Groove adlı kullanıcının mesajları

    Çok şiddet içeriyor boşuna yapılmış çok hareket var ve estetik değil .



    Estetik görünmemesinin sebebi tamamen savunma amaçlı olması. Bu sistemin(spor demiyorum) müsabakası ya da herhangi bir puanlama skalası yok. Tamamen gerçek sokak şartları düşünülerek oluşturulmuş bir şey. Hangi hareketler gereksiz gözüktü size, örnek verebilir misiniz acaba?

    Krav maga diyor ve susuyorum :) Ellerin ve dizlerin taşınması da yasaklanana kadar en basit en etkili çözüm bu bana göre.


    Harici İçerik www.youtube.com
    Dış kaynaklardan gömülen içerik, izniniz olmadan görüntülenmeyecektir.
    Harici içeriğin etkinleştirilmesi yoluyla, kişisel verilerin üçüncü şahıs platformlarına aktarılabileceğini kabul edersiniz. Gizlilik politikamızda bununla ilgili daha fazla bilgi verdik.


    Bu da epey yararlı video içeren youtube kanalları.


    Krav Maga Training
    - YouTube

    Sanırım yanlış anlaşıldım :) Büyük hacimli motor kaygım yok. Sadece racing replica tipindeki motorların küçük hacimlilerini beğenmiyorum. O yüzden cbr 125 ya da cbr 250 tipindeki motorları istemiyorum demiştim :) Dediğiniz gibi güçlü motorlar korkutucu geliyor şu an için. Tvs apache'leri bir inceleyeyim o zaman. Gözümle görürsem kafama yatması daha kolay olur :)

    Yorumunuz için teşekkür ederim :) Motosiklet kullandım ama tecrübem hiç yok desek daha iyi olur benim için. Lastik konusunu biliyorum bir çok kez duydum fabrika lastiklerinin yetersizliğini. Hangi marka olursa olsun. Dediğiniz gibi chopper ilgimi çekmiyor hiç. Seçenekler arasında en çok kafama yatan naked motorlar oldu. Öyle hız derdim yok. O yüzden az yaksın çok kaçsın gibi bi isteğim de yok :) Yamaha'nın yeni çıkan 125'lik motorunu sevmiştim ama sıfır fiyatı biraz tuzlu geldi. 2. el de henüz yok piyasada. Pulsar da aynı şekilde yeni çıktığı için 2. elleri sıfırından pahalı plaka lastik vs. ile :P Karenajlı motorlara tecrübem olduğunda direkt 600 cc'lik bir araçla geçiş yapmayı düşünüyorum. Karenajlılarda diğer motor hacimleri amiyane tabirle çok tırt gözüktü gözüme :P (Benim düşüncem tabi bu) Ticaret sayesinde epey otomobil tecrübem var küçüklüğümden beri (2-3 seneden daha fazla 8| ) Çok klişe olan "o parayla araba alınır hede hüde" laflarına takılmıyorum. Çünkü otomobil ve motosiklet çok ayrı kafalar. Hw97 fiyatına pcp seti alınabilmesine rağmen hala tercih edilmesi gibi :) Neyse, bu yüzden şu an için beni üzmeyecek ve ileride yükseltebileceğim modellere kafa yoruyorum. 2. el küçük hacimliler gibi. Daha sportif olmasını istediğim için honda cbf 150, apache ve inazuma'yı pek beğenmedim. (Amma naz yaptım.) Sym'ler iyi gibi duruyor sanki.

    Evet o dostluklar vazgeçilmez gerçekten :) Henüz motorum olmamasına rağmen Kütahya'da bi kaç kere motorcularla bulunmuştum. Spyder güzel bi araca benziyor ama kapalı garajım yok onun için :/ Dışarıda da yazık olur.


    Bu arada siz de öğretmenmişsiniz. Böyle uğraşları olan öğretmenlerin olduğunu bilmek çok güzel. Kendi bölümüme bakıyorum da hiç bir uğraşı olmayan programlanmış öğretmenler yetişiyor.

    Barkın abinin grom incelemesini izlemiştim daha önce. Kayıp düşmüştü hatta virajda :P O da 183 cm. Motosiklet güzel ama ben daha kaslı bir şey arıyorum. Bu böyle ne biliyim çok tatlı çok şeker be abi :D

    Yorumun için teşekkür ederim :) Ekipman işini çözdüm sayılır. Motosella başlangıç paketi diye bi kampanya yapmış. Başlangıç olarak ihtiyaç duyulabilecek her şey var. 1200 lira gibi bir fiyat belirlemişler. Bu da hoşuma gitti.


    Alpinestar Verona Air Mont


    Nox N911/912 Kask


    Ixon Assault Bot


    Eldiven, dizlik, baf ve balaklava.


    Ben de ihtiyacın olursa havalı silahlar konusunda yardımcı olmaya çalışırım. İyi akşamlar.

    Yorumunuz için teşekkür ederim :) Başta kafamda duke 200 vardı. Ama fiyat olarak bajaj ya da 2. el cbr 125'lere göre bir üst segmentte kaldığı için bajaj düşünmüştüm. Detaylı araştırınca firma olarak bir sıkıntı çıkarmayacaklarına da inandım.


    Çocukluk hayalimi gerçekleştireceğim için büyük bi heyecan ve heves var o yüzden bu kararsızlık kusura bakmayın ^^ Yıllarca korumasız, kasksız, eldivensiz, Allah'a emanet giden motosikletlere ve onların kazalarına şahit olan babam yüzünden ukte olarak kaldı içimde. Hâlâ sürtüşme yaşıyoruz ama havalı silaha başlama konusunda da epey arıza çıkmıştı evde :P 2007 yılından beri elimden tüfek tabanca eksik olmamasına rağmen bu forumun yarattığı bilinç sayesinde hiç bir kaza yaşamadım. Bu bilince motosiklet konusunda da inandırana kadar zorlu bi süreç yaşayacağız gibi görünüyor :P Sanırım ailelerin gözünde hep çocuk olarak kalıyoruz ^^

    Hangi motoru alırsan al ama ekipmanın iyi olsun, eldiven, kask, motor kotu-pantolonu (olmadı dizlik), bot. Şuan cbr 125 kullanıyorum, bajaj aklımı karıştırmıyor değil ama motoru değiştirmeyi düşünsem yine japondan şaşmam gibi geliyor.
    Tecrübe kazanıyım ilerde değiştirir iyi bir şey alırım düşüncesi varsa eğer çinli alıp tecrübe kazanabilirsin olası bir kaza durumunda masrafın az olur.


    Ekipman işi çok daha önemli benim için. Gördüğüm kazalar sonrasında ne kadar gerekli olduğunu anladım. Daha üst seviye için küçük bir şey bakıyorum ama supersport bir motosiklet almam nerden baksanız bi 3 sene falan sürücek. O yüzden bu sürede eğlenceli bi şey istiyorum. :)


    Enduro ya da supermoto tarzı düşünürsen Yamaha WR125 lere de bak bence. Hem boy olarak da öyle ufak tefek kalmaz. Bende CRF250L var, şehir içinde kullanıyorum. Tümsekmiş, çukurmuş, kaldırımmış her yerde gidiyor. Ayrıca yüksek olduğundan kaldırıma yakın geçmelerde ve araç aralarında geçmelerde ayna, pegler ve karter bir yere değmiyor.


    Endurolar da epey ilgimi çekiyor :) Ama uzun yolda ne kadar verimli olur ki?

    cbr125 ten se bajaj daha güzel seçim olur sıkılmadan uzun süre kullanabilirsiniz hem daha heybetli hem de daha performanslı. illa japon olsun derseniz inazuma lar da herkesin beğenisini kazanmış bir motor. alternatif olarak yamaha mt125 i getiriyor türkiye ye. her yerinden kalite akan bir motor. tip olarak naked herkese hitap etmiyor ama bence kesinlikle incelemelisiniz.


    [Resim Engellendi: http://www.motoetkinlik.com/wp-content/uploads/2014/06/Yamaha-MT-125-3.jpg]


    [Resim Engellendi: http://cdn.yamaha-motor.eu/product_assets/2014/MT125/950-75/2014-Yamaha-MT125-EU-Anodized-Red-Static-002.jpg]


    Nedense naked motorlar şu an için daha güzel gözüküyor bana. Supersport tipindeki bir motorun supersport gibi olmasını istiyorum o yüzden cbr 125 daha çok oyuncak gibi geliyor bana :P Inazuma biraz tuzlu geldi bana. Yamaha'nın çıkış fiyatı hakkında bir bilginiz var mı?


    Macera aramıyorsan Honda ps150i ya da pcx al keyfine bak.


    Scooter motorlardan sıkıldım epey. Tork hissedebileceğim bi motosiklet daha çok mutlu eder sanki beni :)


    Honda'dan şaşma derim sağlamlık ve kalite konusunda ülkemizin motorsiklet pazarında ve şartlarında en iyisidir üstelik yaygın servis ağınıda unutmamak gerekir..Piyasası en çok olan markadır..


    Cbr bütçeni aşar ekonomi istiyorsan 125 cc uzun yol canavarı cbf al yaslan arkana derim birazda agresif olsun istiyorsan 150 cc olanı tavsiye ederim ayrıca ekipman,aksesuar çeşitliliği cbf için oldukça geniş seçenekte..


    Cbf kullanma şansım oldu ama açıkcası pek hoşuma gitmedi. Çok düz bir motosiklet gibi geldi. Daha agresif çizgileri olan sokak motoru tarzında bir şey arıyorum :)

    Pardon bu şasi meselesini ters hatırlamışım :) Ses konusunda, tek silindir oldukları için hepsi sıkıntılı. Fır fır fır fır :D Sanırım alternatiflerin hepsini tek tek eğrisiyle doğrusuyla incelemeden karar vermem güç olucak epey.

    Orada biraz ironi yapayım dedim :P Cbr serisi de beni cezbediyor ama çekincelerim var. Çok fazla tutulan herkesin ulaşabildiği bir model olduğu için kaza bela konusu kafamı karıştırıyor. Sokakta bi çok yeni öğrenen insanın ilk tercih ettiği motorlardan bi tanesi. Öğrenirken de illa ki bi akrobatik hareketlere girme oluyor :P Çelik şasi olduğu için kaza sonrasında onarım söz konusu olmuyor ancak Türkiye şartlarında alüminyum şasi muamelesi gösterip kaynakla falan düzeltmeye çalışıyorlar. Ayrıca güç olarak da düşük torklu bir motorun kısa süre sonra tat vermemeye başlamasından korkuyorum. :|

    Bu motorun sıfırı 7500 tl civarı. Diğer alternatifler bu fiyattan daha fazla ya da bu civarlarda olursa bu motoru tercih ederim büyük ihtimalle. Yani üst limitim bu civarlar diyebilirim.

    Selamlar,


    Küçüklüğümden beri motosikletlere karşı aşırı ilgim var. Ama öğrencilik ve ailevi nedenlerden dolayı bir türlü kendime ait sevdiğim bir motosikletim olmadı. Şimdilerde bu hayalimi gerçekleştirmek istiyorum. Bir kaç bin km'lik scooter ayrıca bir kaç aylık da 125 cc vitesli motosiklet tecrübem oldu. Supersport motorları çok beğeniyorum ama o seviyeye geçmeden önce nispeten daha küçük beygir gücüne sahip bir naked motosiklet tecrübem olsun istedim. Hem biraz pratik yapmış hem de farklı modeller denemiş olurum diye düşündüm. 145 kiloluk bir motorun beni yormayacağını düşünüyorum. 182 cm, 75 kiloluk küçük bi şeyim :P Araştırırken hint üretimi Bajaj firmasını buldum. Dünya'da çokça popüler olan ktm duke motosikletlerinin de üretimini yapıyormuş. Barkın Bayoğlu'nun (Altın elbiseli adam) incelemesini izledim. Abinin epeyce hoşuna gitmiş bu motor. Gerek şehir içi gerekse kısa mesafelerde güzel kıvrak bir motora benziyor. Ancak beni endişelendiren konu yedek parça sıkıntısı. Motor daha yeni piyasaya sürüldüğü için hakkında çok fazla bilgi bulamadım. Forumdaki abilerimden bu motor hakkında bilgi sahibi olanlar var mıdır acaba? Ya da cebi çok zorlamayacak başka naked alternatifler de olabilir. Bir de ekipman için 1000 lira civarı bir bütçe düşünüyorum. Sizce bu miktar yeterli olur mu? Şimdiden teşekkürler :)


    Yorumunuz için teşekkür ederim :) Bu hobiyi bu kadar ciddiye alan kişilerin olduğunu bilmek güzel. Görüşmek üzere.