diana high power 4.5 mm ve ts10 sıparişi verdim bu gün,kafa takılan bir şey oldu resimdeki hangi diana saçmayı yolluyor veli abi?bunların şekli şemali hepsi aynımı diana pellet lerin?
[Resim Engellendi: http://img370.imageshack.us/img370/4312/rs799152rq3.th.jpg]
sideprensi07 tarafından yazılan gönderiler
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
grupman denemelerinizde hangi marka tüfek ile atış yaptınız onuda belirtirseniz bizleri daha çok aydınlatmış olursunuz

-
hayırlı olsun kardeş
not:sitede yine sorunmu var ?sayfalar doğru düzgün açılmıyor bende
-
Allah, kazasız belasız, zevkli sürüşler nasip etsin.
Dışarıdan kullananları görmek bile beni çok korkutuyor, gerçi insan kullanırken makinaya nasıl hükmedebildiğini görüyor ve rahatlıyor ama... İşte benimde böyle bir fobim var mesela arabada yanda oturamam, çok korkarım ve kendimi çok kasarım. Gidilen yere varana kadar kendimi sıkmaktan yorgun düşerim. Hele ki Motor,,, bi arkadaşın varda hiçbir güç beni onun arkasına binmeye ikna edemez.
aynı düşüncelere sahibim seninle kardeş,isterse ferrari pilotu sürsün yanında otururken gideceğimiz yere kadar sıkıntı yaşaşırım illahi kendim sürecem arabayı
kendimin 125 lik hunday motorum var 95 bastım birkere acayip korktum,95 ile gidiyorum yolda aklıma oğlum bu motor kore malı fazla basma motor bi dağılırsa sen de dağılırsın diyorum hemen gazı kesiyordum,20 ile 50 arasında genelde sabitimdir şayet biri gelip gıcık vermesse
o da şöyle oluyor misal ben 40 ile gidiyorum ya arkadan gelip beni geçipde aynadan baktımı pıs pıs senmisin beni geçen tam gaz ileriii
şeytan gaz verir dikkat et kardeş kendine -
hayırlı olsun
ben oldum olası bu motorlardan tırsdım şakası yok bu motorlar ile 250 km de ALLAH muhafaza gittin yani tahtalı köye
-
mod350 kullanmadım kullanan arkadaşlardan duyduğum tepmesi biraz fazla imiş,sizde var biliyorsunuz,beğendiğiniz dürbün biraz büyük deyilmi sizce?bence çok büyük dampa da olsa o dürbünü riske atmam ben,ön mercek çapı büyük ve tüfeğiniz güçlü bir tüfek
dürbün ne kadar hafif olursa kayma işlemi o derecede azalıyor,bunu patriotum da gözlemledim bundan dolayı daha ufak ve daha hafif dürbün sıparişi verdim,temmuz ayında bende getirdeceğim böyle paralax özellikli ama pcp tüfek için kullanacağım -
cahit kardeşim namlu çıkış hızı ile ilgili bilgilerin için teşekkürler. bugün av bayiine uğradım. hatsanın son modeli optima 550 gelmiş.300 ytl.peşin fiyat. mod.125 den farkı zannedersem kabzesi..ancak namlu çıkış hızı bilinmiyor, henüz katalog'a girmemiş.bu konuda bilginiz varmı.saygılar
abi optima550 300 ytl çok.olması gereken fiyat 230 ytl üstünde optima 3.9x32 dürbün ile, -
-
ALLAH sabır versin ordakilere,insanlar korkudan dağlara kaçması biran beni düşündürdü,kıyamet kopunca da insan oğulları sağa sola dağa tepeye kaçmaya çalışacaktır şaşkın şaşkın,ALLAH CC hayırlı acısız dertsiz ölüm nasip eylesin
-
tüfeği aldınmı kardeş?görünüm gerçekden güzel,pm konuşmak istiyorum acil

-
mod70, mod85, mod90, sendeki kral magnum,
bunların 3 ü nün de çıkış hızları aynı,ben 1 yıl sorunsuz kullandım kral magnumun üzerinde çift parça ayak ile,halen abim kullanıyor arada bir, üzerindeki dürbün 3.9x32,ve bu dürbün mod125 in üzerinde de kullanıldı kısa bir süre,
mod85 in üzerinde ise 3.9x50E tasko dürbün takılı ve tek parça ayağın 4 tane alyan vidası eski halinden uzak bir işlevi var,yani biraz yalama oldu bir yere kadar sıkabiliyorum,sonrasında alyan anahtar boşa atıyor,buna rağmen 1 kutu pellet attım kayma olmadı iyi derecede sıkamadığım halde ve hem dürbün ağır bir dürbün olduğu halde,dürbün mercek çapı büyük olduğundan kıyamadım ve elimde bulunan bir malzeme ilava ettim,sıvı conta sürdüm dürbün bileziklerinin içine 2 milim aşağısına 2 milim de dürbüb bileziğinin üst kısmına sürdüm,madde dondukdan sonra yumuşak bir hal alıyor,vidaları zorlana kadar sıkmıyorum,belirli bir mesafede bırakıyorumki conta esnek kalsın diye,böyle olunca dürbün boğazına darbe neredeyse yok denecek kadar az iletiyor,elimle ittirsem dürbünü arka tarafdan ileriye doğru kayma yapar yani,ama conta esnek olduğun dan kayma yapmıyor
ama ben kendim şahsım adıma söylüyorum yukarıdaki tüfeklere bırak dampayı tek parça ayak bile kullanmam,çift parça ayak iş görüyor çünkü,mod125 i örnek sayarsak bu tüfeklerin tepmesi çok da az mod125 e göre,küçük çaplı dürbün ile hiç tereddüt etmem
kendi adıma -
estafurullah inşallah yardımcı olabilirim sizlere , güngör ticaretin oralara haftada 3 kez ğidiyorum inşallah sizede yardımcı olurum
bu siteye üye olmamı saglayan arkadas ( nesetkar )
arkadaşım ne oldu bir haber varmı? -
ben inceledim görünüş açısından güzel ama dürbününü dampa olmadan kullanamazsın bide bunu türkiyede zor bulursun
-
+1 doğru söylüyorsun doğan kardeş
işte yukarıdaki olayda buna benzer bir olay ken tüfeğin gücünün artması kafamı karıştırdı
bence bu iş dizel etkisi geçene kadar devam eder diye düşünüyorum 
-
o ıce tea başka ıce tea den
madem öyle biz de patriotun yayını 10 sipir kessek yine eski gücünde kalırmı sizce?hem tepmesi azalacak hemde eski gücünün üstüne çıkacak?
bu arada yayı söküp takmak çocuk işi olacak, belkide yay tutucusuna dıştan takdığımız kalın pim öbür tarafdan kendiliğinden de çıkacak iş böyle olunca,
hepimizde biliyoruzki tüfeğin yayını takarken kan ter içinde kalıyoruz eğerki yay takma aparatı yoksa,yaylı pistonlu tüfeklerin tamamı fabrikadan bu şekilde sertlik ile biz tüketicilerin eline geçiyor,yani doğal olarak yay sıkıştırılmış vaziyetde tansiyonlu çıkıyor fabrikadan, -
akşam düğüne gittik 4 ıce tea ile kendimden geçmişim,ben bu mesajı ne zaman yazdım yahu



yatmaya gidiyorum eve halen akşamdan kalmayım,kavrama ve düşünme yeteneğim şuan sıfır noktaya inmiş vaziyetde herkese iyi pazarlar
-
bu tüfekde dampa ayak kullanmaya gerek yok
ama kullanırsan dürbünün için daha faydalı olur -
şimdi aradan 4 cm lik bir parça çıkartın ama yay uzunluğu eski yay ile aynı
böyle olunca o yayı takman adeta çocuk işi.çünkü eski yay ile sipir saysı aynı ve sen o 4cm lik ek parçayı çıkarmaışsın.çıkarmışsın böyle olunca pistonun hareket alanını daha çok uzatmışsın, ama yay bir yere kar o pistonu ileriye kadar iter,yani piston 4 cm daha geri den ilereriye doğru haraket ediyor,böyle olunca basınç daha çok artacak ama yay kısa geliyor,belirli mesfeden sonra piston yaysız karşı tarafa çarpıyor.bundan dolayı çift taraflı tepme daha az olur,
ama iş böyle olunca senin kestiğin yay nasıl piston ile beraber karşı duvara çarpıyor onu kestiremiyorum,burda güç düşmesi gerekirken askine güç düşmesi artışı olmuş, senin söylediğine göre çünkü herşey normal sen aradaki 4cm lik parçayı çıkarıyorsun zannediyorumki piston yayın gücü ileriye fırlıyor ama son noktada yay çekici nin verdiği basınç biraz daha etkisiz kalması lazım,
çünkü kestirdiğin yay önceki yayın ölçüsü ile birebir aynı,
kafam karıştı ustalar yardım edim,yay eski yayın ölçüsü ile aynı ama aradan 4 cm lik parça çıkartılmış,böyle olunca yay ucu ağırlığı karşı tarafa nasıl çarpıyorki nerdeyse 2cm lik tahtayı delebiliyor???değerli abilerim üstadlarım sizlerinde yorumlarını bekliyorum, -
arkadaşım hatsan yayını yay çekicine nasıl takdığını anlıyorum da, yay tutucu suna nasıl geçirdin yayın diğer ucunu onu anlıyamadım,bunu neden mi soruyorum?
sana gönderdiğim yay varya, kral magnumun yay tutucusuna olmadı da ordan biliyorum
tahmin ettiğim gibi çaka çaka mı taktın nasıl yaptın?
ek bir soru daha, yayı takarken hiç zorlanmadın deyilmi?yani bidon kapağı takmak kadar kolay oldu da diyebilirmiyiz yay montaj işlemi bittiğinde?bu önemli bir vakka -
abi şuanda bize yardım eden arkadaşımız yanılmıyorsam ismi ismail msn si kapalı.son görüşmem de beni arayıp fiyat verecekler dedi,belkide güngör av ın kendisine gitmişde olabilir bu yoklukda,bekliyoruz cevap ı