eline sağlık , çok güzel bi paylaşım ![]()
serdarhavsut tarafından yazılan gönderiler
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
Allah insanı kuru iftiradan saklasın diyorum başkada bişi demiyorum, Allahtan Emre şahit. En son hatırladığım kadarıyla sen o işlerin yapıldığı sırada elinde kumanda koltuğa uzun oturmuş vaziyette zap yapıp duruyodun.
saygılar...
-
Ustanın hası beyaz gömlekle çalışır,vida artırır
.Fotoğrafta beyaz gömlekte birtane leke yok Allah için ama ortada artan parçada yok 
Hocam iş çıkışı apar topar götürdüler beni , sayın Skuplume çok uğraştı parça artırayım diye ama çabaları sonuç vermedi, çok şükür parça artmadı. Ama dediğin gibi gömlekte lekelenmedi 
-
Eğer imkanınız varsa bence Maccari üzrine durun derim , hepiniz tek seferde spariş verirseniz daha ucuza gelir. Deformasyon süresinide hesaba katın , Orjinal alıp Maccarin le aynı hesaba gelmeside sözkonusu.

-
Allah kimseyi Skuplume (Göktuğ) 'nin diline düşürmesin , tornavida dandik çıktı ne yapalım , nerden çarptığımı pardon aldığımı hatırlamıyorum bile

-
hayırlı olsun Kamuran abi, ama bende istiyorum bundan

-
ellerinize sağlık gerçekten güzel bi çalışma olmuş. aslında bu tür şeyleri sadece evde değil dış atışlardada kullanmak lazım. kullandığımız pelletlerle doğayada zarar verilmemiş olur.
-
başkalarının silahlarında acemiliği atayımki ,kendi silahlarıma daha iyi uygulamalar yapayım diye mod 26 ya bi el atıverdim. ama silah gerçekten harika bişey , Emre ninde dediği gibi Almanlar yapmış yani
uygulama öncesini bilmiyorum ama sonrasında çok güzel atımlı bi silah oldu.Resimleri göremedik hala Göktuğ bey...
-
bencede 17 mayıs daha doğru olur, en azından benim için

-
70 i ben zaten fantazi olsun diye yazmıştım
, yani şimdi objektifin büyük olması açıyı değiştirmezmi ? 6-24x32 dürbünle 6-24x50 24x de verdiği görüntü aymıdır ? o zaman objektifi büyütmekteki amaç sadece parlaklıkmı ? bunu denemem lazım -
valla abi 10-50x60 da çok iyi olur ama ben nedense fazla zoomdan hoşlanmıyorum, sadece hedefi görmek yerine çevresinide görmek daha hoşuma gidiyor. geniş açılı dürbünler bu yüzden daha çok ilgimi çekiyor.mesela 10-50x70 falan olsa tadından yenmez olurdu.

-
Erdem abi hayırlı olsun yeni dürbünün güle güle kullan. Bunun 10-40x60 olanı varmı acaba ?
-
Kesin konuşmamak lazım sayın hocam
ben bundan bi kaç ay önce sürekli alışveriş yaptığım bir av bayisinde bir superpoze görmüştüm ama silah bana biraz farklı geldi özellikle gez ve arpaçık.
bayiye sorduğumda çek malı olan bu silahın alt namlusunun yivli silaha dönüştürülebildiğini söyledi, pek inanamadım ama daha sonrasındaki bir ziyaretimde bir beyefendiyle beraber kılıfının içindeki bir silahı incelediklerini gördüm, sonra beni çağırdı ve silahı gösterdi alt namluya yivli namlu yerleştirilmişti.
Ama silah yivli silah ruhsatına tabii. silah sahibine sorduğumda işlemlerin nasıl olduğunu , yivli silah almaktan daha zor olduğunu söyledi. şöyleki tr ye giren silahlar av tüfeği sıfatıyla gelip tekrar namlu modifiyesi yapılında bunları işletmek ve silahın balistik incelemeleri falan baya uzun sürüyormuş. -
hayırlı olsun , isabetli atışlar

-
Serdar güzel haberlerini bekliyoruz, kompresörde olacakmı?

eğer pazartesi okey alırsam , en kısa zamanda kulüp oluşturmamız lazım. böyle bi imkan elimize geçerse kendi kompresörümüzü de alırız artık.

-
yok Osman abi , böyle bi yer değil ama burdada atış yapmak bence çok eğlenceli olurdu. yeri hepiniz biliyosunuz. Bir arkadaşım bana Atatürk Orman Çiftliğinden kiralama yapılabildiğini söyledi bende, yetkili müdür olan Mustafa Çelik beyle görüştüm böyle birşeyin mümkün olduğunu ancak federasyon kurmamız gerektiğini belirtti. Pazartesi Müsait olduğunu söyledi ayrıntıları görüşmek için pazartesiye randevu aldım. Gidip görüşücem bakalım sonuç ne olacak.
-
sana çok yakın abi
-
arkadaşlar yakında size bi süprizim olabilir, buluşmalarımızı kendi arazimiz üzerinde yapabiliriz. gerekli çalışmalara pzartesi günü başlıyorum.
-
Mustafa abi amma döktürmüşü yahu, hiçbi ayrıntıyı kaçırmamışsın , dünü tekrar yaşadım sayende
ellerine emeğine sağlık. ayrıca Ankara Team için yaptıklarından dolayı tekrar tekrar teşekkür ederim. bu sefer olmadı ama bidahakine inşallah. vardır bundada bi hayır, FT yapamasakta bence çok güzel bi gün geçirdik 
-
yuvarlanan şişe vurmakta baya zevkli. yuvarlanıp duruyor arada sırada selam veriyor.
