Zoraki Fan Group Açılmıştır

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
  • Beni de ekleyebilir misiniz?

    Airarms S510 Extra Fac 5,5 mm.+ Hawke Sidewinder 30 8-32x56 20xHalf Mildot
    Gamo Hunter 440 5,5 mm. + Optima 3-9x44 E
    Hatsan Mod 125 4,5 mm. + Tasco 6-24x50 AOE
    Gamo PT 80 4,5 mm.
    Zoraki Ultra 4,5 mm. + Sightmark Reddot

  • zoraki ultra hp 01 02 almak nasip oldu beni ekler misiniz

    Daisy 5170 powerline satıldı

    • Zoraki ultra hp 01 02
  • Pelet seçmeyen, açık kapalı her yerde atış yapılabilen hp 01 ultra ve moderatör sahibiyim. Listeye ekleyebilirsiniz.

  • merhaba zoraki tabancamın iki tane oringi lazım. birisi namluya temas eden kısmındaki oring atış yaparken düşmüş. diğeri pompanın mekanizmayla bağlantı kısmındaki oring yırtılmış. bu oringler standart boyutlardamı sanayiden falan bulabilirmiyim.

    bende de aynı sorun var alalı bir ay olmadı o ring zırt pır düşüyordu en sonunda kayboldu.canak antenlerde kullanılan konnektörlerin içerisinde o ring buldum 4 pompalık bir kaç atış yaptım düşmedi gün içerisinde baya kullandım eve geldiğimde namlu temizliği yapayım dedim bi baktım oring yerinde yok.bu gün servise gönderdim bu sorun zırpıt olacaksa işimiz iş bir jonta için servise göndermek adamın zoruna gidiyor.bide tek pompada paleti atmiyor

    Daisy 5170 powerline satıldı

    • Zoraki ultra hp 01 02
  • zoraki fan grup nedemek avantajları nelerdir


    Daisy 5170 powerline satıldı

    • Zoraki ultra hp 01 02
  • zoraki fan grup nedemek avantajları nelerdir


    Keyfe keder bir şey. Ben silahıma değer veriyom/hayranıyım tarzı söylemin foruma işlenmiş hali de denilebilir...

  • Vosvos fan kılab gibi bişey yani. Elimdekini seviyorum, ortak görüşteki kişilerle paylaşmak ve birleşmek istiyorum gibi bişey.

    Airarms S510 Extra Fac 5,5 mm.+ Hawke Sidewinder 30 8-32x56 20xHalf Mildot
    Gamo Hunter 440 5,5 mm. + Optima 3-9x44 E
    Hatsan Mod 125 4,5 mm. + Tasco 6-24x50 AOE
    Gamo PT 80 4,5 mm.
    Zoraki Ultra 4,5 mm. + Sightmark Reddot

  • Vosvos fan kılab gibi bişey yani. Elimdekini seviyorum, ortak görüşteki kişilerle paylaşmak ve birleşmek istiyorum gibi bişey.

    • guruba ekleseydiler iyiydi

    Daisy 5170 powerline satıldı

    • Zoraki ultra hp 01 02
    • guruba ekleseydiler iyiydi

    Yok eklemiyorlar herhalde, belli kişiler o grupta. Her önüne gelen, yada zoraki alan giremiyor sanırsam. Yoksa o kadar dedik alın, diye ama bir cevap dahi verilmedi. :(X(:thumbdown:

    Kral Puncher Pro - 5.5, Beileshi 6-24x50mm AOEG
    Crosman C11 - .177 BB Co2
    Torpedo 150 sniper vortex - .22, Browning 3-9x40
    Zoraki Hp 01-02 Ultra - .177, Bushnell 3-9x40EG, FULL SET
    Mod 125 vortex - .22, Protector+Optima 3-9x32





    İnstagram ====> ApAdamm
    Twitter ======> ApAdamm


    Mesele Vatansa, Gerisi Teferruattır..!
    Ne Mutlu, Türküm Diyene..!

  • bni de alir misiniz hocam bnm de zorakim var artik

    Röhm Twinmaster Top .177 ohhunt 4.5*20

    hatsan at44-10 long lw regli vector optic 6-25*56 ffp

    Steyr LP2 .177
    Benjamin pcp pistol .22 ,Nikula 2-6*28
    Kral bullpup .22
    Ekiz regli at 44 long lw .22,
    Hawke 3-12x44
    CYMA CM.030 Aep airsoft glock
    Benjamin discovery .22
    Zoraki Ultra .177 , Stoeger 4X32

    Röhm Twinmaster sport .177
    Hatsan At 44 Tactical .22 ,Sniper 6-24*50
    Stoeger X20 .177 Stoeger 3-9*40

    Crosman 8077 Uzi .177
    Hatsan Mod 25 .177

  • Nasıl üye oluyoruz ki ?

    Primum non nocere


    Gamo Cfx Royal 4.5 mm tasco 3-9 x 40
    At-44 10 5.5 mm Nikko Stirling Gold Crown 4-12 x 44
    Hatsan Mod 40 :)
    Zoraki Hp-01 Ultra 5.5 mm + Red Dot
    Gamo P-23

  • Selamlar, Zoraki Hp 01 Light sahibi oldum, cok sevdim keratayı, çok fazla pellet harcatıyor adama.. Bir iki sorum olacak


    Bu tabancada 3 pompa yaptıktan sonra ne kadar bu şekilde bekletebilirim?


    Tetiği çok hassas nişan alırken bir bakıyorum atış yapıyor aniden.. Daha tüy gibi dokunmuşken.. Kitapçığı ayar için biraz korkutuyor insanı bozabilirsiniz diye sizin tavsiyeniz ne olur?

    Asg Dan Wesson 6" .177 Co2 (Tam set)
    Gamo PT-85
    Crosman 1322 .22 Multipump

  • Selamlar, Zoraki Hp 01 Light sahibi oldum, cok sevdim keratayı, çok fazla pellet harcatıyor adama.. Bir iki sorum olacak


    Bu tabancada 3 pompa yaptıktan sonra ne kadar bu şekilde bekletebilirim?


    Tetiği çok hassas nişan alırken bir bakıyorum atış yapıyor aniden.. Daha tüy gibi dokunmuşken.. Kitapçığı ayar için biraz korkutuyor insanı bozabilirsiniz diye sizin tavsiyeniz ne olur?

    Kurduktan sonra bekletmeden atın. Hem bekledikçe hava tahliye ediliyor. Hem de kurulu bir şekilde bekletmenin sisteme mutlaka bir zararı vardır diye düşünüyorum. Ne de olsa pinomatik sistem basınçlı hava ve yaylı parçalardan oluşuyor. Yaylılardaki gibi kurulu bırakmanın en azından yay ömrü için iyi olmayacağını forumdan öğrendik :)


    Beklemekten kastınız 3-5 dakika ise sorun olmaz sadece hava tahliye edildiği için gücü düşer.

  • En sonunda bende bi zoraki edindim gerçekten bu kadar fan ın hakkını veren bi silah olmuş zorakiyi daha fazla modelle bekliyoruz :thumbup: bu arda gruba alım varsa buralardayım zoraki fan ı oldum bile :thumbsup:

    Kahramanlar can verir, Yurdu yaşatmak için.

    • Sarsılmaz Kılınç 2000 Mega 9x19 mm
    • Hatsan Galatian 4 5.5mm
    • Zoraki HP 01-2 Light 4.5 mm + Stoeger 4x32 Compact Işıklı Dürbün + Wrangler Moderatör
    • Gamo PT-85 4.5 mm
    • EZ Archery 45 lb Makaralı Yay
  • En sonunda bende bi zoraki edindim gerçekten bu kadar fan ın hakkını veren bi silah olmuş zorakiyi daha fazla modelle bekliyoruz :thumbup: bu arda gruba alım varsa buralardayım zoraki fan ı oldum bile :thumbsup:

    hayırlı olsun.her derde deva :) tabanca,tüfek,isabet,yakın uzak...

    Zoraki ultra hp 01-2 0.177 cal.
    Umarex Nighthawk 4.5 Tactical


    Diana mod 52 Superior 0,22 cal.
    Crosman pumpmaster 760 4.5 (Pellet&BB)


    Vursan 7+1 y.otomatik(1996)

  • hayırlı olsun.her derde deva :) tabanca,tüfek,isabet,yakın uzak...

    Sağolasın abi :) tıpkı dediğin gibi valla her ihtiyaca cevap verebilecek potansiyeli var

    Kahramanlar can verir, Yurdu yaşatmak için.

    • Sarsılmaz Kılınç 2000 Mega 9x19 mm
    • Hatsan Galatian 4 5.5mm
    • Zoraki HP 01-2 Light 4.5 mm + Stoeger 4x32 Compact Işıklı Dürbün + Wrangler Moderatör
    • Gamo PT-85 4.5 mm
    • EZ Archery 45 lb Makaralı Yay
  • Arkadaşlar hepinizi Facebook daki

    Zoraki Fan Club e beklerim.


    https://www.facebook.com/groups/2930944790504603/?ref=share

    Kral Puncher Pro - 5.5, Beileshi 6-24x50mm AOEG
    Crosman C11 - .177 BB Co2
    Torpedo 150 sniper vortex - .22, Browning 3-9x40
    Zoraki Hp 01-02 Ultra - .177, Bushnell 3-9x40EG, FULL SET
    Mod 125 vortex - .22, Protector+Optima 3-9x32





    İnstagram ====> ApAdamm
    Twitter ======> ApAdamm


    Mesele Vatansa, Gerisi Teferruattır..!
    Ne Mutlu, Türküm Diyene..!