Paşabey tarafından yazılan gönderiler

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.

    Salonda ön kol, arka kol ve omuz çalışmalarında pek çok genç ve sporcu arkadaşlardan daha fazla ağırlıkla antrenman yapabiliyor, ara sıra denediğimiz bilek güreşlerinde de benden çok daha hacimli arkadaşlara üstünlük kurabiliyorum. Yani kuvvet ve ağırlık taşımakta sorunum yok.

    Ama desteksiz atışlarda arzu ettiğim seviye de değilim. Tüfeği ne kadar kolay omuzlarsam omuzlayım sabitlemekte zorluk çekiyorum. Bu kuvvet den ziyade denge sağlama işi. Belki adale den ziyade bağlar ile veya daha önemlisi genel sinir sistemi ile ilgili olabilir.

    Çok doğru bir noktaya dikkat çektiniz..

    Kas ve kuvvet ile alakası yok atış tekniklerinin bir kütleyi sabit tutamamanın nedenleri kuvvet değil istem dışı adale kasılmaları,heyecan, ve konsantrasyon kaybı gibidir..Vücuttaki sinir dokusu kiminde hareketsiz kalma yetisi verirken kimisinde titremeler görülebilir..Fiziki olduğu kadar mental sebepleride olabilir..Kas gelişiminin desteksiz atışlara etkisi olacağını sanmıyorum bu durum mental,psikolojik,beslenme yetersizliği veya kas dokusunun gerginliği gibi diğer sonuçlardan kaynaklanabilir..

    Yeni tüfeğiniz hayırlı olsun..

    Hatsan'ın yaylılarında vida gevşemesi kronik bir sorundur şayet Hatsan bu sorunu ortadan kaldırmak için vidaların arkasına bir rondela ilave etse bu sorun belkide hiç yaşanmayacak..Dürbün ayağındaki vidaların gevşemesi ise ayağın kalitesine bağlı optima dürbünlerin ayak kalitesi oldukça vasat Dampa ile bu soruna çözüm bulabilirsiniz veya kaliteli bir ayakla..

    Kundak ve dürbün ayağının gevşemesini önleyecek bir diğer method Loctite 243 (orta mukavamet) kullanmaktır zira bu ürünün fiyatı biraz pahalı olduğundan yapı marketlerde veya hırdavatçılarda muadili olan farklı markaları uygun fiyatta bulabilirsiniz..

    Hatsan'ın diğer magnum sınıfında yer almayan yaylılarından bir kaçını kullandım rahat 50-60 metre civarı şişeyi kırıyor Mod 125 magnum sınıfı bir yaylıdır bu mesafelerin üzerinde rahatlıkla şişe kırar Mustafa Ağabeyin ifade ettiği çok büyük ihtimalle piston keçesi hatalıdır acaba tüfeğinizin yay direnci nasıldı tüfeğin kırılması ve tepmesi konusunda bir sıkıntı varmıydı?

    Son açıklamada pelletlerin hazır olduğuna dair görseller eklenmiş ve bir kaç güne kadar satışıyla ilgili forumdan bilgilendirme olacağı yönündeydi sanıyorum bu projede yine beklenmeyen bir aksaklık oluştuğu kanaatindeyim son açıklama 24 gün önce gelmiş..Bu tip projelerde tarihler sarkabiliyor beklenmedik aksaklıklar gelişebiliyor fakat forum nezdinde bu projeyle ilgili sağlıklı bilgiler alamıyoruz keza bu projenin forumda lanse edilmiş olması neticesiyle ürünün son durumu hakkında güncel bir bilgiye ihtiyaç var diye düşünüyorum..

    Ümit ediyorum ki Allah bizlere israili tokalamayı nasip eder

    Ama şuda var işimiz çok yolumuz uzun biz boykot diye urun almayalım tamam tamamda boykotu neticelendirmek hatta taçlandırmak için bu ürünleri biz üretmeliyiz unutmayalım ki üretmedikçe biz tüketmek için almak zorunda kalacağız yolumuz yontemimizi değiştirmeliyiz


    Mustafa Ekiz ellerin dert görmesin isra süresi gibi ne sure ve ayet-i celileler var
    Sent from my RM-994_eu_turkey_1167 using Tapatalk

    Tespit doğru..

    Bizler ancak bireysel anlamda boykot edebiliriz fakat bu ürünlerin ülkeye girişi yasaklansa yani ithalatı durdurulursa bir netice alınabilir aksi halde bireysel boykot ile sadece ülke ekonomisini sekteye uğratmış oluruz lakin bu ürünlere olan bağlılığı kesmek için çok sayıda kaliteli yerli markamız mevcut olsada insanların doğasını anlamak zor bu boykota destek vermesi gereken asıl kişiler ithalatı gerçekleştiren sanayici ve işadamlarımızdır..Bu ürünlerin ithalatını arz talep olarak görüp yerli sermayeyinin kalkınmasına müsade etmezsen tüketici boykot ettiği zaman piyasadaki sıcak para duruyor buna paralel olarak ülke ekonomisi etkileniyor..En radikal çözüm bu ürünlerin girişlerini resmi olarak sınırlandırmaktır..

    Cnn muhabiri Diana Magnay, İsrail vatandaşlarının saldırıları film izler gibi tezahüratlar eşliğinde ve keyif çığlıkları atmasına sinirlenip burada kutlama yapıyorlar deyip twitter üzerinden pislikler telaffuzunu kullanınca Moskova'ya sürülmesine tepki yağıyor..Sosyal medya üzerinde kendisine destek verebilirsiniz nitekim onun kadın başına söyleyip yazdığı şeyleri erkek geçinenler yapamadı..Lakin rahmetli Chavez'inde bu barbar insan topluluğundan meydana gelen gayriresmi devlet bozuntusu için çok dobra sözleri mevcuttu..

    Ben bizim siyasetçilerin yerinde olsam nede olsa medyayla içli dışlılar Diana Magnay'i cesur yaklaşımından ötürü ülkemizin dış haber sorumlusu olarak göreve getirirek sahip çıkıp nazire yapardım..Kendisi resmi Facebook hesabından İsrail'i boykot etmek için ABD vatandaşlarına çağrıda bulunuyor..

    [Resim Engellendi: https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/p370x247/10489892_344136779071371_3663979128958855296_n.png?oh=4daef0bf1666a0b9a6f544a5407c304c&oe=543ABCF3]

    Geçmişte denize,okyanusa çakılan tüm uçaklardan geriye kalan enkaz parçaları içerisinde bazıları su üzerinde kaldığından veya sürüklendiğinden ötürü uçağın düşmüş olabileceği kanaati kesinleşirdi bu vakada uçak yeni nesil kuyruk kısmı hafif malzemeden imal edilmiş karbon ve kompozit malzeme karışımından fiziksel olarak batması imkansıza yakın su üzerinde yüzen bir yapısı var kaldıki geçmiş kazalarda eski karakutular gelişmiş değildi buna rağmen yine eski arama bulma yöntemleride gelişmiş değildi şimdiki karakutular hassasiyet olarak yer saptaması kusursuz aletler ve yeni arama sistemleri çeşitli dip sonarları,su altı görüntüleme cihazları vs gibi bir çok ekipmanı barındırıyor günümüz teknolojisini ele aldığımızda bu olayın gizemi uzun bir süre daha çözülemez gibi geliyor..Uçağın iletişim,koordinat,yer saptama,radar ve seyrüsefer sistemleri devre dışı bırakıldığı için akla ilk gelen sual organize bir iş olabileceği daha kötüsü ise uçağın terörist bir saldırı için kaçırılmış olabileceği..

    Medyada sürekli farklı haberler çıkıyor pilotların şaibeli geçmişide olaya eklenince şüpheler uçağın düşmüş olabileceği tezini çürütüyor..

    Bu arada Malezya hava yolları kısa süre içerisinde ikinci Boeing 777'sini kaybetti..Ukrayna'da füze saldırısı sonucu düşürülen uçakla beraber ciddi anlamda prestij kaybettiler..Bu üzücü hadisenin ardından Ukrayna üzerindeki hava koridorunu THY'de başta olmak üzere pek çok havayolu şirketi kullanmamaya karar verdi..

    Doğan kardeşim Usps(United States Postal Service) ile zaten sorun çıkmaz çünkü ABD devlet postasıdır ve ülkemizde PTT ile çalıştıklarından ötürü ha Çin'den alışveriş yapmışsın yada Amerika'dan hiç farketmez burada önemli olan husus özel kargo şirketleri..DHL,TNT,Fedex,UPS,Turkish Cargo ve benzeri şirketler kendi bünyelerinde gümrük komisyonculuğu yaptıklarından ötürü dolaylı yoldan veya kasten gümrüğe takarlar paketleri amaç ordino,antrepo ve bir kaç kalemden oluşan gümrük komisyon bedeli ve harçlarını yolmaktır üzerine ürünün vergisinide dahil edersen elin kolun bağlanır..

    Bu şirketlerin içinde en çok üne sahip olanı kuşkusuz DHL'dir Google'da gümrük sorunu diye aratın muhtemelen 10 sonuçtan 8 tanesi DHL ile alakalıdır..

    Bu vahim tabloyu göz önüne aldığımızda çok fazla aciliyet gerektirmeyen evrak,döküman vs gibi içerikler getirmeyeceksek özel kargo şirketlerini kullanmıyoruz şahsen hızlı posta gönderileri alternatif olarak düşünülebilir..

    kaan kardesım bıraz konu dışı ancak söylemeden gecemeyecegım,,bir kova burcu olarak azmine dirayetine bilgine, hayran kaldım... :thumbup: yanlış anlama lutfen simdiye kadar tanıdıgım kovalar tam tersi idi,cabuk sıkılır pes ederlerdi


    Estafurullah Akın abi..Güzel düşüncelerin için ayrıca teşekkür ederim..Nede olsa Angara'lıyak :)Pes etmek kelimesi lügatımızda yok :)