6,35 Ince Mehmet Solid Pelet (Kalin Mehmet ) Nisan 2013

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
  • Merhaba Arkadaşlar ,


    Fiyat konusunda herhangi bir bilgim yok.Ağırıklarını ise ölçmedim.Ölçünce yazarım arkadaşlar.


    Çok sağolun değerli Abilerim , arkadaşlarım.Pazartesi Taylan Abim'e de göndericem ki sonuçlar kesinleşsin.


    Dün yazmaya fırsat bulamadığım sonuçlar ise aşağıda , ancak benim krono nazlı kız olduğundan , paşa gönül kriterlerine göre bir ölçtü bir ölçmedi


    Bu arada ağır abi'nin , nesi ağır merak ettim ya neyse Allah'tan İnce Memed var da tekelden kurtuluyoruz , insanlar istediği peleti bulabiliyor.Sağolasın Mehmet Bey.

    İşin özü de şudur , "Doldur carcürünü keyfine bak



    1. Atış 980 fps ~ 248 Bar
    4. Atış 944 fps
    8. Atış 899 fps
    10. Atış 856 fps ~ 185 Bar
    11. Atış 862 fps
    13. Atış 830 fps
    15. Atış 793 fps
    20. Atış ~ 130 Bar

    AirRanger 80 (90) FAC Special Edition .25 RR Stock ;
    BKL; 6-24x50 Full Size Mill Dot Reticle;
    Webley Patriot 1. (.22);
    Zoraki Ultra HP-01(.22);
    SupremeMax 12 ga 61 cm Cantilever Optima 3-12x44 + 71 cm;
    Üzümlü Çifte 12 ga;
    Çatüs .410 ga 53 cm + 65 cm (7+1 Şarj.)x2;
    BKL Dovetail Riser&BKL ; 4-16x50 Silver;
    Ve BAR II Sırada :)


    www.emarstore.com

  • Sumatra şarjörlerinde solid kullanmak pek mümkün olmaz bana göre. Mehmet ince'den çözüm beklememek gerekir o açıdan.


    Şarjörlerin yapısı bu tip mermiye uygun değil. Sumatralarda solid ile ille de bu şarjörle devam edilecekse ters takıp dikkatli kullanılacak. Ya da basit bir tekli yükleme aparatı yapılarak kullanılması lazım.


    Emek veren herkesin eline sağlık.

  • wrangler arkadaş,
    Sorunu anlamaya çalışıyorum. Şarjörün resmi aşağıda.
    [Resim Engellendi: http://www.yatagun.com.tr/urun/7Q4C6L7N5Y3C5D2T1W2C.jpg]


    Buna bakarak, bir kaç şey sormak istiyorum.
    Merminin toplam uzunluğuna etki eden bu şarjör müdür.
    Şarjördeki yuvaların giriş ve çıkış çapları farklı mı.
    Neden ters çevirildiğinde mermiyi tutar hale geliyor.
    9.35 mm boy aşılınca şarjörde ne gibi bir sorun oluşuyor.


    Cevaplarsanız memnun olurum.

  • Sumatra sahibi değilim ama bilgi vermek isterim ;


    1.Şarjör den daha uzun pelet boyu olamaz , şarjörü yuvaya sürmek zorlaşır ya da imkansızlaşır.
    2.Ölçmedim ama AR de aynı , her ki durumda da pelet , silindir içinde hareket etme meyilinde.
    3.AR de her iki tutuşta da dikkatli olmak lazım ama namluya tatlı sert giriyor.
    4. Ar için söyleyebilirim , şarjörün boyundan , peletin boyunun uzun olması durumunda , şarjörü oturtamazsınız.

    AirRanger 80 (90) FAC Special Edition .25 RR Stock ;
    BKL; 6-24x50 Full Size Mill Dot Reticle;
    Webley Patriot 1. (.22);
    Zoraki Ultra HP-01(.22);
    SupremeMax 12 ga 61 cm Cantilever Optima 3-12x44 + 71 cm;
    Üzümlü Çifte 12 ga;
    Çatüs .410 ga 53 cm + 65 cm (7+1 Şarj.)x2;
    BKL Dovetail Riser&BKL ; 4-16x50 Silver;
    Ve BAR II Sırada :)


    www.emarstore.com

  • Sn. İhtiyari:


    Sumatra şarjörlerinin uzunluğu yeterli, ancak deliklerinin giriş-çıkış çapları farklı.


    Şarjörü doldururken giriş kısmı pelleti eteklerinden tutabilmesi için dar bırakılmış(bana göre başarısız tasarım). EunJin pelletler bir miktar deforme olarak şarjöre oturuyor ancak etek kısımları dar bölümden tam geçmediğinden, şarjörün her dönüşünde traşlanıyor. Solid pellet ise deforme olmadığı için şarjöre girmiyor, bu yüzden tersten yükleyerek denemiştik, dolayısıyla şarjörü ters takarak atış yapmıştık.


    [Resim Engellendi: http://imageshack.us/a/img19/5397/20121216124416.jpg][Resim Engellendi: http://imageshack.us/a/img836/1498/20121216130438ed.jpg]


    Bu tasarımdan vazgeçip hatsan şarjörleri gibi kenarı o-ringli yapılsa bana göre daha iyi olurdu. Hatta mevcut şarjör dremel gibi bir aletle işlenerek evde bile yapılabilir.

  • wrangler arkadaş,


    Aktardığın bilgiler için teşekkür ederim.



    Anladığım kadarıyla, şarjör, pelete çap bakımından müdahale de bulunuyor. Şarjör, taşıyıcı ve aktarıcı fonksiyonlarının dışına çıkıyorsa, orada amaç-araç ilişkisi bakımından sorun var demektir. Söylediğiniz gibi, mermi yuvaları, ya o-ringli olmalı yada termo-kauçuk hatta vulkalon kaplı olmalı ki, farklı çapları hem tutsun hem de aşınmasın.

  • O denemelerin yasin arkadaşımızla soğuk bir günün sabah ayazında yapıldığı, o resimlerde farkedilmiyor. Burada wrangler arkadaşımızın aktardığı bilgiler ince mehmet 6.35 dolu pelet denemelerinin, tetiği hissetmeyecek kadar soğukta ve yasinin fedakarlığıyla yapıldığına Dikkatinizi çekerim. TÜstelik elimizdeki peletler oldukça sınırlı sayıda olduğu için azami dikkat altında yapılması aktire şayandır.






    Ben Büyük bir firmanın şarjör boylarını blirlerken bizim kullanbmadığımız ve oralarda yada amerikada, avrupada bol bulunan peletler dikkate alındığını düşünüyorum. Ne dersiniz sizce böyle basit hatalar mantıklı geliyor mu.