Büyük şarjör , orjinal fx slug kit. 42.500 TL dir Detaylı bilgi için lütfen arayınız. 0555 551 20 52
FX IMPACT 5.5 Özel Rengiyle
Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır.
Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
-
-
-
bu tüfeğin çekiç yay nerede normalde namlu girişinde olması lazım ama bakıyorum orada hem alan yok hemde geniş jarjör var bilindik bir sistem değil galiba bu fx ler
-
-
bu tüfeğin çekiç yay nerede normalde namlu girişinde olması lazım ama bakıyorum orada hem alan yok hemde geniş jarjör var bilindik bir sistem değil galiba bu fx ler
Benim içinde hep soru işareti olarak kalmıştır tahminimce plenum içerisinden ters valf var yani çekiç tetik tertibatı tarafında valfin çıkışı plenum un arka kısmında🤔
-
-
bu tüfeğin çekiç yay nerede normalde namlu girişinde olması lazım ama bakıyorum orada hem alan yok hemde geniş jarjör var bilindik bir sistem değil galiba bu fx ler
Bende bir ara baya bir video izledim nasıl çalıştığını anlayabilmek için. Çekiç tetik mekanizmazının orada Hasan abimin söylediği gibi. Valf ayar yeride zaten tediğin orada ön tarafta bulunuyor dikkat ederseniz. Silahta valf ayar vidasından başlayıp plenumun içinden geçen bir mil ve ucundada valfi kapatan popet var. Bu mile tetiğin orada ileri doğru vuruyor çekiç . Çekiç ileri doğru vurduğunda valf popetinin yani o uzun olan mili çekiyor namlunun oradaki valf portunu açarak havayı serbest bırakıyor. Bizim pcp lerde ise çekiç hep arkada ama fx lerde tetik mekanizmasının hemen üstünde çekiç ayarlarını yapıldığı bölümde.
-