motosiklet camiasının başı sağ olsun

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
  • Bende öğrenince şok oldum,Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun.

  • Bir gün şahit olduğum kaza görüntülerinden sonra hem daha yavaş hem de motorcuları gözleyerek araba kullanmaya başladım .
    Merhuma allahtan rahmet etmesi için dua ediyorum.
    Mümkün olduğu kadar kendimizin ve başkalarının hatalarını telafi edecek şekilde yollarda seyredelim .

  • Mekanı cennet olsun. Varsa, Allah taksiratini affetsin.

    Cometa Fenix 400 Compact Star 5,5 mm

    Hatsan Mod 135 qe Wortex 5,5 mm + Yatagun Dampa + Hawke Vantage 3*9*40 AO

    Hatsan Nova Compact LW 5,5 mm (M.Ekiz Reg) (SATILIK)

    Kral Bigmax X 6.35 + Hawke Sidewinder 8*32*56 20x Half Mildot (SATILIK)

    Effecto Px 5 Pro 5.5 Lamine Kundak

  • Allah rahmet eylesin.
    Motoru dahada sevdirdi bu adam bana. Bütün videolarını izlemişimdir keyifle ve doğal anlatımı sayesinde insan keyif alıyor. Okadar çok ders verdiki onca insana. Ama olacak ya işte ölüm buluyor seni. Haberi duyduğumdan beri şoktayım hala inanasım gelmiyor.
    Bir insan için benim gibi hiç görmeyen bukadar insan bile bukadar üzüntü ve özlem duyuyorsa bu adam kndini sevdirmiş demektir.
    Mekanın Cennet Olsun AltınElbiseliAdam

    ZORAKİ ultra hp-01 (5.5 mm)
    HATSAN- at44 wx-10 long LW + UTG Leapers 6-24X50+ EVRENSEL bipod + medaratör + 6lt 300bar scuba
    HATSAN-mod 125 sniper + optima 3-9x44E + sports match dm60 dampa
    HATSAN-mod70 + optima 3-9x32
    HUSAN - Yarıotomatik Şarjörlü av Tüfeği ( 12 cal )
    SAFİR T14 Yarıotomatik Şarjörlü Av Tüfeği ( 36 cal ) + 1x30 Reddot

  • Allah rahmet eylesin. Halen inanamıyorum. Çok büyük bir kayıp. Eğlenceli anlatımı ve espirili kişiliği ile gönlümüzde taht kurmuş, bir çok kişiye motosiklet sevgisini eğitim&güvenlik ile beraber aşılamış duayen insan. Mekanın cennet olsun Barkın abi.
    ;(

    Hatsan Mod 85 Sniper 5.5mm (.22) + Optima 3-9x32 Dürbün ;tufey# (SATILDI)
    Gamo V3 4.5mm (.177) £tabanxalı$ (SATILIK)
    Cometa Fenix Mod 400 Compact Star 5.5mm (.22) + Hawke 6146 + Diana 4-16x42 AO Dürbün ;avci;
    Hatsan Bipod ;keyfs;
    Hatsan Torpedo Sniper 5.5mm (.22) + Yatagun Dampa + UTG Leapers 3-9x40 AO Dürbün f;s;s
    Optima 3-9x44 Dürbün ½bay£bay`; (SATILDI)

    Gamo P25 4.5mm (.177) ;#taban^l
    Crosman 1077 4.5mm (.177) bs,;s
    Ata Neo 12 Sentetik Mat Siyah 66cm +;tuftabV#

  • Allah(c.c) rahmet eylesin. Ailesinin akrabalarinin başı sağolsun.

    Cricket .22 wst


    8-32x44 AO BSA swt
    6-25x56 Vector optics FFP Counterpunch
    10-40x50 Vector optics Sentinel





  • Bu hobiye tam 40 yıl önce başlamış bir motorcu , genel cerrahi uzmanı ve 2 yakınımı (bir tanesi yeni) motor kazasında kaybetmiş bir kişi olarak şunları söyleyeceğim; bu sektör maalesef ülkeye 2002-03 aralarında kontrolsüz , eğitim ve hatta ehliyet sınavı dahi uyduruk yapılacak şekilde bilinçsiz bol kar amaçlı olarak girip, özellikle orta yaş bunalımında cebinde nereye harcayacağını bilemediği parası olanlara "özgürlüğünüz burada" diyerek yüksek ağırlık, hacim ve hızdaki motorları satmak ve onların kanına girmek suretiyle suç işlemiştir. Avrupada birçok ülkede belirli hacimdeki motoru uzunca bir süre kullanmadan yüksek hacimli motor alamazsınız (ha ufak hacimde motorla piyasaya çıkmak sizi kazadan korur mu? hayır). Ben meşhur ve en eski forumlardan "ikiteker.org" da bunu yalın bir dille, bak öleceksiniz , yanlış yoldasınız (haydarpaşa numune e.a. hastanesinde çalışmakta olduğum yıllardı, hemen her hafta motor kazası gelirdi) bu ülkede trafikte insana saygı yok, gelin yol kısayken hobiye düzgün yoldan başlayın dediğimde bir küfür etmedikleri kalmıştı. Belki buradan da aynı tepkiler gelir , onlara cevap veremeyecek kadar meşgulüm ama bir zahmet trafik kazası istatistiklerini google dan araştırıversinler, susacaklardır. Motorla istanbuldan cebelitarığa atlantik kıyısına kadar gittim ve geldim herhangibir sorun yaşamadım, ama istanbulda kağıthaneden haydarpaşaya işime gidip gelmeye korkar idim.
    Genç bir insanı daha kaybettik, motosiklet forumlarında belli aralıklarla hep baş sağlığı mesajları yayınlanırdı, bir değil iki değil sürekli, bunların aralarında "ileri sürücülük teknikleri" hocası anestezi uzmanı mı ararsın, pist yarışçıları mı ararsın hepsi toprak oldu. Yani demek istediğim bu iş burada eğitimle , küçük hacimli motor kullanmakla filan çözülecek gibi değil. Sebebi maalesef ülkemizde trafik bilinci, motosikletli sürücüye geçiş üstünlüğü gibi bir uygulama yada teamül yok. Tamam herşeyde risk var ama bundaki kabul edilebilir sınırı çoktan aşmış durumda.
    Sevenlerine başsağlığı dilerim.

    "Kendini bil"


    Hatsan mod. 45 (1993 model)
    Hatsan mod 87 QE
    Hatsan Escort MPA- TS


    Kral Puncher Maxi
    Kral NP01

    Kral Puncher Nemesis


    Huğlu Effecto PX5 Pro


    Zoraki HP 01-02 light (4.5)
    Zoraki HP01-02 ultra (4.5)


    Crosman Vigilante
    KWC Mauser M712

    Gamo PT85

  • Sayın umyts. Yazdıklarınız yanlış değil fakat eksik.
    Şahit olanların söylediklerini bir tarafa bırakalım, sadece gözümle gördüğüm kadarı bile motorcuların hatalarının 3000 - 5000 ile kalmadığını, neticede otomobil sürücülerinin zihninde bir bir intiba bırakmaya zorladıklarını ispatlamaya yeter.
    Taksiciler misali içlerindeki bir kaç çakal bütün camiayı kötü tanıtıyor biz de yanlış tanımış oluyoruz gibi bir müdafa bana inandırıcı gelmiyor.
    Bence bu camiadaki sizin gibi aklı selim kişiler bile, içlerindeki çakallara tesir etmek hevesinde değiller. Veya bu bunda gayretli değiller, O yüzden kazalarda azalma olmuyor. Çivi çiviyi sökmek ister gibi duyarsız çakal otomobil sürücülerinin de onlara ders vermek ister gibi kasıtlı müdahaleleri aynı yerde ve zamanda bir ara gelince Böyle kıymetli şahsiyetleri de kaybediyoruz. Cümleten üzülüyoruz. Bu kazada sanırm böyle bir durum olmamış fakat neticede bir ölüm olmuş ve tanınmış bir kıymetimiz vefat etmiştir.


    Kazada veya başka sebeple bütün ölenlere allahtan rahmet, sevenlerine ve yakınlarına başsağlığı dilerim.

  • Allah rahmet eylesin. Onunla motora başlamıştım, ve onunla motoru bırakıyorum. Bu ülkede iki teker akıl karı değil malesef. Bunu acı yoldan görüyoruz.

  • Enson izledigim videosunda hayabusayi tanitiyordu, bilinçli bir kullanıcı olduğu halde makinanın sesi onu hız yapmaya teşvik ediyordu , motor işi böyle malesef makina 4 silindir olunca sesi adamı raydan çıkartır.
    Ulkemizdeki trafik kültürü ise bu taskinligi tolere edebilecek seviyede değil ne yazıkki, bu yüzden böyle değerli eğitmenler bile zayi olmaya devam edecektir, Allah mekanını cennet eylesin.

    swiss arms jericho 941
    hatsan striker edge 5.5
    Kral puncher mega 5.5
    Hatsan Bt65 Sb Elit 5.5

  • Hala üzülüyorum

    Hatsan Bt65 Elit LW SB .25cal
    Hawke Sidewinder 8-32x-56 Sr Pro
    Unieye rangefinder 1600
    Optima 3-12x-44 AOE
    Cz 6lt 300 Bar Scuba
    ASG CZ P-09 Duty Blowback 4.5mm pellet

    REXİMEX RP .22 cal

    VORTEX CROSSFİRE RED DOT

    Hill MK2


    Canik SFX RIVAL

  • türkiyede motor sürmek büyük bi casaret,oldum olası hep heves ettim bu hobiye ama türkiyede cesaret edemiyorum.Malum yollar kural tanımayan tfafik ayılarıyla dolu.

  • motosiklet camiasında uzun yıllar bulunmuş ve hâlâ aktif şekilde bulunan, motosiklet forumlarında il tensilcilik, moderatör vs görevler alnış, mersin, kadirli, kozan, maraş, antep vs pek çok ilin klüpleşme yolunda aktif görev alan, teşvik eden biri olarak ve @ümit hocamın tarafsız yazısına rağmen, camiayla ilgisi olmayıp yanlı yorum yapan sayın forumdaşlarımız olmuş.
    Yalnızca bu bile kazaların sebebini anlamaya yeter. Yeni motosiklete başlamış 50 yaşlarında bir abimiz şunu dedi geçenlerde; "eskiden, motosikletleri trafikte görmezdim. Görsem bile, küçük şey zaten bastı mı durur sanardım ama arabadan daha zormuş"
    Kısa-kısa bir şeyler söyleyip bağlıcam.
    Ayrıca Barkın, venim en çok aktif olduğum forumlarda da yazardı, evet anlatım klipleri var ama motosiklet eğitmeni değildi ve jendini "apaçi" olarak tanımlardı. Vefatından bir sene önceki kazasında da yaptığımız uyarıları maalesef gerek ikarus sendromu, gerekse kural tanımaz motosiklet ruhu taşıdığını göstermek için mi bilmem ama dikkate almadı. Tabii ki kazada esas suçlu, yola atlayan kişi idi ama sşıtı hızın sonuçlarından biri bu.
    Diğer taraftan Tek Teker Arif abimizin aşırı hızlı kazasında tekere kalknış halde ve kask kolunda, artçısında koruma yok ijen ve en son mersinden çocukluğunda klübümüzde yer alıp aramızda yetişmiş, türkiye drag yarışlarında derece alan yunus ümit karan'ı aybı dönemde kaybettik ve ben orada da benzer yazıları yazdım ama bir farkla..
    Ayrıca, motosiklet camiası bir gibi görünse de, gazcısı, endurocusu, crossçusu, cruiser seveni, gerçek gönüllüsü, kız tavlamak için motor alıp deri ceket vs ile cafe önüne çekip, eğitimsiz, ehliyetsiz abaza apaçi tayfası vs..
    Hele ki, mc gruplar çok daha dikjatli olmak zorundalar ki, chopper denilem ama aslında cruiser kullanan ve amerikan çete özentili gençleri bünyesinde bulunduran bu gruplar hiyerarşik bir disiplin ile yönetilirken, aralarında uluslar arası suç örgütü olarak bilinen gruplarla da jarıştırrılıyor. Çünkü deri çeket vs giyim tarzları ile jullandıkları motor tipi aynı olunca dışarıdan ayırdetmek zor maalesef..
    Haa, bir de şu aralar motovlogçular var.
    Yeniyetmeler, araçlarına ya da kadklarına kamerayı takıp, el kol hareketleriyle vevayna kırarak dikkat çekip fun üye toplamaya çalışırken sık sık dayak yeyip haber oluyorlar.


    Velhasıl, motosikletçiler bir gibi görünse de aslında birbirinden çok farklıyız.


    Eee.. Sen be ayaksın derseniz :)
    Yıllardır, eğitim gelişim teknik vs derken kendimizi harap ederken, bir motorlu kuryenin kızdırdığı taksi sürücüsününnüstüne kırdığı, buna rağmen hep ce yeniden kendimizi anlatmaya çalıştığımız ama en net hali ile, bir magazinde " ben okuyup araştırıp oy veriyorum ama benim oyum eğitimsiz biriyle aynı değerde " durumu var ya... Hah işte onlardan biriyim.
    Ama, platon'un, demokrasi hakkındaki yorumunda bu risk zaten yer alıyor..


    Telefon ile tazmaya çalıştığımdan, daha pek çok konuya değinemedim lakin bir hatam ve kusurum olfuysa affola..


    Her şeyin yürekçe olması dileğimle

  • Hala videolarından feyz alıyoruz. Allah af ve mağfiret etsin. Motora başlarken sayesinde birçok şey öğrenmiştim