valla haklısın Osman abi , bu ara baya aksattıım farkındayım , önlemimi önceden aldım ama işleri bitiremiyorum. Haftada bir gün izin var ondada işlere koşturuyorum bi de düğün sezonu başladı bu hafta baldızın düğünü vardı Samsun'a yolladık, önümüzdeki hafta sonu Samsun'da tekrar düğünü var, ondan sonraki hafta Sivas'ta amcaoğlunun düğünü var ondan sonraki iş yerinden başka bi arkadaş evleniyo, ondan sonraki haftada benim düğünüm var
yoğunluğa yetişmek zor olacak, ama hayırlısıyla bi bitireyim ondan sonra aranızdan ayrılmam artık kolay kolay ![]()
serdarhavsut tarafından yazılan gönderiler
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
çok merak ettim ama link i açamıyorum

-
Osman abi hayırlı olsun gerçekten çok güzel bi dürbün, isabetli atışlar dilerim

-
cahit bey yeni dürbününüzden bu şekilde ayrılmanıza üzüldüm , ama bu dürbünün özelliği alyan vidayı gevşettikten sonra ayar vidasına hafif baskı uygulamanız gerekiyor , zaten bastırınca oturmayı hissediyorsunuz ve ayarı yapıyosunuz, dürbünün sıfırlamasının bozulmaması için böyle bir sistem koymuşlar, bende ilk başlarda becerememiştim ama sonralarda bu sistem çok hoşuma gitmeye başladı.
-
Serdar ,Hakikaten özlettin hepimizi.bu arada hayırlı işle uğraştığını biliyoruz tabii.inşallah her şey gönlünce olur.ancak bizimde üzerimize düşen bir şeyler varsa çekinmeden söyleyebilirsin.elimizden geleni yapmak isteriz.hayırlı mutlu günler...
Valla bende özledim Osman abi ama bi türlü fırsat bulamıyorum , düşünmeniz bile yeter abicim çok teşekkür ederim , artık düğün gününde hepinizi bekliyorum inşallah , buluşmamızı orada yaparız

-
Murat nice yılları ailenle mutlu, huzurlu ve sağlık dolu geçirmen dileklerimle...
Ben bir süre aranızda olamayacağım arkadaşlar... sanırım 1 yada 2 ay kadar... Sağlık sorunlarım başgösterdi ve bir süre uzak kalacağım aranızdan ama iyileşir iyleşmez gene geç kalsamda buluşmalara
aranızdayımmmm....Mustafa abi geçmiş olsun inşallah kötü bişey yoktur, yapabileceğimiz bişi olursa haber vermen yeter .
Buyrun bekleriz
Saat 6:00 da Erdem ve Kamuran, 9:00-9:30 gibi Gökalp ve Osman abi gelecek. Ben ilk gruba gayret edeceğim ama bilmiyorum.
Serdarım hiç sesin çıkmıyor, yuları tam kaptırdın galiba

Valla Rıfat abi gelmeyi bende çok istiyorum ama malum gün yaklaştıkça işler çoğalıyor , benden başkada ilgilenecek kimsem yok herşeye kendim koşturuncada baya bi zaman sıkıntısı çekiyorum, düğünü bi yapsam bütün problemler hallolacak bende rahata kavuşacam

-
sabırla AR6 yı beklemeye devam ediyorum , bakalım ne zaman kısmet olacak ?
-
eline sağlık Osman abi

-
gayet güzel bir dürbün pistonlu tüfeklerdede compact pcplerdede kullanılabilir bence, daha çok yakın mesafe atışlarında çok iyi olur. 5yrd karınca, sinek ve kene avında kullanılabilir. Kyücel buna benzer bir dürbünün Leapers olanını sanırım 75 ytl gibi bi fiyata almıştı ama onunki bir istisna tabi.
-
uzun mesafe atışlarında dürbünün yüksek olması bence artı bi durum , ama kısa mesafelerde sorun olabilir ...
-
Kamuran abi eline sağlık , sen bu olayı aştın iyice artık tebrikler
en kısa zamanda bende kundak çalışmasına başlıyorum yeni evin bi odasını atölye ye ayırdım , ufak tefek alet edevat topluyorum bakalım ilk deneme nasıl olacak. -
gelişmelere olumlu yönlerinden bakalım arkadaşlar, tamam tüfeğin bizim gözümüzde bazı eksileri olabilir ama bunlarda bence zamanla ve gerekli ARGE çalışmaları ile altından kalkılabilecek şeyler. silahın standart 940 fps atışa sahip olması , sidelever dolum mekanizması ve 10 lu atış kapasitesine sahip olması bence çok güzel. ama bunun yanında namlu ve tüpte önemli tabi ama hatsanın bunlarında üstesinden gelebileceğini düşünüyorum. öncelikle arkadaşımıza sonra hepimize hayırlı olsun

-
Mekan bizim herzaman uygun olmuyor ama, müsait zamanlardabüyük buluşmalarımız için kullanabiliriz , hertürlü imkan mevcut .ailerle birlikte güzel buluşmalar yapabiliriz. haritayı koymaya çalıştım ama beceremedim

-
ben bu başlığı daha yeni gördüm yahu
valla harika bi gündü cümbür cemaat şahaneydi voleybol maçı, sonra mini ft , mangal ve meksika salatası 
Bu arada söylemeden edemiycem , Elmyra bizim dürbünle vurduğumuz hedefleri çıplak gözle takır takır vuruyodu, kendisini tebrik ediyorum, tabi böyle bir sniper yetiştirdiği için Emporto'yuda ayrıca tebrik ediyorum.
Mangal konusundaki ustalığından dolayı Skyplume beyefendiyi , yeme konusundaki başarılarından dolayı Adem beyi saygıyla selamlıyorum

ama sanki daha fazla foto vardı onlarıda görseydik

-
Serdar ne taraftan ev bakıyorsun? Bizim binada boş bir daire var üstelik çok güzel yapılı.
abi sizin taraf biraz ters düşüyo, iş durumundan dolayı, dün Eryaman dan tuttum evi , çok şükür bu dertten kurtuldum

-
malesef katılamayacağım , bu haftada ev bakıcam , gün yaklaştıkça dertler çoğalıyo.

-
kesinlikle önermiyorum, ben öyle bi hataya bir kere düştüm, tetik mekanizması bir kere arıza yaptı,
iki kez fabrikasına gitti geldi ama nafile , ankarada götürmediğim tamirci kalmadı ,bi dahada toparlamadı öylecede sattım -
hayırlı olsun gerçekten çok güzel bir dürbün, ben kullanıyorum ve çok memnunum, sizinki ile birlikte Türkiye'de iki adet olacak.

-
hayırlı olsun Özgür abi, çok şirin bi araba
-
güle güle kullan ben çok beğendim

+1 güle güle kullanın
