Tabiki çözümü var, Dolum aparatını bize gönderin, içine kısıtlayıcı takayım ki olası vanayı hızlı açmanız halinde de silahın manometresi yukarılara fırlamasın.
Mustafa Serdar tarafından yazılan gönderiler
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
Ayar düğmesi tam kısıkta iken neredeyse transfer portu kapalı görünümünde, küresel vana düşünün ve kapalı olduğunu varsayın, aralardan kaçan hava ile peleti atıyor, mühendisler hesabı böyle yapmış, en kısıkta yada 1. ayarlarda silahı güçlendirmişte olsanız hız orijinalle yaklaşık aynı değerleri verecektir,
Silahında hiç bir kusur yok Erkan kardeşim.
-
Pelletlerin silikon sprey ile kaplama olayını anlayamadım yalnız. Avantaj namlunun daha geç kirlenmesi midir?
Daha önce forumda bir kaç yerde tarif etmiştim, peletleri balkonda bir gazete üzerine yavaşça serin, parmaklarınızı peletlere dokıunmayınki etekleri eğilmesin, yatagunda satılan ince kıvamlı silikon sprey ile dumanlayarak peletleri spreyleyin,gazeteyi oynatarak peletleri karıştırın (alt- üst yapın) sonra yine spreyleyin, ve en az 3- 5 saat açık havada kurumaya bırakın, peletleriniz silikonla ince bir film tabakası şeklinde kaplanacaktır.
Avantajları ;
1- Namlunun %70 daha uzun zamanda kirlenmesi, kurşun sıvanmasının oldukça azalması,
2- Sürtünme katsayısının azalmasından dolayı %7 ila %10 arasında namlu çıkış hızınızın artması,
3- İsabetlilikte hissedilir artış olması. -
Enteresan bir durum. Yorum ve Önerileriniz nedir?
Bu test i aynı anda hem AA hem FX peletler ile yapmış olsaydınız kabahati peletlere bulabilirdiniz belki ama öyle olmamış dediğinize göre, namlunuzda ooluşan kurşun sıvanması isabeti ciddi oranda etkiler ki gördüğüm kadarıyla silahınız at44 yani namlu içi tam parlak olmayabilir, bu da kurşun sıvanmasını hızlandırır ve isabetsizlik başgösterir,
Size tavsiyem, önce namlunuzu çok iyi temizlediğinizden emin olun, mümkünse namlu temizliğinde keçe türü yün malzeme kulllanın ve sonrasında peletlerinizi silikon sprey ile kaplayın, namlu içini finiş harbilemeyi silikon sprey emdirilmiş kumaş ile yapın, bu sayede çok daha uzun namlu temizliği süreniz olur (servis süreniz uzar), FX peletler Mach kalitedir, AA dan kötü olamazlar.
Kolay gelsin.
-
Bana görede ceket namlu 100 euro farka değer.Acaba bu modelde "Smooth Twist" namlu mu kullanılmış?Ayrıca gönül isterki "Independent" lerle birlikte Royale 400'lerde gelsin.
Eğer bu model içinde Amerika taleplerini abartmazsa Royal 400 lerle birlikte gelir.
-
İnşaallah bu yaz sonuna gelecek,
çıplak namlu ve ceketli namlu seçeneği var, ceketli namlu seceneğinde 100 Euro fark oluşuyor, sadece sentetik kundak versiyonu üretilecek şimdilik ve ceketsiz namlulunun burada liste satış KDV dahil fiyatı 1550 Euro, yani ceketliyi ithal edersek 100 Euro ilave ile 1650 Euro olacak, hangisini ithal edeceğimize sizlerinde yorumlarıyla karar vereceğiz.
-
The content cannot be displayed because it is no longer available. Havalı tüfek tarihinde ilk defa bir PCP’nin güç ve hassasiyetini yaylı-pistonlu silahların pratikliği ile birleştiren bir tüfek doğuyor. Daha önce hiçbir havalı tüfek hava tüpleri ya da doldurma aparatları olmadan PCP performansına bu kolay erişim sunmamıştı. Independent, kendini kanıtlamış FX pompa teknolojisini atıcıyı tamamen özgür kılan, yüksek teknolojili bir silahla birleştiriyor. 12fpe versiyonda tek pompalama ile silahın haznesini her bir atış için ayrı ayrı doldurabilir ya da Independent’ı tamamen doldurarak tekrar pompalama yapmadan 24 tam güçte atış yapabilirsiniz. .22(5.5mm) kalibrelik yüksek güçlü versiyonda üç pompalama ile tam 30fpe güçte bir atış ya da hazneyi tamamen doldurarak tam güçte 6 atış elde edebilirsiniz.
Hassas bir basınç göstergesi ile donatılmış olan Independent, tüfeği her atışta en iyi isabeti kaydedecek şekilde kullanabilmenizi sağlar. Dünyaca tanınmış FX pompa teknolojisi sayesinde tüfeği doldurmanın ne kadar kolay olduğuna inanamayacaksınız. Tepmesiz, müsabaka isabetinde, mükemmel işçiliği ve kullanım kolaylığı ile FX Independent, kullanıcıya bu kadar yüksek performans, özgürlük ve seçeneği bir arada sunabilen tek tüfektir.
FX Independent – Dünyada eşi benzeri yok!Harici İçerik www.youtube.comDış kaynaklardan gömülen içerik, izniniz olmadan görüntülenmeyecektir.Harici içeriğin etkinleştirilmesi yoluyla, kişisel verilerin üçüncü şahıs platformlarına aktarılabileceğini kabul edersiniz. Gizlilik politikamızda bununla ilgili daha fazla bilgi verdik. -
hw 100 almak istıyorum tufeğin dığer dığer pcp lere gore artı ve eksılerını öğrenmek için sizle goruşmek istemıştım.daha önce bilgı paylaşımında bulundumduğum bu sıtede benım anlayamadığım yorumlar oldu , bunun için sizden tufekle ilgilı bilgi alak istemiştım.
Selçuk bey merhaba,
Burası 4.000 kişilik bir forum ve ana amacı gönüllü bilgi paylaşımıdır, bilgi forum üzerinden paylaşılır, telefondan değil kabul edersiniz, telefonunu istediğiniz arkadaşımız kendisi bir şirketin sahibi ve yöneticisi doğal olarak yoğundur, boş vakitlerindede arzu ettiğinde forumda paylaşımını yapar yani telefonunu vermedi diye alınganlık yapmayın, tüm sorularınızı çekinmeden bu sayfalarda sorabilirsiniz.
-
Ben denememiştim, güzel paylaşım.
-
Güzel bir paylaşım Akif, Geçtiğimiz hafta H&N in Rabbit modellerinide ithal etmelerini tavsiye ettim ithalatçıya, umarım getirirler.
-
Namlu iç çapına uygun bir harbiyi namlunun ucundan sokkun ve ucunu O Ring yuvasına yakın tutun, o şekilde O Ringi takmaya çalışın, başaramazsanız namluyu sökün ve takın.
Bir arkadaşımızın Evanix S10 namlu giriş o-ring i düşmüş ve bizde takmaya çalıştık ve başarısız olduk, aslında kendimizi fazla kasmamak için namluyu söküp takalım dedik ve namluyu söktüm ama durum o kadar basit değil, namluyu tutan setiskurları gevşettikten sonra ve namlu tutucuyuda söktükden sonra namluyu saatin tersi istikamette çevirerek çözmeniz gerekiyor, sonrasında namlu çıkıyor yani namlunun bloğa girdiği yerde vida dişleri var ve namlu bloğa vidalanıyor, bloktaki diş üstü çapı 10,5mm fakat namlu ile pelet yüklemedeki sarı (pirinç) parçanın dış çapı 11mm, !!! haydi buradan yak
yani bu o-ring i takacağımız sarı (pirinç) parça geriye doğru çıkması gerekiyor ve uzunluğuda şarjör yuvasından daha geniş, uzun sözün kısası bu parçayı sökmek için bolt kolunu da sökmeniz gerekiyor ve bolt kolunu sökebilmek içinde silahı komple dağıtmanız gerekiyor,Yani başlamışken silahı tamamen dağıttım ve dağıtmışkende bakımını yaptım, silahın bana gelme nedeni peletlerin geri gelip şarjör yuvasına eteklerinin sürtünüp yamulmasıydı ve bizim ilk gözlemlediğimiz namlu o-ringinin olmamasıydı, o-ringi taktım, sonrasında şarjörleri (2 adet şarjör) kontrol etmek için elime aldım ve peletleri şarjöre yerleştirmeyi denerken şarjördeki pelet yuvalarının ölçülerinin hatalı tasarlandığını farkettim, pelet yuvasının çapını 5,60mm olarak tasarlamışlar, pelet etekleri genelde 5,65 ile 5,75mm arasında olduğu için pelet şarjöre yerleştirilirken maalesef pelet etekleri deforme oluyor, şarjör arkasını aynı zamanda oval oyuntulu olmasından dolayı pelet yuvasının dar olması pelet eteklerini yamultuyor ve buna rağmen ısrar edip peletleri yerleştirdiğinizde pelet etekleri deforme olmakla kalmıyor en ufak bir sarsıntıda peletler geri geliyor, yani bu noktada da peletlerin geri gelmemesi için peletleri şarjörde tutması gereken şarjör etrafını çevreleyen o-ring kanalı 1,5 ila 2mm geriden açılmış yani bu ölçülerde ilerde açılması gerekiyordu, yada koreliler kendi peletlerine özel bu şarjörü üretmiş olabilirler, bilindik standart peletlerle bu şarjörde kullanılamaz.
Gelelim bu noktada yaptığım operasyona, önce şarjörü çevreleyen o-ringi söküyoruz, sonra 5>6 mm konik el raybası ile şarjörün pelet yükleme tarafından pelet yuvasına girip yine şarjörün pelet yükleme tarafından ölçtüğünüzde en kenarda 5,90mm ye kadar genişletiyorsunuzki şarjörün namlu tarafında pelet yuvası kenarında ölçü 5,80mm oluyor, "Aklıma gelmişken, bu şarjör FX in Gladiator modelinde kullanılan şarjörden esinlenilmiş ama birebir sadık kalınmamış, yani gladiator şarjöründe pelet yuvası çapı 5,85mm dir, AA şarjöründe pelet yuvası 6mm dir gibi" ve bu şekilde tüm pelet yuvalarını aynı ölçülerde genişletiyoruz, ve test etmek için peletleri yerleştirdiğinizde pelet eteklerinin yamulması sorunu sonlanıyor ama yine peletlerin geri gelip pelet eteklerinin şarjör arka hizasını aşıp daha geriye gelmesi devam ediyor ama yuvalar geniş olduğu için şarjör yuvada dönerken pelet etekleri silahın şarjör yuvasına dokunduğunda ileri hareket edebildiği ,çin yamulmuyor ama aslolan peletlerin fazlaca geri gelmemesidir, bunun içinde yapılabilecekler sınırlıdır, şarjörü çevreleyen peletleri tutmaya yarayan o-ring kanalının iç çapını orijinaline göre torna ile çapta 3,5 mm daha küçültmek gerekmektedir, ben bu işlemi her iki şarjör içinde elde saatçi eğesi ile gerçekleştirdim, şu anda silahın şarjörü sorunsuz çalışmakta ama Evanix bu şarjörde değişikliğe gitmezse bu silahlarla gurupman yapmak hayaldir.
-
Nişan alırken sol gözümü kapalı tuta tuta bir noktadan sonra sol gözümün kapağının kasları yöruluyor ve kapalı tutmakta zorlanıyorum. Dinlenip devam ediyorum. bu durum için bir öneriniz var mı?
Hangi gözünüzle nişan alırsanız alın diğer gözünüzü kapatmak zorunda değilsiniz, iki gözünüzde açık atış yapmaya çalışın, bir süre sonra alışırsınız.
-
arkadaşlar iki sorum var ??
1- S510 SL carbine mustafa abi bu silahı bize kazandırıcak mı ???

2- iki tüfek arasında ne fark var ???
Karbin denildiğinde silahın namlu boyu ve tüp boyu vs.. kısalmış oluyor, S410 SL inde Carbin i var, ülkemizdeki kullanıcı profiline göre ağırlıklı tercih yüksek güçlü silahlar olmasından dolayı ve carbin modellerin bu isteği karşılayamamasından dolayı bizde ithal etmiyoruz.
Gelelim S510 konusuna, S510 SL ile S410 SL birbirinin aynısıdır, S510 da Xtra Fac model üretilmemektedir.
-
drag motoru nitromethane yakıtlı mıdır ?

Nitro girişleri hazır, Fotoğraf için AVK nın deposuna gidip çekmek gerekiyor.
-
Benim için bu arabanın tek sorunu fiyatı. O da uygun olsaydı düşünebilirdim.

Aynı segmentteki rakiplerinden bu aracı ayıran 2 önemli unsur ; biri 0 dan 100 e 3,2 saniyede ulaşması, ikincisi onların üçtebir fiyatında ucuz olması.
-
Bir başka ilginç yanı ise aracın resmi açıklanan gücünün 480hp olmasına rağmen ölçümlerde 550hp değer vermesi, bunuda avrupada daha düşük vergi dilimi iççin olduğu söyleniyor, yani gerçekte ürettiği 550 beygir güçle övünemiyor!
-
sizle ortak bir noktamiz varmis mustafa bey,bende merakliyim arabalara zaten hangi erkek merakli degilki,ne marka arac kullaniyorsunuz?
Performans otomobilleriyle olan ilişkilerimi tamamen kesmiş durumdayım, şimdi aile arabası var Grand Voyager 3.8 AWD
-
mustafa amca buna sıralı tüp taksak km'de ne kadar yakar? bagajda yeterince yer varda

Bencede bu araca tüp takılabilir ama nitro tüpler, gerçi o zamanda şanzumanı vs.. heryerini kırar, araç 4 çeker ve öyle bir şanzumana sahipki vites boşta 5.000 devire kadar çıkıp vitesi devreye alıyporsunuz, araç vibrasyonlu zıplamalarla yerinden ok gibi fırlıyor, patinaj yok, avrupa ülkeleri ve Türkiye dahil hiçbirinde de Nissan distribütorleri bu aracı ithal etmiyorlarmış, çünkü aracın elektronik sistemi tek miş, yani tüm test cihazlar vs... bu GTR ye özel, araç üzerinde herhangibir parçayı değiştirmeniz halinde aracın ana kompüterine tanıtmazsanız çalışmıyor, şanzuman arıza yaparsa bile şanzumanı atıp yenisini takmak zorundasınız, fabrikası şanzumana ait hiç bir parçasını satmıyor, bu aracı Türkiyede gerçek anlamda bu araç için özel üretilmiş kendi test cihazlarını bünyesinde bulunduran tek servis ki o da özel bir servis, İstanbul Atatürk Oto sanayi sitesinde AVK otomotiv dir, sahibi Volkan bey arkadaşımdır, kendisi aynı zamanda Drag yarışları için araç hazırlıyor, dün yanına uğramıştım ve uzun uzun bu konuda sohbet vardı, bende kulak misafiri oldum, birde benim Drag motorunu sordum, ne durumda diye, hani bir müşteri bulda gitsin giye.
Bu aracın sıfır fiyatı 170 ila 180 bin Euro civarında, özel nitro sistemler dışında bu aracı hiç biri yakalayamıyor, sanırım bu yıl Porsche 911 turbo da bir değişikliğe giderek bu Nissan GTR yi geçmeyi deneyecekmiş.. -
Porsche 911 Turbo yu tahtından indiren otomobil deniliyor, üstelik seri üretim ve klimasıda varmış

-
Bu altta verdiğim link içerisinde olması gerekiyor.