Ağırlık sıkıntı olmayacaksa skubayı sırtına alabilirsin JAY ![]()
TheNightHawk tarafından yazılan gönderiler
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
Güzel bir çalışma olmuş. Aynı testlerin çekici ağır gladiatörle de yapılmasını isterdim.
-
Zamanında Airmaster ile attığım bir pellet hedeften sekip (tahtadan) kulağıma çarpmış ve bir hayli acıtmıştı. Gözüme gelse kalıcı hasar bile bırakabilirdi (evren için yazıyorum : gözüm bile çıkabilirdi
) o yüzden özellikle kapalı alanlarda gözümüzü mutlaka koruyucu bir gözlük ile koruyalım. -
Regulatör basıncını kesin şekilde ayarlamak için regülatörün altında bulunan o çelik bilyanın yuvasına manometre bağlayabilir, regülatörün basıncını ölçebilirsiniz.
[Resim Engellendi: http://img685.imageshack.us/img685/3707/img0890j.jpg]
-
o ring sökmek değiştirmek için ufak bir aparat var, ucu iğne gibi sivri , eğri bir boynu var, sapı da dişçi aletlerine benziyor (nasıl tarif ama hehe) bende ondan var, çok rahat oluyor bu işler. Sağolsun bir arkadaş Amerikadan getirtmişti.
http://www.grainger.com/Grainger/pick/…N-94b?op=search
şöyle birşeye benziyor
[Resim Engellendi: http://ep.yimg.com/ca/I/sjdiscounttools_2081_9102038]
-
Arabanın içinde uzun tüfek dönmüyor
, ayrıca acil durumda paltonun altında da saklanamıyor 
-
vites sayısı kullanacağınız kombinasyon aralığını çoğaltır. Bisikletin geometrisi ve dişli oranları yokuş çıkmasında büyük etkendir. 3 km kısa bir mesafe, yokuş varsa inişi de vardır. Aynakolu 3 lü alırsanız küçük dişlide yokuşları rahatlıkla çıkarsınız. Size tavsiyem ayrıca kilitli pedal ve ayakkabı kullanmanızdır. Performansa çok büyük artısı var, yokuş çıkarken de çok faydası olur.
-
Tam palto altı tüfeği olmuş. Hatta kundağı kanca şeklinde yapsaydınız arkasını, paltoyla birlikte askılığa da asabilirdiniz

-
Trek 7.0 a baktınız mı, hatta imkan varsa 7.5'e Bence sporster'ın geometrisi biraz amortisörlü maşa kullanabilmek için bozulmuş gibi geldi. Gezinti için tercih edilecekse sabit maşalı model daha uygun olur. Trek'in geometrisi daha konfora yönelik. Ayrıca Deltabisiklette Canondale quickfive da indirim var şu anda. Specialized Sirrus 'u da izninizle listenize eklemek istiyorum nacizane, saygılarımla

-
bir de yavaşçalar deneyin nasıl takılıyor görürsünüz. Hatta kamuranla bir anımız var, tüfeği aldığımız yer yanında bir de uyduruk çakı veriyor. Sonunda niye verdiğini anladık, takılan fişekleri çıkartmak için
Bendeki tüfek çifte olduğundan şimdiye kadar hiç takılma yapmadı. Kamuranın tüfekte fişeğin kendisinin de uçup sadece tablasının kaldığı durumlar bile oldu 
-
Ankara TDK TEAM (TEK DELİK)

-
Bence de 100m ler daha yakışıklı olmuş. Burada atıcı yorgun sanırım

-
Kaliteli bir fişekle deneme yapıp sorun devam ediyorsa fabrikaya göndermek en mantıklısı.
-
Yakında 100m tek delik de göreceğiz heralde. Eline tüfeğine gözüne sağlık.
-
Yakında değil ama düşünüyorum öyle birşey. H&K USP yi falan satıp yivli tüfek mi alsam diye düşüncelerim var.
-
190 dan 160 bara kadar gayet güzel atışı var. Hız ayarı maksimumda mıydı. Acaba biraz kıssan 900 lerde daha güzel bir grafik çıkarmı acaba.
-
Tekerlekle çantaya sığmadığından ben toplasanız 5 kere tekerleği dürbüne takmamışımdır. O yüzden ben olsam kullanmazdım.
-
Boşluk geniş bir satır daha ekleriz
Düşüncem var ama fiyat pahalı geliyor. -
parallax tekerleğinin bir kısmını şarjör girecek kadar keserseniz sidewheel kullanabilirsiniz. Birisi yapmıştı görmüştüm. Sidewinder ların parallax ları sıkıntı yaratmaya müsait, eğer bir gün bozulursa ve dürbünü satmak isterseniz şimdiden talibim

-
Bu hedef tam bugbuster'ıma göre
