İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Hüseyin dolum işini hallettik. Tüp full boşalınca pompayla güç yetiremedim
Scubayla dolum yapıldı. ![]()
_ŞaVŞaTLı_ tarafından yazılan gönderiler
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
nazar değmesin, güle güle kullanın. kundağı çok güzelmiş.
Amin
Mustafa abi sağolsun kundağı benim için o seçti. Burdan tekrar teşekkürlerimi iletiyorum kendisine -
Biraz geç oldu ama

[Resim Engellendi: http://s10.directupload.net/images/091221/temp/apfeyvih.jpg] [Resim Engellendi: http://s10.directupload.net/images/091221/temp/mehxp8l6.jpg] [Resim Engellendi: http://s11b.directupload.net/images/091221/temp/79hhcxac.jpg] [Resim Engellendi: http://s11.directupload.net/images/091221/temp/ropg99js.jpg] [Resim Engellendi: http://s11.directupload.net/images/091221/temp/3mir642b.jpg] [Resim Engellendi: http://s10.directupload.net/images/091221/temp/ghb3t9he.jpg] [Resim Engellendi: http://s11b.directupload.net/images/091221/temp/bnccjiiu.jpg] [Resim Engellendi: http://s10.directupload.net/images/091221/temp/o79ul2do.jpg] [Resim Engellendi: http://s10b.directupload.net/images/091221/temp/o9j52jpv.jpg]
-
Ellerinize sağlık Mustafa abi. Değerler çok güzel. Borçlar biraz hafiflesin sizinle irtibata geçerim kesin

-
Hayırlı olsun. Güle güle kullanmanız dileğiyle
-
Hayırlı olsun güle güle kullanın
-
-
Ellerine sağlık Musa abi. Mükemmel olmuş

-
Valf kapanmadan tüp basıncı 70-80bar'a çıkmaz. Bana daha çok sadece dolum hortumundaki basıncı okumuşsunuz gibi geldi. Tüfeği yollarken dolum ucu vs. tüm aparatları ile yollamayı unutmayın.
70-80 barı tüfeğin manometresinden okuduk. Fakat tekrar boşaldı azar azar. Bu durumda tüfek valfinde bir problem olabilir. Tüfeği bugün kargoya verdim. İçine sadece faturasıyla dolum ucunu koydum. Kullanma klavuzlarını ve içinden çıkan namlu temizleme yağını koymadım. Gerekirse onlarıda gönderirim.
-
Sizin yaşadığınız problem ile ilgili tekrar y.dışı AA sahipleri forum sayfasına baktım.Sorunun çözümü kesinlikle scubadan hava basmak.Pompa'nın gücü yetmiyor valfi kapatmaya.Silahta bir arıza olmadığına bende eminim.Bence içinizi rahat tutun.Keşke scuba'dan hava basma imkanınız olsaydı , çabucak tekrar kullanmaya başlardınız silahınızı.
Bana en yakın scuba 1 saat uzakta
Gittik denedik. 70-80 bara çıkardık fakat dolum ucunu scubaya monte ettiğimiz yerden hava kaçırdı. Hava kaçmasaydı belkide valf kapanacaktı. Neyse Mustafa abinin sihirli elleri bi dokunsun tüfeğime:) İlginiz için teşekkür ederim. -
Turan rahat ol abim, şayet silahında tamirlik bir durum varsa silahını yenisiyle değiştiririm, senin kundağı yeni makinaya aktarırım, sen silahla birlikte faturasınıda yanına kooy, istersen seri numarasınıda not al, ama ben biliyorumki havayı bastığımızda valf kapanacak ve silah normale dönecek.
Size güvenim sonsuz Mustafa abi. Şuan çok rahatladım
Herşey için tekrar tekrar teşekkür ederim -
Valfin bir hasar aldığını ve tamirat gerektireceğini sanmıyorum.
Bende öyle umuyorum. Ama kafama takılan, kurma kolunu çekince neden doldurulamıyor. Birde OAS beyin oring meselesi canımı sıktı. ''AA ların zayıf noktası namlu oringi'' gibi bir mesaj yazmış. Böyle şeyler duymak ister istemez insanın moralini bozuyor. Sonuçta birzamanlar erişilmesi zor bir silahtı AA. Ama Mustafa abi sağolsun bu imkanı bize sundu. Ona sonsuz teşekkür borçluyuz. bizde borca harca girip aldık. Şimdi böyle şeyler duyunca üzülmemek can sıkmamak eldemi? Herkese selamlar
-
s410 elime geçtiğinde ;yaklaşık 100 150 atış sonrası oringden hava kaçırmaya kaçırmaya başladı.daha sonra oring yuvasından çıktı.yuvasına taktık fakat oring zedelendiği için hava kaçırmaya devam etti.bu durumda hızda müthiş bir düşüş yaşanıyor.Hava kaçırma olayı şarjörün yanında meydana gelir.atış yaparken elin yaklaştır;atış esnasında hava geliyorsa oring bozulmuştur.oringi bozan en büyük faktör kötü pellet(benimkini ts 18 yedi)
mustafa bey maalesef aa 410 zayıf noktalarından biri bu namludaki oringdir.eski aa'ların çogunda bu problem çok kısa sürede çıkmıştı.
selamlarPeki sorunu hallettinizmi? Yani oringi değiştirdinizmi?
-
Bir gariplik var ama anlayamadım Evren, silah geldiğinde göreceğiz.
Valfin sadece arkasında yay var, önünde yok, bir ihtimal valf arkasındaki yay ile valfin arkasındaki mil kilitlenmiş olabilir, düşün basınçta çekicin darbesi ile arkaya fırlatıp kilitlenmişte olabilir, eskiden lambalı radyolar vardı, sorun olduğunda tepesine bir tokat vururduk çallışırdı, bunada bir tokat vurulsa dürelebilir aslında, tabi silah kurulu iken.Şimdi iyice canım sıkıldı. Benim anlamadığım, tüfek 100 barı bir miktar düşmüştü ve tüp boşalmaya başladı. Öyle 80-90 bar civarında nasıl olurda valf zarar görebilir. Umarım düşüncemde yanılıyorumdur. İnşallah herhangi bir tamirat gerekmez yoksa kafayı yerim. Elimi sürmeye kıyamıyordum silaha. Şimdi tamir falan olursa tüm keyfim kaçar. Umarım bir sorun yoktur.
-
-
Zaten 130 bar altında güçte belirgin bir düşüş oluyor.Zaten tüfeğin sesinden anlaşılıyor.Arabalardaki yüksek vitesle bayır çıkmaya çalışırken motorun bayılması gibi.Bana göre sağlıklı kullanım 200-130 bar arası.Bu aralıkta zaten 40 atış yapılabilir.270 cc 30 fpe güç üreten bir silah için gayet iyi zaten.
Tüfeğim hayırlısıyla gitsin gelsin, bi problemi olmasın yeterki, yapacağımı biliyorum. Birdaha 120 bar altına düşersem ne olayım.
-
-
-
-