scuba tüp dolum maaliyeti

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
  • pcp kullanıcıları.. scuba tüp yerine azot tüpü kullanan kişiler duydum...fiyat olarak neredeyse 3 te 1 fiyata geliyormuş...acaba bir sıkıntı yaratmazsa neden olmasın derim..bende pcp kullanıcısı olucam yakında ve sağlıklı ise kullanmayı düşünüyorum... bu konu hakkında görüşlerinizi alabilirmiyiz acaba:????????
    ;grin;

  • Azot kullanmanız herhangi bir sorun yaratmaz. Ama azot tüpleri piyasada genelde 195-200 barda bulunur. Dolayısı ile 300 barlık bir scuba tüpünüz var ise ancak 200 bar doldurabileceğiniz için efektif kullanamazsınız. Ayrıca azot tüpünden sizin scubanıza dolum yapabilmek için arada bir takım adaptörler gerekecektir, bunları da temin etmeniz veya bedeli karşılığında temin ettirmeniz gerekir. Ve dolum için sanayi sitelerine gitmelisiniz.


    Veya tüfeğiniz 200 bar ile çalışıyor ise ilk seferinde 200 bar doldurabilirsiniz, ama bundan sonraki dolumlar azot eksildiği için düşerek gidecektir.


    Bir azot tüpü satın alıp onu kullanayım derseniz, azot tüplerinin 50 litre hacimde ve en az 70-80 kg ağırlıkta olduğunu unutmayın.


    Bu nedenlerden dolayı, azot kullanmak, kuru havaya oran ile maliyeti ucuz ve pratik kullanıma uygun olmayacaktır.


    Daha küçük hacimlerde azot tüpleri ararsanız, 2-50 litre kapasiteler arasında aşağıdan boş olarak temin etmek mümkün:
    Ürünler ___ Bursa Sanayi Isletmeleri A.S

  • abi sen al bitane pompa bı tanede scuba tup ıyıce arastır kontrollu dolum nasıl yapılıyor abılerımız gereklı yardımı saglıycaktır evde pompanla bır aparat yapıp doldur elektrıkle arazıdede scubanı kullanırsın doldurtmaya kalkarsan ben sordum 75 tl dedıler dolum ama bı sıtede 30 tl dıyor gıdısı gelısı derken baya bı masraf her seferınde

    bt 65 rb kankası ince mehmet 30 grein

    Mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenleyen burak4570 ().

  • Arkadaşlar at 44aldım ve bide pompa hava basmak bu kadar zormu benmi yanlış bişey yapıyorum öldüm valla yirmi dakikayı geçti acaba yeni ve ilk dolum olduğu içinmi help yav

  • ilk olduğundandır muhtemelen,
    çünkü vücudundaki bugüne kadar kullanmadığın, literatürde ''pcp pompa basma kası'' diye geçen kasların biraz daha gelişmesi lazım :)


    ...
    evet ilk önce çok zor geliyor, kan ter içinde kaldığımı hatırlıyorum, sonra alışırsın zamanla 5-10 dakika arasında halledersin..

  • Sağol kardeşim YouTube de adam 2 dakikada dolduruyor anlamadım valla pompayı bugün aldım acaba tüp mü alsaydım

  • alışınca çözersin..
    ben 70 kg civarındayım 5 dakika gibi dolduruyordum, ama birader 100 kg, 5-6 defa basamıyordu..
    anlıyacağın antreman şart galiba bu işte de, zamanla alışırsın..

  • Son bi soru pompanın üstünde max200 bar yazıyo benim tüfek long 230 falan basabilirmiyim tehlikesi varmı

  • Arkadaşlar bugün atışa gittim tüfekten gayet memnun kaldım at44long dürbün ayarı felan güzel oldu ama şu pompa işi beni çok yordu ben 68 kiloyum tüfeği doldurmak çok uzun sürüyor öldüm valla şuan hiç halim yok siz nekadar zamanda dolduruyorsunuz pompa bozuk olabilirmi

  • Hatsan pompa ile 5 dk basıyorum 10 dk dinleniyorum sonra 5 dk daha basıyorum 100 'den 200 'e geliyor. 2.posta gerçekten yoruyor ama.

    Hatsan Super Nova RG 5.5mm
    Hawke Eclipse 30 SF 6-24X50 Metrik Mil-Dot
    Drager 6LT 300BAR



    Scuba tüpleriniz Coltri kompresörümüzle 50 TL 'ye (gidiş geliş kargo dahil) doldurulur.

  • Yalnız benim tüfek normal, hava tüpü 180cc . Seninki 50 cc fazla. Buna da dikkat et mukayese ederken.

    Hatsan Super Nova RG 5.5mm
    Hawke Eclipse 30 SF 6-24X50 Metrik Mil-Dot
    Drager 6LT 300BAR



    Scuba tüpleriniz Coltri kompresörümüzle 50 TL 'ye (gidiş geliş kargo dahil) doldurulur.

  • 2 dakikada dolduranlar var hiç durmadan bassamda dolmaz kontrol ettim hava kaçağıyok pompa en son inişte az bi hava veriyi tüpe ses geliyor hepsi böylemi acaba sucuba tüp almadığıma pişman oldum arkadaşlar 200bar 60 70 atış yapıyor normalmi acaba

  • Her şey normal. Yalnız 100 bar'a kadar atış yap. Daha fazlası hem sonraki pompalamanı zorlaştırır hem de kalitesi düşer atışların. 2 dk 'da dolduranlar sıfırdan 200 'e değil. Pompayı sürekli kullanamazsın, ısınınca ara vermen lazım. 5 dk 'dan fazla pompalamayın yazar kullanma kılavuzunda.

    Hatsan Super Nova RG 5.5mm
    Hawke Eclipse 30 SF 6-24X50 Metrik Mil-Dot
    Drager 6LT 300BAR



    Scuba tüpleriniz Coltri kompresörümüzle 50 TL 'ye (gidiş geliş kargo dahil) doldurulur.

  • Tüfegin tam verimli olduğu hava basınç aralığını bilmiyorum ama mesela 150 bardan sonra verim düşüyorsa daha fazla düşmeden pompalarsanız kısa zamanda 200 barlara çıkarsınız.yakın mesafe atıyor ve düşen performansı daha geç fark ediyorsanız haliyle basacağınız pompa sayısı artacaktır. Enerji bakımından verimli bir fx pompa var ama tüfek parası :-) arkadaşlarımizında dediği gibi alışılır adı üstünde spor, hobide dendiğine şahit oldum ama yanlış olmasın :-) :-) :-)

    Zoraki ultra hp 01-2 0.177 cal.
    Umarex Nighthawk 4.5 Tactical


    Diana mod 52 Superior 0,22 cal.
    Crosman pumpmaster 760 4.5 (Pellet&BB)


    Vursan 7+1 y.otomatik(1996)

  • valla biz 2 arkadaş 2 ay pompa bastık ettik... baktık başa çıkılacak bir meret değil. hava bitiyor dağda ormanda atış yaptığın yerde çıkarıyon pompayı bi sen basıyon bi arkadaş basıyor sonra ölü gibi oturup 10 20 dk bekliyon kendine gelcen diye sonra tüfeği eline alıp ateş edecen tam kolların ağrısından titretiyon vuramıyon vs. vs. olmuyorda olmuyor anlayacağın. scuba tüp aldık... yemin ediyorum pompa yaptığım her güne lanet ettim. güzelce scubana takıyon açıyon havayı basıyorsun havasını kapatıyorsun 2 dk da doluyor. biz önceden bir kutu şarjörü 250 adet bir günde bitiremezken şimdi 2 bazen 3 kutu pellet bitiyor. ama o kadar keyif alarak atış yapıyorsun ki yorulman sadece atış yapmaya gittiğin yer ve tüpü alıp taşımaktan başka bişey olmuyor. Bizim gibi hafta içi çalışıp hafta sonu atış yapan insanlar için en iyisi scuba tüp bence sabah kalk 8 de git atışa saat 3 4 e kadar yapıyorsun atışını mis gibi. eve gelince tek yorgunluk keyifli bir yorgunluk oda olacak o kadar...


    hayırlı atışlar.

    Kral Arms Puncher Maxi S 0,25 (6,35) - Vector 4-14x50 FFP (Test Edelim)



    Kalibrgun Cricket Standart PLB 5,5mm (Satıldı)
    Crosman M4 - 4,5 mm (satıldı)
    Hatsan AT 44 Tactical 4,5 mm (satıldı)
    Stoeger X20 Suppressor 4,5 mm (satıldı)
    Stoeger ATAC Suppressor 5,5 mm (satıldı)
    Hatsan Galatian 4 5,5 mm - UTG Leapers 4-16x50 (satıldı)
    Umarex Beretta CX4 Storm 4,5 mm (satıldı)
    Umarex Beretta PX4 Storm 4,5 mm (satıldı)
    Swiss Arms F92 Beretta BB gun (satıldı)
    Daisy Powerline 500 BB gun (satıldı)
    Gamo PT 85 Blowback 4,5 mm (satıldı)
    Weihrauch HW45 4,5 mm (satıldı)

  • Ankarada scuba dolumu nerede hangi firmaya kaça yaptırabiliriz. Ankaralı arkadaşlar tecrübeleriniz nedir bu konuda.
    Ostimde yapılıyor diye duydum ancak bilgim yok.
    Teşekkürler.