Yeni tufegim kullanilmiş

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
  • yeni aldıgım hatsan torpedo 150 vortex tufegim elime aldigimda pellet koydugumuz ve geri cektigimiz o aksamın aşinmiş oldugunu gordüm ve hic sıkı oturmuyor.. dolayisiyla aradim x firmasini ve hatsan kontrol sagliyor bize geliyor bizde kontrol sagliyoruz falan dediler o kadar aşinma 1hafta kontrol yapsalar yine olmaz... silahi 4 gun oldu alalı iade edecegim sorun cikartirlarsa mahkemede gorusecezz... ne demek kullanilmiş malzeme satmak falan... hatsan müsteri biriminede sikayet ve dilekce yazinca bak bakalim o firma bidaha hatsan marka bise satabiliyormu.... firma ismini falan sorunum cözülmesse paylaşacagım...

  • Eğer kontrolden dolayı deformasyon görülmüşse aynı ürünün diğer serilerinde de aynı deformasyonun olması beklenir. Eğer diğerlerinde yoksa ve tüfek gerçekten sıfırsa defolu ürün olarak satışa çıkması ve ayıp oranında indirim yapılması gerekir. Ve bunun müşteriye satıcı tarafından belirtilmesi gerekir. Eğer satıcıyla telefonda iletişim kuruyorsanız bence bir ses kayıt programı ile yeniden konuşun. Konuşma metinleriniz, şikayet sebebiniz, niyet, talep ve beklentiler o kadar net olsun ki tüketici mahkemesinde kanıt olarak sunabilesiniz.

  • öyle yapacagım tesekkurler koskoca hatsan kontrolunu sagliyo zaten ikince kez kontrol olmaz ki. Kullanmak olurr bildigin aşinmalar var ... ve sitede hatsan torpedo 150 vortex in. Bi videosu var aynı silah ve gicır gıcır söz konusu aksam ve cok sıkı oturuyor... benimkinde ise kendi agarligina hafif bi durtme yapsan yerine oturuyo bir adet pelleti saçmayi masaya koyup parmaginizla itin o derece hafif bi baskiyla oturuyo yerine videodaki forundaşimiz eliyle bildigin guç uyguluyo onun silahi kontrolden gecmemismi oluyo yani sacmalikk otesi...

  • o kısmın bir fotosunu atabilir misiniz bende merak ettim. Görüp de yorum yapsak daha sağlıklı olacak sanki

    vazgeçilmezlerim;

    BARNETT WİLDCAT CROSSBOW 160 lbs (USA) ;keyfs;

    2x PiSTOL CROSSBOW 80 lbs (TAİWAN)agt

    Hatsan mod 125 Sniper 5.5+Dm60+Optima 3x9x32 ;tufey#

    Mod 125 sniper+red dot 1x33 (dağlara taşlara +;tuftabV# )

    Crosman 1077 + NİKULA 3.5-10x40 Lazer ( (50 metre gider) m;s,S )


    Crosman Vigilante 4.5mm + Red Dot ;#taban^l


    hatsan mod 80 + red dot (nokta atışı ;tufey#) (Satıldı)
    crosman 1077 + Co2 kit + Holosight
    Geologic initech yay seti + ekstralar:thumbup: (Satıldı)
    At-44 Long Lw + Hawke 6-24x50 mil-dot IR + 6lt scuba+aparat ;tufey# (Satıldı)

  • nasil atacam bilmiyom ki

    fotoyu çek pc ye at. hizli-resim.com bu siteye gir resim yükle de (aradaki - işareti kaldır) . forumlar bbcode yazan yerin altında ki uzantıyı kopyala. buraya yazı yazarken üst tarafta bazı yardımcı imgeler var soldan 6. da Resim yazıyor ona tıkla bağlantı kısmına kopyaladığını yapıştır önizleme yaparak resmin gelip gelmediğini kontrol et sonra gönder.

    vazgeçilmezlerim;

    BARNETT WİLDCAT CROSSBOW 160 lbs (USA) ;keyfs;

    2x PiSTOL CROSSBOW 80 lbs (TAİWAN)agt

    Hatsan mod 125 Sniper 5.5+Dm60+Optima 3x9x32 ;tufey#

    Mod 125 sniper+red dot 1x33 (dağlara taşlara +;tuftabV# )

    Crosman 1077 + NİKULA 3.5-10x40 Lazer ( (50 metre gider) m;s,S )


    Crosman Vigilante 4.5mm + Red Dot ;#taban^l


    hatsan mod 80 + red dot (nokta atışı ;tufey#) (Satıldı)
    crosman 1077 + Co2 kit + Holosight
    Geologic initech yay seti + ekstralar:thumbup: (Satıldı)
    At-44 Long Lw + Hawke 6-24x50 mil-dot IR + 6lt scuba+aparat ;tufey# (Satıldı)

  • tamam ayarlama calisiyorum alpp yeni gordum mesajini

  • galeriye girdim lisans falan diyo alpp

    Galeriyle işin yok oraya gir demedim ki .d

    Budaya cevap yazarken yapacaksın

    vazgeçilmezlerim;

    BARNETT WİLDCAT CROSSBOW 160 lbs (USA) ;keyfs;

    2x PiSTOL CROSSBOW 80 lbs (TAİWAN)agt

    Hatsan mod 125 Sniper 5.5+Dm60+Optima 3x9x32 ;tufey#

    Mod 125 sniper+red dot 1x33 (dağlara taşlara +;tuftabV# )

    Crosman 1077 + NİKULA 3.5-10x40 Lazer ( (50 metre gider) m;s,S )


    Crosman Vigilante 4.5mm + Red Dot ;#taban^l


    hatsan mod 80 + red dot (nokta atışı ;tufey#) (Satıldı)
    crosman 1077 + Co2 kit + Holosight
    Geologic initech yay seti + ekstralar:thumbup: (Satıldı)
    At-44 Long Lw + Hawke 6-24x50 mil-dot IR + 6lt scuba+aparat ;tufey# (Satıldı)

  • oldumu moruk ben hgoruyom ama:)

    görünmüyor kardeşim. Resim yerinden Baglanti ve kaynak kısmına kopyala tamam de

    vazgeçilmezlerim;

    BARNETT WİLDCAT CROSSBOW 160 lbs (USA) ;keyfs;

    2x PiSTOL CROSSBOW 80 lbs (TAİWAN)agt

    Hatsan mod 125 Sniper 5.5+Dm60+Optima 3x9x32 ;tufey#

    Mod 125 sniper+red dot 1x33 (dağlara taşlara +;tuftabV# )

    Crosman 1077 + NİKULA 3.5-10x40 Lazer ( (50 metre gider) m;s,S )


    Crosman Vigilante 4.5mm + Red Dot ;#taban^l


    hatsan mod 80 + red dot (nokta atışı ;tufey#) (Satıldı)
    crosman 1077 + Co2 kit + Holosight
    Geologic initech yay seti + ekstralar:thumbup: (Satıldı)
    At-44 Long Lw + Hawke 6-24x50 mil-dot IR + 6lt scuba+aparat ;tufey# (Satıldı)

  • ever olmuş

    vazgeçilmezlerim;

    BARNETT WİLDCAT CROSSBOW 160 lbs (USA) ;keyfs;

    2x PiSTOL CROSSBOW 80 lbs (TAİWAN)agt

    Hatsan mod 125 Sniper 5.5+Dm60+Optima 3x9x32 ;tufey#

    Mod 125 sniper+red dot 1x33 (dağlara taşlara +;tuftabV# )

    Crosman 1077 + NİKULA 3.5-10x40 Lazer ( (50 metre gider) m;s,S )


    Crosman Vigilante 4.5mm + Red Dot ;#taban^l


    hatsan mod 80 + red dot (nokta atışı ;tufey#) (Satıldı)
    crosman 1077 + Co2 kit + Holosight
    Geologic initech yay seti + ekstralar:thumbup: (Satıldı)
    At-44 Long Lw + Hawke 6-24x50 mil-dot IR + 6lt scuba+aparat ;tufey# (Satıldı)