Ellerinize sağlık
_ŞaVŞaTLı_ adlı kullanıcının mesajları
-
-
Ellerinize sağlık
-
Hayırlı olsun, güle güle kullanın
-
Gerçekten çok güzelmiş
-
o boncuk emniyetin rahat kaymasına yarıyor
emniyetin kaydığı bölümde onun özel bir kuytusu var oraya yerleştirmek gerekMadmax arkadaşım benden önce davranmış
-
Plastik beyaz boncuktan bahsediyorsan eğer, o boncuk emniyet mandalının altında bulunuyor. Mandalı sabitleyen çember yayı çıkar. Böylece emniyet mandalını çıkarabilirsin. Çıkardığında boncuğun yerini görürsün. Boncuğu yerine koy ve mandalı üzerine kapat. Sonra çember şeklindeki yayıda yerine tak. Bu boncuk mandalın daha rahat hareket etmesini sağlıyor. Kolay gelsin
-
El yapımı ürünlere, o keyfi yaşamaya, baştan imal etmeye neden zahmet, masraf gözüyle bakıyorsunuz anlamıyorum. Belki de o tadın hiç farkına varmadığınız içindir. Bence saygı göstermek lazım. Ayrıca gerçekten cesaret işi. Tebrikler.
Sonuna kadar katılıyorum arkadaşıma. İnsanın yeteneklerini kullanarak birşeyler üretebilmesi nekadar güzel. Tebrik ederim maviboncuk
-
Kardeş elinde patriot var ne geregı var bunların,pcp al bence..
Katılıyorum.
-
-
Yeni dürbününüz hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullanırsınız inşallah. Benim tavsiyem dampasız kullanmayın. Tüfek rodajını doldurmuş olsa bile ben dampa ayak kullanmanızı öneririm. Yazık olmasın güzelim dürbüne
-
Doğruyu onaylama, yanlışı düzeltme bu olsa gerek. Teşekkürler
-
Arkadaşlar çoğumuz gresleme işlemini tam olarak bilmiyoruz. Bazılarımız gresi pistonun her tarafına boca ediyoruz. Ve bu bazı sorunlara yol açabiliyor. Bu konuyla ilgili temsili bir resim hazırladım ve kafamın takıldığı biryer var üstadlarımız aydınlatırsa çoğumuz için faydalı olur düşüncesindeyim.
[Resim Engellendi: http://s10b.directupload.net/images/090315/5vfcqnv5.jpg]
Benim kanaatimce gres yağı sürmemiz gereken yerler mavi okların gösterdiği bölgeler, tabiki aşırıya kaçmadan. Yeşil okla gösterdiğim yere yani piston keçesinin önüne kesinlikle gres yağı tatbik etmiyoruz. Kahverengi okla gösterdiğim bölge sürtünmeye maruz kalmadığı için gres yağı uygulamamıza gerek yoktur diye düşünüyorum. Gelelim kafamın takıldığı yere. Kırmızı okla gösterdiğim yer. Tüfeği kurduğumuzda bu girintiye tetik sistemindeki parça oturuyor ve pistonu kilitliyor. Şimdi aklıma takılan şey bu girintiye gres yağı uygulanırsa tüfekte kurulma problemi oluşmazmı? Benim düşüncem bu girintide gres yağının bulunması son derece tehlikelidir. Bu konuda yanılıyormuyum acaba? Pistonun ileri geri hareketinden dolayı bu girintiye gres yağı birikebiliyor. Eğer dediğim gibi bu bölgede gres yağı bulunması tehlikeliyse ne yapmamız gerekiyor? Bizim bir arkadaşın tüfeğinde kurulma problemi oluşmuştu. Söktüğümüzde bu girintide epeyce gres vardı. Bana göre bu kurulmama problemi gres yağından kaynaklanmıştı. Saygıdeğer üstadlarımız yanlış açıklamalarım varsa düzeltip konuyu biraz daha açabilirlerse faydalı olacaktır. Saygılarımla
-
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanmanız dileğiyle
-
var demek yerine link vermen daha iyi olurdu.
Bu tek linkten ibaret değil. Bu aradıkların bir çok konunun içinde geçiyor. Her neyse... Yayı yağlama işlemine gelince yeşil gres kullan fakat aşırıya kaçma. Sakın ve sakın gres yağını tetik sistemine kaçırma. Sonra çok kötü sonuçlarla karşılaşabilirsin Allah korusun.
-
Bu aradığın bilgiler forumda fazlasıyla mevcut. Biraz araştırırsan herşeyi rahatlıkla halledebilirsin. Hayırlı forumlar
-
-
yaptığım ölçümlerde namludaki deliğin yüzde 20-25 kadar daha sola oturduğunu farkettim
Bu ölçümü nasıl yaptınız açıklayabilirmisiniz?
-
Ellerinize sağlık güzel çalışma
-
Hayırlı olsun
-
Arkadaşlar üzülerek söylüyorumki sorun sadece kece ve slindirde degil gövdede çizilmiş bu tüfegin değişmesi şart oldu şansıma tükürim . resim koyuyorum sizde bir göz atın .
[Resim Engellendi: http://i88.servimg.com/u/f88/12/08/54/38/dsc00314.jpg]
Gövdedeki çizik neresi ben göremedim