Bu forum ne gergin havalar gordu ![]()
Kendi tufegimide kutusundan cikartip test ettim kipirdama yok. Sifir.
Ama sizinkinde uretimsel hata olabilir dedigim gibi.Kral bunu cozucektir.
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
Bu forum ne gergin havalar gordu ![]()
Kendi tufegimide kutusundan cikartip test ettim kipirdama yok. Sifir.
Ama sizinkinde uretimsel hata olabilir dedigim gibi.Kral bunu cozucektir.
gonderin fabrikaya cozsunler probleminizi.
Uretim hatasi ozaman sizin tufeginiz.Bu sorun geneli baglamaz.
Videoya ihtiyacim yok . Sozunuz yeterli .
Bayiilerde bulamadık. İnternet üzerinde inceleme yapanlara güvenerek aldık. Ama dürbün yatağının plastik oluşunun sıfırı bozduğu konusunda en ufak şikayet yazılmadı. Ozamanda aynı tepkiyi verdim. Kralın yüzünede söyledim! Mert olun kardeşim neyse onu söyleyim. Metehan her tüfeği aldığımda kızıyorum sana çünkü senin tecrüben o kızağın sorun çıkaracağını biliyordu.
Ürün alıcak arkadaşım kralın mekanizması güzel namlusu değişene kadar beklemelisin. Namlu orta kötü değil mükemmelde değil. Bullpup alıcaksan alma üst kızakları değişsin sonra alırsın.Benim yaşadığım sorunların sayın emir hocam ve modlarda bilir.
Ağır olduğunun farkındayım ama İnanin bunu yapacak akadar üzülüyorum. Saygılar.
Sadece guluyorum size.
Durbun rayinin sifiri bozdugu falan yok.
Tufegimi bir kere sifirladim 2000 den fazla atis yaptim.
Kulaktan dolma bilgilerle bu ray sifir tutmaz diyip bos konusanlara diyecek lafim zaten yok.
Cunku ben o kafadaki insanla iletisim zaten kuramam.birbirimizi anlamayiz.
direk ispanyaya gönderin mailleri arkadaşlar.
Okudum ve Genel bir yazı yazmak istedim zaten herkesi içine alan bir yazı.
Emrah abi ozaman forumdaki tavsiye bölümünü kaldırsın sevgili adminler...
insanlar soruyor insanlar cevaplıyor. Kararı verip alan kullanıcı hem internette hem bayilerde güzelce araştırsın ve öyle alsın.
Bende dahil çoğumuz tecrubemize göre birşeyler tavsiye ediyoruz. Hiçbirimiz bundan sorumlu değiliz bence.
sogumaya gerek yok sayin hobidasim.
Problem tufekteyse kral kargo parasi bile odetmiyor. 3-5 gune tufek yine elinizde olur.
Kullanıcı hatası veya üretim hatasıdır.
geçmiş olsun.
olur böyle vakalar.Allahtan yerli firmalar.
Kullandıgınız pelet yırtıyor olabilir. fabrikayla görüşün.
havalar isininca tekrarlamaliyiz testi zaten
Bozkurt av malesef stratejik bir hata yapip fabrikanin bilgisi olmadan bu hiz verilerini yazmis.
Fabrika verisi olmayan bilgilere itibar etmeyin lutfen.
Youtubede kimse aciklamalari okumuyor anlasildi ![]()
soguk hava inanilmaz etkiliyor.
bu videodaki regulatörlu tüp Hüseyin abi. Hüsran.
ben ımpact alıyorum ![]()
Hatsanı geçemez heralde
15 tane at44 10 tane bt 65 10 tane glatian 5 tane gladius modeli var
![]()
![]()
Ürün yelpazesinin geniş olması bence gayet güzel.
Çünkü her bireyin tüp hacmi, namlu boyu,kundak ,güç tercihi başka oluyor.