carnivore adlı kullanıcının mesajları

    Discovery Channel da yapılışını gösteren bir belgesel seyretmiştim. İlgisi olanlar için adeta bir ziyafetti. Sadece ham çeliğini oluşturmak için bile 3 gün boyunca bir fırın yanıyordu, ustasının katanayı yapması ise 3-6 ay arasında değişiyordu. Rakamlar tam net olmayabilir ama bu civarlardaydı.


    Kılıcın hafifliği, keskinliği, sahibinin adeta bir uzvu gibi hareket etmesi insanı büyülüyor.

    Legolas cevap için teşekkürler


    Avcihocam, eger Sentinels arkadaşımızı dediği gibi, 2100 ile ilgili yapılabilecek bakımlarla ilgili detaylu bir konu acarsaniz çok makbule geçer


    Biliyorum sınava hazırlanıyorsunuz, meşgulsunuz ama yavas bir konu şekillenmeye başlarsa bizim için çok faydalı olur.


    Teşekkürler :D

    macth pellet"lerlede iyi grup çıkartıyor prohunter"ı denemeni tavsiye etmem berbat farklı farklı yerlere gidiyor birde hunter iyi diyorlar ;tufey#

    Kusura bakmayın daha yeni kullanıcı olduğum için pek bilmiyorum, match dediğiniz pelletin markası mı, modeli mi ?


    Veli Beyin sitesinden bakıyorum, gamo da göremedim bu isimde, barracuda da match diye üç model var acaba onlar mı?


    Veya aynı siteden baska tavsiye edebileceginiz hangi pelletler var (link de verirseniz çok makbule geçer)


    Teşekkürler

    Bir de youtube'de homemade air gun diye aratın, adamlarm pet cola şisesinden pcp nin ilkel versiyonlarını yapmışlar garajlarında :P

    Evde yapılan atışlarda pelletlerin hedef kagıdının ardından sekerek zarar vermesini engellemek için neler yapılabilir ?


    Pelletlerin gücünü absorbe etmek için ne kullanılabilir ? (dergi, kumaş, halı, çaput vs.. )


    Teşekkürler.

    Benzin motorlu araçlar da en iyi modifiye şekli,araca kopresör sistemi takmak mercedeslerde olduğu gibi,yada süper charger ,sonra turbo ilave edilmelidir,düşük devirlerde yüksek torku kompressör saglar ve yüksek devirlerde turbo devreye gireceği için sürekli yüksek ekselerasyon sağlanmış olur,bu yazdıklarım alıntı değil,bizzat çok defalar yaptırdığım modifiyelerdir


    bence supercharger daha zevkli, tahrikini egzantirkten aldıgı içi turbodaki salyangoz dolmasına kadar gecen bosluk yasanmıyor. aslında bazıları da birden bire koltuga yapışma hissini seviyor :)


    ama daha guzel golf tsidaki gibi hem supercharger hem turbo :D


    ama sonradan turbo taktırmak gibi hard modifikasyonlar oldukca maliyetli, sırf motoru kuvvetlendirmek için değil aktarma organları, yürüyen aksam, suspansiyon fren ..... symakla bitmiyor


    aslında ntvde 0dan 100e dıye bir program var. orda bir ay boyunca golf gti V i modifiye ettiler, ve nizami bir odifikasyonun nasıl olması gerektigini gosterdiler. frenlerden egzost sistemine kadar her sey değişti.


    biz de olsa bi chip bi egzost gerisi Hak getire :D bas frene sonra dursun diye dua et :)


    Kesinlikle katılıyorum.Onun için haydi düşük devirde yüksek tork :thumbup: Haydi dizellere hücuum. 8o


    Fakat hatırlatayım, mevzu bahis tsi motorlar benzinlidir.


    Valla ister bmw olsun tırtırtırtır dizel sesinden hiç hazzetmiyorum, yüksek tork cok zevkli orası ayrı. Onun için benzinli turbo idealdir :)


    En alınabilen şu an golf tsi, ha dersenki son nokta nedir, o zaman subaru impreza, bir adım ötesi de mitsubishi evo derim :D

    Mustafa Bey 2000 model porscheye eski demeyin lütfen :) Keza supersport araçların 15 yaşında olanları bile herhalde 250 km/s'i rahatlıkla aşıyordur.


    Hatta yeni model vw yeni tsi motorlarda 260 kadran var. 17o hplik jetta tsi ler 250 kmyi geciyor. Motoru 1,4 litre ve fiyatı 55 milyar civarı :)


    Fakat bana yuksek hızlardan cok, ara akselerasyonlar zevk veriyor. En guzeli sakin giderken hızlanıp tekrar eski hıza düşmek.

    Bir firmanın saygınlığını etkileyecek en önemli şey ürettiği malın kalitesi kadar, standartlara uymasıdır. Bir mal göreceli olarak daha kalitesiz olabilir ama, o beklentiyle alan kişi bunu peşinen kabullenmiştir. Eğer ki bütün mallar, firmanın bilinen standartları içinde çıkarsa firmanın güvenirliliği artacaktır. Ama ne yazıkki okuduklarım neticesinde Hatsan firmasında standart namına bir şey olmadığını düşünmeye başladım. Muadillerinden ucuz bir fiyata almamız, beklentimizi bir piyangoya çevirmemeli.


    İlk hayal kırıklığımı 125 te yasadım. Cok güzel yorumların sonunda 125in bana gore olduğunu düşündüm. Ama sonra memnun olan kadar (belki de daha fazla) hiç beklediğini bulamayanı da gördüm. Şimdi tam kendimi Webleye bilemişken sonuç yine bir hayal kırıklığı...


    Umarım bu kötü durumu düzeltmek için bir adım atarlar

    Mustafa Bey,


    Kendinizi lutfen suclu hissetmeyin. Ben bile yaklaşık 1 ay gibi kısa bir suredeki forumunuzu takip ettiğim surede gerek yazılarınızdaki bilgili açıklamalarınızdan, gerekse saygı çerçevesindeki yaklaşımlarınızdan, sizin hakkınızda son derece olumlu izlenimlere sahip oldum.


    Bu yazınız dahi ne kadar isabetli düşündüğümü gösterir. Ne yazık ki standart eksikliği bu duruma sebebiyet vermiş.


    Sizin iyi niyetinizden suphe edilecegini hiç sanmıyorum.


    Tesekkurler

    benim soru arada kaynamış galiba arkadaşlar :)


    ozellikle şunu merak ediyorum, 1077 ile 2100 un namlu ozellıklerı farklı mı, (yiv vs), yani isabetlilik oranları farklı mıdır ?


    Bir bilgisi olan varsa sevinirim


    Tesekkurler

    Öncelikle herkese merhaba. Bir kac ay evel baslayan havalisilah merakım forumunuz sayesinde daha da arttı. Hatsan mı olsun, 125 mi olsun, 135 mi olsun, ikinci el baska bir silah mı olsun derken hala kararsızım :) Forumunuzun her üyesine, içten, ayrıntılı, saygılı yazıları için teşekkür ederim. İlk mesajımda kısa bir giriş yapmak istedim :)


    Bir kaç gündür aklımı crosmanlar çeldi. İlk silahım olacagı için ucuz olması, şiddetinden ziyade isabetli olması tercihimdi. Crosman 2100 ile ilgili anlatılanlar, beklentilerimi karşılıyor. 1077 ile arasındaysa sadece 20 lira fark var ayrıca pompalama derdi yok, yarı otomatik, yani görünüşte daha rahat ve kullanışlı.


    Yagmurdan kacarken doluya tutulmayalım düşüncesiyle aklımda bazı sorular oluştu. Forumda arama yaptım, 1077 ile ilgili pek bir sey bulamadım, konu acmaya niyetlenirken bu başlığı gördüm. Konu kalabalığı olmasın diye sorularımı burda sormak istedim


    1-1077 de 12li şarjör var, bunlara pellet mi yerleştiriliyor, yoksa metal bilye mi?


    2-2100b ile 1077 namlularının yapısı arasında, (yiv vs ) fark var mı ? Esas sormak istediğim 1077, 2100 kadar isabetli mi ?


    3-2100 un 10 pompası ile, 1077 atış gücü arasında fark var mı ? (hangisi daha güçlü). Ayrıca 10 kesin bir rakam mıdır, yoksa daha fazla guc uygulanırsa 11 veya 12 pompa yapılabilir mi?


    Bayramdan sonra artık bu sefer almayı düşünüyorum :)


    Cevaplarınız için teşekkürler



    Düzenleme: 3. sorumla ilgili olarak bir kere daha iki silaha baktım, 2100, 1077den daha hızlı gozukuyor. Hangisi daha güçlü sorusunu es geçiyorum. Ayrıca bu fark menzilde cok farklılık yaratır mı?