yağmurlu bi günde güzel bi buluşma oldu yarışmayı yapamasakta , mangal muhabbeti ve sohbetler harikaydı, sonrasında Gölbaşı'na gidip biraz şişe kırdık. Osman abiye teşekkür ederiz bizim için bol bol nevale getirmiş. ama bir dahaki sefere biz Osman abiyi ağırlayalım, böyle olmuyo valla.
serdarhavsut tarafından yazılan gönderiler
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
durum nedir şimdi bugün ps de fazla çamur yoktu, sanırım gece yağmazsa olur gibime geliyo , ben izini kopardım ama şans işte yağmurun yağacağı tuttu

-
Drifter Kardeş,
Burada köntür kaygısı yok. Bu yüzden lütfen Türkçemizi, sms den mesaj atar gibi kullanma ki seni daha iyi anlayalım.
+1 katılıyorum lütfen türkçemizi daha özenli ve düzenli kullanalım. soruya gelincede bencede fazla acele etme, forumda DREZİN dampa üzeritiyordu onunla bi görüş elinde varsa sana yollar fiyatıda baya cazip , olmadı KATRESU yu bekle şu anda piyasadan alacağın dampa ayaklardan %30-40 daha ucuza temin edebilirsin.
diğer bi, konu şu anda kullandığın ayak ne ? fotosunu koyabilirmisin , ayağın büyük gelmesi durumunu pek anlayamadım ? eğer düşündüğüm gibiyse silahında bi problem olabilir. -
yarın sabah ben ps de olucam gelecek olan varmı başka ? Nişanlımıda getirmeyi düşünüyorum
-
sabahtan bu yana milleti kandırmaya uğraşıyorum ama yok olmuyo bi sonraki hafta olsa şahane olur kanımca , köfteleride ben getirirdim

-
kesin tarih ne zaman?
-
tarih kesin olarak bellimi bende katılmayı çok istiyorum ama , izin günüme uymuyor. eğer bi sonraki hafta olursa ancak katılırım, veya cumartesi olursa

-
İnşallah ilhami bey aramıza sürekli katılır , forumdaki arkadaşlarında kendisini seveceğinden şüphem yok. Laf aramızda yatırımlarının %90 danışmanlığını biz yaparız

-
Evet tanışırız kendisiyle en son Pazar günü görüştük , iyi bir müşterimizdir kendisi , ama ilhami beyin böyle bir hobisi olduğunu bilmiyordum

-
eğer haftaya pazar olursa ben bi ayar çekebilirim ama bu hafta olursa zor, neyse cumartesi buluşunca detaylı olarak görüşürüz artık.
bu arada Teknosman abi İlhami TÜTEK ismini gördüm acaba Serdar Plastik İlhami TÜTEK mi kendisi

-
pelletin ucuna eklenen metal parçanın hedefte bozulma yapacağı olası bir ihtimal. bunun yerine gamo round bb tavsiye edebilirim istenilen tahribatsa birçok pelletten daha etkili olabiliyor. örneğin 50 m de yaptığım atışlarda gamohunter , crosman , gamots18 etkisiz kalırken gamo round şişeleri zorlanmadan kırabiliyor , ancak yuvarlak yapısından dolayı uzun mesafeli atışlarda bu mühimmatta sapma yapabilir.
-
evli arkadaşların eşleride pazar günü izinli olduğu için onlar cumartesi çalışıyorlar bende pazar günü çalışıyorum

-
Cumartesi olsa gelebilirdim ama pazar günü çalışıyorum -
fuar sebebi ile bu hafta buluşmalara katılamadım , inşallah başka seferlere

-
Talibi çok ah bi gelsee

-
Tebrikler Ankara Team şahane bir buluşma olduğu fotolardan ve videolardan belli, Ben malesef gelemedim A.K.M de inşaat gayrimenkul yatırım fuarımız var standımıza hepinizi beklerim görüşmek üzere...
-
en çok sevdiğim silahlardan birisidir, kullanım kolaylığı ve isabetliliği çok güzel bir silah , paylaşım için teşekkürler.
-
ben 2005 Bora kulanıcısıyım, bora gerçekten güzel bir araba sağlamlık konusunda sınıfındaki hiçbir araba ile kıyaslanamaz , konfora gelince bu arabada anlamadığım bir konu amortisörler kışın çok sertleşiyor yazın yumuşuyor (ısı değişikliğinden dolayı amortisör içindeki gaz yoğunluğunun değişmesi), kışın girdiğiniz en ufak kasisi bile hissediyorsunuz , belki diğer otomobillerdede durum böyle olabilir ama bora biraz daha fazla belli ediyor, ayrıca ne yaparsanız yapın araç yolun sesini çok fazla içeri alıyor iyi bi müzik sisteminiz varsa yüksek sesle müzik dinlemeyi seviyorsanız buda pek önemli değil
başka bir konu 8 valf 105 beygir motora 5 ileri şanzıman az geliyor araba 6 yı ister gibi bağırıyor ,birde aracın kasası sınıfındakilere göre biraz ağır 1310 kg, ama yol tutuşu konusunda sınıfındaki arabaların birçoğuna fark atacağına eminim , yakıt konusuna gelince daha önce 99 astra sahibiydim ama bora astraya göre neredeyse %30 daha az yakıt tüketiyor. Buda biraz teknoloji farkından galiba. arabam 120.000 km yağ değişimi hariç kaput açılmadı. -
Doğan kardeş bende seninle aynı dertten muzdaribim bendeki 2100 de aynı, iki pellet aynı yere hiç gitmedi malesef bu silahlar hakkında anlatılanlara istinaden almıştım ama benim için sadece şehir efsanesi şu anda.
Mustafa abi Aykut hocam bizede bi güzelik yapsa

-
havalar ısındıkça buluşmalarda daha güzel ve eğlenceli bir hal alıyor , bu haftaki buluşmada çok güzeldi , drezin (Taner) arkadaşımızla tanıştım kendi imalatı olan dampa ayakları gördük, forumumuzda böyle girişimci insanları görmek çok güzel. Kendisini tebrik ediyorum.
Mantarlara atış yaptık birçoğu patlamasada en azından vurduk
öyle değilmi yani , sonra şişelerde var tabi , bende 4.5 cfx imin 50 m den rakı şişesi kırabidiğini öğrendim koltuklarım kabardı
ama malese bu buluşmada foto çekmeyi unuttum kendimi atışa azla kaptırdım heralde kusura bakmayın .. 
Bu arada pasta böreğin lafımı olur havalar iyice düzelsin mangal sefaları başlayacak daha , Skyplume aşçılık için gönüllü zaten bize sadece pişirilenleri yemek düşecek
