hasanbilir adlı kullanıcının mesajları

    birkaç kişi tüfeğin yanına bir kağıda tüfeğin sorunlarını yaz yetkiliyle görüş demişler. yapmadım sankı. tek tek sorunlarını yazdım öncede arayıp konustum 2 defa. ee gönderdim geldi sonuç ne? hüsran.*mcema* nında dedigi gibi birilerinin psikolojisi sorunu beni ilgilendirmez yani pisikolojisi iyiyse tüfekle ilgilenecek degilse bu hale getirip geri gönderecek bence bu cok sacma bir durum. bende esnafım hiç kımseye kötü davranıp da yada ne bileyim bir sorunla ilgilenmeyipte müslerimin sonrada psikolojim iyi degildir gibi seyler düsünmem. birisi böyle yazmıs ona cevap bu psikolojisı nasıldı acaba demıs benle konusan için.


    Sonuç olarak bu konuda takdir sizin. Dilediğiniz şekilde davranabilirsiniz. Teşekkürler , selamlar

    Bu tavsiyeler arkadaşın sorununu çözmek için ise sorun yok. Ama kusuruma bakmayın evlere şenlik bir durum bu. Bir firmanın servisi iyise iyidir,kötüyse kötü. Yok, "Ahmet'e söyle, o olmadı Mehmet daha iyidir" şeklinde bir durum varsa, ki var, karşımda firma yoktur demek ki. Ayrıca, Hatsan'daki adamın psikolojisi arkadaşın derdi midir ki, bunu düşünsün.


    Ben olsam, bu durumdan kurtulur, bunu aklımın bir köşesine yazarım, ki yazdım. Hatsan: Ne çıkarsa bahtına (servis dahil)


    Elbette tüm tavsiyeler arkadaşın sorununu çözmek için. Ama sonuçta Hatsan marka alınmış bir silah var ortada ve sorunlu. Anladığımız da sorunun kaynağı üretici firma. Arkadaşın sinirlenmesi de gayet doğal. Fakat sorumluluğunu almayan üreticilere sorumluğu almaları gerektiğini bilmeleri adına , olayın üzerine gidip sözkonusu mağduriyeti ilgilisine yani üretici firmaya düzelttirmek için ne gerekiyorsa yapılması kanaatindeyim.Aman boşver ,zaten üretici firma şöyle böyle, düşüncesiyle hareket edilirse,firma izlediği politikaya devam edecek ve çok daha tüketici zarar görecektir. Ama karşılarında hakkını arayan bir tüketici gördüğünde satış ve teknik servis anlayışını gözden geçirmek zorunda kalacaktır. Selamlar

    Kalite tartışmasına girmem ama ; bende 125' imi elden kendim götürdüm. Bekletip ,çay ikram ettiler.Yay-keçe-pas vb.tüm servisini yapıp ücret almadan teslim ettiler. Bende diğer arkadaşlara katılıyorum. Tüfeği üzerine not yazarak ve öncesinde ilgili kişilerle telefon ile görüşerek fabrikasına takrar göndermeniz menfeatinize olacaktır.Selamlar.

    Peki daha önce böyle bir durumla karşılaşan varmı neyapmam gerekiyor hatsan lamı irtibata geçiyim tüfeği aldığım yerlemi?tüfekte daha yeni dün aldım


    Aldığın yere götür. Yardımcı olacaklardır. Olmazlarsa da Hatsan'a gönder göndermeden önce telefonla görüş. Ücretsiz bakım ve tamirini yapıp gönderiyorlar . Geçmiş olsun.

    Kullanılan maskeleme bantının kaliteli olmasına dikkat etmek gerekir.
    Çünkü başıma bu şekilde bir başka iş de maskelemede böyle bir olay geldi.
    Maskeleme çok güzel oldu,boyada güzel oldu.Ama maskeyi sökerken malzemenin orjinal boyası bantta kaldı.
    İşte o anda çıldırdım. X(;c;


    Kaliteli bez bantlar var. Bu tip kaliteli bez bantlarla bu tip sorunlar çözülebilir.Selamlar