Yaylı veya Pistonlu havalılarda hava transfer deliği yerine PCP'lerde olan sıkışan havayı ani bırakan sistem, valf sistemi uygalanarak güç artışı sağlanabilir mi?En basit uygulama şekli ile hava transfer deliği kağıt bantla veya normal bantla kapatılıp pistondaki hava belirli bir süre sıkışıp bandı yırtarak ani hava boşalmasını daha yüksek basınçla ve daha etkili sağlar mı?Böylece güç artışı sağlanmış olur mu?Corono sahibi arkadaşlar bu deneyi yapıp sonuçlarını bildirirse memnun olurum.
multi pump bişey olabilir ancak sizin dediğiniz..
tüfeğin yayını iptal edip, içeride iyi bir sızdırmazlık sağlayıp, tüfeği namlusundan, yada alttan kurma daha iyi olur, kurma kolundan bikaç defa kurarak, bir ön valfe hava depolanır,
tetik düşürülür hava salınır..
pistonun içine, transfer portunun hemen önüne yani, ek bir valf koymak lazım..
var böyle silahlar (bknz: crosmann 2100 v.s) ama güçlü değil, bi ara alttan kurma geçerse elime deneyeyim bakayım.. neden olmasın.