valla ben havalılarda bu tip değişiklikleri seviyorum dün nette bi silah görmüştüm ama şimdi bulamıyorum başka bi tane daha var onu ekleyeyim bence çok güzel görünüyor
serdarhavsut tarafından yazılan gönderiler
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
benim kafama takılanda bu zten zorllanmadan çıkıyo

-
-
-
ben dolmuşu ayarladım doluşup gidecez mayısta o
o zaman bunaltırız mustafa abiyi .küçük çocuklar gibi , abi şu ne , abi bu ne

-
valla ölçüm yapmak lazım ama benim şahsi görüşüm olumsuz yönde üstadlar kızmasın ama artmaz gibi geliyo

-
bence dürbün için hiç acele etme katresu a.ş. mart ayında ilk mazlemeleri getiriyor , eminim piyasadan alacaklarından çok daha güzel ve hesaplı dürbünler olacaktır. 1 ay bekle derim ben

-
arkadaşım bende cfx kullanıyorum dampa falan yok tek parça ayakla, kullanmak istediğin dürbün sana kalmış bütçene göre hoşuna giden bi dürbün alabilirsin ama bence mercek çapı çok büyük bişi düşünme tepmesi az diye bildiğimiz cfx ler bakım sonrası şahane dizel yapıyo dürbün sakata gelmesin
tek parça ayağın altındaki vidayı cfx in üzerindeki deliğe tam yerleştir ve bağlantı vidalarını iyice sık stoper e bile gerek yok ama sağlam olsun dersen stoperde takabilirsin bende var ama hç kullanmadım.tüfeğimle ne kadar atış yaparsam yapayım sıfırlamayı hiç bomadı

-
onur bekletme bizi merak ettik valla

-
bende dün netten tamamen eliminyumdan yeniden yapılmış bir hw97 görmüştüm bugün bu çıktı karşıma
gerçekten güzel olmuş ellerinize sağlık ama komple kaplansa nasıl olurdu
bence şahanne olurdu -
abi ne yapalım iş güç yok bari forumdan bişiler öğrenelim diye gezinip duruyorum, ama ben gene iyiyim 24 saat takılan arkadaşlar var

-
raider modifikasyonuna pek sıcak bakılmıyor , daha önce böyle bi konu açmıştım ve üstadlardan aldığım cevaplardan anladığım şuydu, raideri raider giibi kullanın fazlasını beklemeyin

-
ŞEMSciğim kar,soğuk durdurmuyor bizi hava muhalefeti olursa sen Cukurambar a kadar gel gerisini ben götürürüm merak etme.Serdar bu arada tüfek dediğin gibi leke oldu ama bir bastım üstüne bio dizeli ayna gibi parladı!!..bak saçını tara yani..Her buluşmadan sonra birşey alıyorum pazar günü o karda kıyamette cıkıp sincap almaya gittik. 35 ytl inşallah kazıklanmamışızdır.Evin içinde de sincap a ateş etmek 5.5 expander le sorun çıkarmıyor.Bunuda denedim. Emporto cizimleri tamamlıyor.Bu akşama fiyat çıkar.sanırım.Bu arada Erdem Bey pazar günü işletme sahipleriyle görüşecekti ama sanırım kar muhalefetinden gidemedi kahvaltıya.?
Yalnız silahı biodizelle silmemeye özen göster dizel yakıtlar genelde ateşli silahlarda barut kurumlarını temizlemek için kullanılır temizlik konusunda iyidir ama koruyucu etkisi olmadığı için silahına zarar verebilir sana tavsiyem W40 gibi hem koruyucu hemde temizleyici özelliğe sahip ürünler kullan. hatta silahı bugün bu dediğim ürünlerle tekrar temizle çıkan pası görünce şaşıracaksın
sincabı fazla pahalı almamışsın en fazla 5 lira pahalı olmuştur
dediğin gibi erdem abiden ses soluk çıkmadı neyse emporto maliyeti bi çıkarsın bu haftada elimizde projeyle gider daha net bi görüşme yaparız. -
pcp lere pek hakim olmasamda yapılabilirliği konusunda ben umutluyum, sonuçta artık ülkemizdede bir çok malzemenin üretimini yapan işletmeler mevcut, doğru ölçüm ve projelendirmeyle her şey yapılabilir.
-
yaptığınız yeni tetiğin fotolarını burayada koysanız güzel olurdu , sormamızda sakınca tetik üzerinde ne gbi değişikler yaptınız
-
Arkadaşlar tebrik ediyorum sizi. Sabah kaltığımda şiddetli kar yağışı vardı. Eryamandan oraya gitmek pek gözüm kesmedi açıkçası. Buluşma olmamaıştır diye evde kaldım. Ama Bakıyorum yinede hava koşulları yıldırmamış sizleri. Bu arada turuncu kum torbacıklarınz da hayırlı olsun. umarım Erdem bana bir tane ayırmıştır

eee Ankara Team abi bu hiçbirşey durduramaz
kadroda bikaç eksik vardı biz sonrasında bi kaç atış yaptık ama genel manada atış olmadı , kum torbaları denendi şahane
ayırmadıysa büyük kayıp 
-
-
anladığım kadarıyla bu silahlarda esas olan güç değil İSABET
-
-
sürat kargoyu bende tavsiye etmiyorum adana dan ankaraya 4 günde geldi ve silah geldiğinde resmen ıslaktı
