abi sen ne yamışsın ya
son kamuflaj gerçekten bi harika , kullandığın malzeme nedir ? eline sağlık gerçekten harika olmuş ![]()
serdarhavsut tarafından yazılan gönderiler
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
boresight
[Resim Engellendi: http://img524.imageshack.us/img524/8404/s7712737imageset01tb5.jpg]
bugün bu aletten ankara av markette gördük 210 dolarcık dediler abi bişler yaparız falan deselerde hemen oradan uzaklaştık , aynı saatlerde av marketten pazarlıkla zor bela 20 ytl ye aldığımız eldivenin bitişikte 15 ytl olduğunu gördüğümüzde kaçmakla doğru bi karar verdiimizi anladık

-
-
valla pejo hakkında bende pek iyi düşünmüyorum ama bu model biraz hoşuma gitmişti akşam gittim bi deneme sürüşü yapayım dedim , torku yüksek dizel motor gayet sessiz çalışıyo, amotisörlerde gayet yumuşak esnemesi güzel yüksek süratlerde kullanmadım ama 160 ve üzeri bu araçta sorun olur gibi geliyo, normale oranla 20 mm daha yüksek dışı falan hoşta içi standart pejo 2004 te iç dizayn neyse şimdide o fazla bi ekstra göremedim sonuçta araba içerden kullanılıyo içi bence dışından daha önemli bana hiç sıcak gelmedi ısınamadım araca, vazgeçtim , clio da aslında güzel araba ama ben bi türlü hoşlanamadım, karar verdim sedan araba alırsam büyük ihtimalle honda civic veya ford mondeo olur , ama asıl hayellerimi süsleyen araç dodge nitro

-
fişeklerinin boyuna bakılırsa o silahlar 22 olarak geçiyor ve yivli silah ruhsatına tabi olur türkiyede varmı bilmiyorum ama yoksa yurt dışından getirmek çok zor
-
bende dün araba baktım http://www.peugeot.com.tr/configure/Show…rc.php?id=64588 hoş araba gibi geldi ama pejo konusunda emin değilim
-
ne demek abi lafımı olur ama daha ayak bulamadım martta mustafa abi getiriyomuş ayak onu bekliycem galiba

-
cherry ? valla çin malı arabalar konusunda pek emin değilim fiyat ne civardaymış bunun ? oda yazıyomuş gerçi
ama genede yanlış yorum yapmamak lazım -
valla salıya kadar çatlarım ben

-
biz o zamana kadar tahmin yürütmeye devam edicez demekki
mesela ne olabilir? Beeman olabilir çok güzel pistonluları var

alman Hammerli geniş bi pistonlu arşivi var
Sumatra olabilir
shinsung diyecem ama pistonlu modelini göremedim hiçanaa biz asıl bombayı unuttuk yaa evet bu olabilir işte Airarms

-
abi gerçekten çok güzel hw100 ün üzerinde bu kadar inceleme fırsatım olmamıştı. dampa ayaklar bi gelsin ozaman tüfeğin üzerinde kapaklı fotolarınıda çekerim

-
-
valla ben sordum ama Mustafa abiden cvp gelmedi.
şimdi bi düşünelim neler olabilir.
bam- çinin sizlerden öğrendiğim kadarı ile eski bi ateşli silah üreticisi sonrasında sektörü havalı silaha çevirmişler. ellerindeki silah modelleri piyasadaki kaliteli silahların tam olmasada benzerleri. Kalite olarak duyumlarımız çin malı diyipte geçmeyin bu adamlar işten anlıyor şeklinde ama. uluslar arası forumlardan anladığım kadarıyla silahı kullananlar memnun ama çin malı ön yargısı hesaba katılırsa küçük bi ihtimal.
steyr- asıl işi ateşli silahlar olan bu firma bildiğim kadarıyla traktörden dikiş makinasına kadar herşeyi üzeriyor. silahları gerçekten çok çekici biraz müsabaka silahı tadında olsada gelecekten fırlamış hissi veriyor ama fiyatları husunda düşünülecek olursa biraz tuzlu , herkesin sahip olmak isteyeceği ama ülkemiz şartlarında herkesin sahip olamayacağı bir silah
gelelim koreli evanix'e bu konuda şahsi düşüncelerim maço görünümlü, güçlü , yurt dışı fiyatlarının diğer silahlara göre daha hesaplı olması ülkemizdede azıcık diş sıkmayla herkesin sahip olabileceği bir silah diye düşünüyorum, silahların pompaları ile birlikte alınırsa tüp sıkıntısı çekilmeyeceği kanaatindeyim bencede evanix olabilir

-
bam - evanix - steyr

-
son videoda bişi vardı ben onu merak ettim değişik sesler çıkarıyodu arkadaş
acaba balıklarımı çağırıyodu desem alay konusu olurum heralde 
-
vieoda gördüğüm kadarıyla arkadaş profesyonel dalış kıyafetleri kullanıyor onu tam anlayamadık ama tüplü dalıyor olabilir

-
yaşa MUSTAFA ABİ

-
-
havalıdan anlıyosa güzel silahmış diyebilir
ama şu anda herhangi bir engelleyici yasa yok değilmi mustafa abi. dayanakları ne olabilir 
-
ama alet çok esaslı , mitralyöz mü deniyodu buna ? amerika bu tür silahların satışı ve ruhsatlandırılması konusunda baya rahat heralde, adamlar atış buluşması yapıyo bi nükleer silah yok
