mustafa ekiz Süper Moderatör

  • Bay
  • 33
  • Konum izmir
  • 30 Oca 2014 tarihinden itibaren üye

Bu siste çerezleri kullanmaktadır. Bu siteyi gezmeye devam ederek, çerezlerin kullanımı hususunu kabul ediyorsunuz. Daha fazla ayrıntı

  • tamertezel -

    mustafa ekiz hocam bt 65 için regülatör taktırmak istiyorum.0532 200 64 82.bana ulaşabilirmisin.teşekkürler.

  • neroak -

    Sa. 3 kere ilan verdim yayınlanmadı en son dün ilan verdim yayınlandı bu sefer silindi.hatam ne bulamadım tanışma bolumunde kendimi tanıtmıştim.

  • Redtifosi -

    Merhabalar Mustafa Bey, hatsan bt65 sb elite 5.5 mm lw tüfek satın aldım. Sizden bu model için tüp içine takılan tipinden regülatör sipariş vermek istiyorum. Müsait olduğunuz zaman whatsuptan 0535 525 96 07 veya tameryapar@gmail.com adresinden bana ulaşabilirseniz çok sevinirim. Saygılarımla...

  • zeki3333 -

    huğlu bölümnü yoruma açabilir misiniz ?

  • selim yilmaz -

    slm elimdeki at44 s10 modeli tüfeğime regülatör almak istiyorum size nasıl ulaşabilirim?? 05358351940 bana whatsapp dan ulaşabilirmisiniz....

  • Deniz1984 -

    Mustafa bey AA ların namlu yiv ve setleri standartmı? Ben 12 yiv set biliyorum s200 almayı düşünüyorumda

  • mahmut -

    Mustafa bey şu an almak için acelem yok huğluyuda bekleyelim yaz sonu almayı düşünüyorum geniş bir bütçeyle. Bana bu alım işinde yardımcı olursanız sevinirim ikinci elde olabilir

  • mahmut -

    Mustafa bey öncelikle cevabiniz için teşekurederim. Ben yeni üyenizim Osmaniye Kadirli ilçesinde yaşıyorum mesleğim öğretmenlik ama çiftçilikle uraşıyorum yer fıstığı ve mısır ekimi yapıyorum. Bana önerebileceğiniz yerli pcp tüfek varmı teşekurederim

    • mustafa ekiz -

      yerlilerin kalitesi aşağı yukarı aynı,farketmez yani.huğlu da tüfek çıkarakmış,isterseniz bide onu bekleyin sonra karar verirsiniz.

  • mahmut -

    Merhaba Mustafa bey sizden bir konuda bilgi öğrenmek istiyordum evanix ar6 tüfek hakkında bilgi öğrenmek istiyordum ilk tüfeğim olacak

  • qarga -

    BT 65 sw elite 6.35 aldim.Tahribat gucu yuksek olsun istiyorum.Zaten 150-200 m alanda her zaman bulamiyorum.Nasil bir yol izleyebiliriz hocam ? Tufek stok bu arada.

  • Benjamin001 -

    Selamünaleyküm. Hatsan barrage 500cc tüp için regülatör varmı acaba şimdiden teşekkür ederim

  • monstercoyote -

    selamun aleykum mustafa bey bende hercules pcp tüfek var buna regülatör takmak mümkün mü takılırsa nerede yaptırabilirim ??

  • Engiyada -

    Mustafa hocam kolay gelsin beni belki hatırlamıssınızdır askeri personelim Kastamonudayken size regülatör takmak için Bt65 göndermiştim daha sonrada birkaçkez telefonda görüşmüştük. Bir konu açmıssınızda ilanlar neden siliniyor diye onun için yazıyorum konudaki kriterlerin nerdeyse hepsini taşıyorum ama ilanım kaldırılmış ben eski üyeyim ama ilk üye olduğumda tanışalım bölümüne yazmadım hiç, ilanımda gerekli diğer tüm bilgiler vardı acaba ilanım tanışalım bölümü yüzündenmi silindi?

  • whocanstopme -

    Mustafa Bey, BT lere yaptığınız regülatör çalışması sonucu 100 metrede 1 TL grupman çıkarmışsınız, bu harika bir şey, bende yeni aldığım bt65sb w lw için regülatör almak istiyorum. Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz.

  • Sniper67 -

    Merhaba Mustafa bey kral puncher pro pcp ye sahibim ve namlu ilgili bi sıkıntım var ilgilenirseniz konuyu açmak isterim

    • mustafa ekiz -

      selamlar,nedir sorun?

    • Sniper67 -

      airgunturk.com/index.php/Threa…llet-secimi-nasil-olmali/


      Gondermis olduğum linkte kumaş parçasına pcp tüfekle dusuk güçle atilmis pellet resmi var ve hatsanjsb 5.51 pellette hiç ama hiç yiv izi çıkmadı sizler bu konuda ustad olduğunuz için bilgi almak istedim bu namlu açısından sizce de çok kötü bi durum değil mi Mustafa ekiz hocam forumda bi arkadasta namlu namlu değil deyince bayağı üzüntü hakim oldu bende bi oneriniz var mı yada yardımcı olabilecek bi açıklamaniz var mı
      Cevap için şimdiden teşekkürler hocam.

    • mustafa ekiz -

      bende aynı şekilde pellet geçirmiştim namlu içinden,sonuç aynıydı.kralın ilk serileri o şekildeydi.bolluk vardı namluda.ama şuanda yaptıkları namlular nasıldır bilmiyorum.servisi ararsanız değişim için hemen yardımcı olurlar.

  • aliyurdabak -

    Yeni üye oldum.ve siteyi kullanma konusunda acemi birisiyim. Size numaramı yazdım rica etsem.bır.sms.gonddrebılırsenız size bana.gereklı olan parça.ve.lınk atabilirim tesekkurler

  • aliyurdabak -

    Selam mustafa bey gunpower airforce condor sss. Marka 5.5 mm kalibre pcp bir tüfek sahibiyim geçenlerde tufegımı nasıl Daha güçlü hale getirebilecegımı öğrenmek.ıcın youtube da bir dizi video izleyıp aralarından yapabileceğim kolay gözüken bir videodakı uygulamayı seçtim ve yaptım da video da.condor un tupunun ucundaki pellete yüksek basınçlı havayı üfleyen metalik renkdekı tüpü dısarısında kalan.kısmı.yuvarlak içinde.kalan.kısmı ise ortası delik yayın içine.gıren mikron.kucuklugunde bir.delıgı olan parçayı çıkarıp içinde kalan delik.olan kısmına taşlama aleti yardımıyla delik.buyultuluyor.boylece.daha fazla.hava nin pelletlebulusması.saglanıyordu hakkıkaten de yaptığım olcumlerden.sonra.onceden 1100 -1240 arası olan değerlerin 1300-1400 arası bir
    Değere ulaştığını gördüm ancak taslamanın metaliınceltmesınden.oturu 20 30 atıs.sonrasında.tufek ateş.etmeme
    Ye başladı.tupun.tekrar.ıcını açıp baktı.gi mda parçanın tam.ortadan.ıkıye kırılfıgını gördüm kaynakcı cnccı tornacı yapıştırıcı almak.ıcın nalbur.gezerken de malesef kırılan.tupun.ıcınde.kalan kısmı kaybettim :) sonuç olarak bu parça alıbaba da satılıyor ancak site ve satıcılara guvenemıyorum bu işi birlikte basarabılırmıyız size danışmak istedim telefon numaram.05323939131 sizden.haber bekliyorum saygılarımla.Alı yurdabak

  • cenkog -

    Mustafa Bey elimdeki HW97K .22 cal. sıfır olarak Meydan Av'dan aldığım tüfeği 16.3 J güce ayarlamak mümkün mü ve bunu v-mach kit vs ile mi yapmalıyım. Böyle bir kit alırsam bunu profesyonel olarak uygulayabilir misiniz? Bu tür kitler sizde var mı? İlginize teşekkürler...

  • abidin -

    Ali abide var mesaj attim ekran resmi atacak ikimizin parcalariydi bunlar

  • abidin -

    Abi numaran varsa ver whatsap yazismalarini atim formada atcam zaten

  • balbeyi -

    Aımayı düşündüğüm tüfek için yazdığım mesajı yanlış yere açtığım içinmi sildiniz, bu arada Steyr tüfekler için fikrinizi alabilirmiyim

  • ZETAX -

    Mustafa biz seni ve yaptığın işi gayet iyi biliriz . Takma kardeşim yeni farkettim bir kaç gündür girmiyordum. Meyve veren ağaç taşlanır. sen kafanıda yüreğinide yorma . muratı bilmemde Ercanı birşekilde bende bilirim herkeste bilir.

  • senelektrik -

    Teşekkürler

  • senelektrik -

    Mustafa bey hayırlı akşamlar,hatsan nova compact malum 500 cc ve 250 bar pompa ile doldurulabilirmi doldurmak kac dakika sürer.selamlar

    • mustafa ekiz -

      Hayırlı akşamlar,hiç denemediğim için bişey diyemem.ama tavsiye etmem aşırı yorar,tüfekten soğutur adamı diye tahmin ediyorum.

  • paracord -

    Mustafa abi at44 long 6,35mm'e regülatör takıldıktan sonra setiskur ayarı düzenmesi ile 42 grain ince mehmeti 800fps ile göndermemiz münkünmüdür mümkünse kaç atış yaparız acaba.

    • mustafa ekiz -

      800 fps çok zor,atış sayısıda 12 yi geçmez,800 ü bulsak bile.

    • mustafa ekiz -

      42 yi boşver.isabetsiz zaten 25 e göre ayarlarız daha iyi olur.

    • paracord -

      Abi tüfek nasıl desem kesmiyor artık arkadaşın airranger'la biraz haşır neşir olunca :D sen şimdi olmaz diyince at44 için de güç alamayacaksam para harcamak istemiyorum zaten birkaç haftaya 6,35mm breaker bullpup alacağım boşuna masraf çıkmasın ama breaker alınca tüp boşaltma için aparat ve regülatör için tekrar rahatsız edeceğim abi cevaplar için çok teşekkür ederim.

    • mustafa ekiz -

      rica ederim,en mantıklısı dediğin gibi.at 44 den güç bekleme.

  • cmkrc -

    Merhaba Mustafa bey.ikanimi neden sildiniz bilgi almam mumkun mu?

  • dogant -

    Mustafa bey merhaba. Hatsan bt65 elit lw 6.35 tüfek sahibiyim. Regülatörsüz olarak tüfeğimi uzun mesafe atışları için modifiye etmek istiyorum. Sizin bu işte iyi olduğunuzu duydum. Tüfeği size yollamam mümkün müdür acaba?

  • Free76 -

    Mustafa Bey. Üç gün önce mail atmıştım ama gelmedi herhalde. BT65'lere regülatör takıyor musunuz.

  • sines -

    konumu neden sildiğini merak ettim