olurda şayet poligon yapılırsa masa restlerde yapılacak zaten. atış yollarıda ayrılacak herkes kendi bölümünde rahatca atış yapabilecek ![]()
serdarhavsut tarafından yazılan gönderiler
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
valla Emre ben dün bizim inşaatçı arkadaşlara projeyi ve ölçüleri kaba taslak verdim fiyat istedim , 4200 ytl fiyat çıkardılar sen baya uygun hesaplamışsın
hafta sonu oturup konuşalım bu konuyu ne yapıcaz nasıl yapıcaz -
tamamının bize maliyeti bumu olacak
hepsini Mustafa abiye yüklemek ayıp olur 
-
ayarlamayı nasıl yapıyosun ? pellet nereye gidiyor?
-
tamam o zaman sen sıkıntı olmaz diyosan problem yok mühendis sensin
benimki sadece fikirdi 
peki şimdi ölçülerimiz ne olacak atış yollarının ayrımını nasıl yapıcaz ?
-
-
-
Emre eline emeğine sağlık güzel bir çalışma olmuş. yanlara çapraz profil atmanın eksi ve artıları neler olur , aynısı olmasada ona yakın bi mukavemeti direkler arasına atacağımız ekstra dikmelerle sağlayabilirmiyiz ? giriş çıkışlarda engellenmemiş olur
böyle bişey mümkünmüdür? çizimini azıcık kurcaladım umarım kusura bakmazsın 
[Resim Engellendi: http://img229.imageshack.us/img229/8410/poligonbz7.th.jpg]
-
tabancayla atsan bozulmaz.
tabancayla ben onları ancak 2 m den vurabilirim zaten
hernekadar tüfek atışı iyi olsada çözemedim ama tabancada felaketim 
-
ikinci gruplar gayet iyi bence , nefes kontrole dikkat ederek bi daha deneyin

-
abi koku varsa ben almayayım
benimde o konuda acayip takıntım var ama bu gidişle sen sağlam bi çözüm bulacaksın gibi geliyo, zaten bende şu an pcp yok pistonlulardada bu kamuflaj işi zor ama yinede teşekkür ederim 
-
zaten o akslara profil kaynak yapmayla yeniden temel atmak hemen hemen aynı maliyeti getirir gibi geliyo , kendi temellerimizi atarız bizde proje istediğimiz gibi olur en azından, biz ortama değil ortam bize uyar

-
gayet güzel olmuş, bu prototipi deneyelim de serdar'cım hataları eksikleri görelim ona gore seri üretim 4-5 tane daha yaptırırz, haftasonu buna bi eziyet edelim de 4-5 atışı 100 er pellet den 500 pellet i bi yesin
yeni imlata geçerizok iyi olur ama gördüğüm kadarıyla tam tur dönmüyo pcp ler buna sağlam bi kaç atış yaparsa menteşeleri bozar gibi geliyo

bu arada bizim iş ne oldu ? varmı bi gelişme ?
-
ama bi tane kesmez bizi yaptırmışken bi kaç tane olsaydı bari
(yüzsüzlüğünde bu kadarı yani
) -
çok iyi ya cumartesi deneriz bakarız nasıl olmuş

-
kum torbası atış desteği saolsun Raptorx erdem abi bizlere yaptırdı bunlardan gerçekten çok kullanışlı

-
dürbünle en pratik sıfırlama nasıl yapılır?(istek-tecrübe) boresight konusu burada geçmişti bakabilirsiniz
-
hareketli parçalar çıkartılıp silaha elektroliz kaplama uygulansa nasıl olur sıkıntı yaratırmı acaba, silaha herhangi bi zararı olurmu ? bence krom görünümlü silahlar çok hoş olur.
-
namludaki şok sıkıştırmayı artırmak içinmi yapılıyor

-
ben çok görmedim av market klasiği diyip geçtik. zaten sonrasında kullanan arkadaşlardanda duyduğum kadarıyla bu alet havalı silah sıfırlamasında pek işe yaramıyomuş deneme yanılma yöntemiyle öğrenmişler bana dedikleri boşa masraf.