Posts by M.balibey

    Dediğim gibi belki üretimde olması gereken torkla sıkılmadı yada yapıştırılmadı ve gevşedibilmiyorum :) Kargoların açık birsaatini tutturabilirsem göndercem. 140tlde baya fazlaymış ben180e almıştım sanırımtüfeği :) Garip geldiderken tepmesi mi azaldı yoksa gücü mü?

    Benim ki yaylı vortex değil benim aklıma zamanla oluşan titreşimden dolayı dampanın ortasındaki alyen başlı cıvataların gevşmesi geldi. Tabi cıvata yapıştırıcı kullanıldı mı bu cıvatalarda bilmiyorum. Belki bir üretim hatası vardı.


    Mod 125i kaça vortexe çevirdiniz bende mod 85 i düşünüyorum ama hatsandan bir cevap alamadım bu konuda.

    Benim sorunum sıfırlama değil ki kardeşim:) İlk atış mükemmel sonrası sapıtıyor sıfırlaması kayıyor. Eğer lazerde sorun olsa ilkinde nişan aldığım hedef kağıdını vuramam. Vakit bulsam aksu ava göndericem dampayı dürbünü başka tüfekte denedim sorun yok onda. Keşke sportsmatch dm60 alsaymışım.

    Geçmiş olsun öncelikle, sıfırlamanın bozulmasından kastınız her atışta çok farklı yerlere gitmesimi yoksa sıfırladıktan sonra farklı yere grupman çıkarmasımı ?

    Lazerle sıfırlıyorum ilk atışım sorunsuz. Nişan aldığım noktayı vuruyor. Fakat sonraki atışlarda 4 çağrazdan birine rasgele olarak 1.5, 2 dot kayıyor. Yani sabit kalmıyor. Dampayı söktüm göndersem mi acaba? 12-2015te iki sene dolacak. Gezle atış yapıyorım artık.

    Bizimde burada böyle bir tip var. Hergün sokak köpeklerine av tüfeğiyle ateş ediyor. Ne jandarma nede polis olaya karışmıyor ihbarlara rağmen. Şimdi bu tipi temizlesem bunu adam yerine koyup beni tıkarlar içeri ama bakalım daha ne kadar sabredecem.

    Eni 40
    Boyu 60
    Genisligi 10 cm kutumun icine
    1 tahta katmani.onune metal plaka.onunda onune eski kitap seklinde 10 cm hacmi dolduruyorum.kutunun etrafinida strec ile sariyorum.hazir.
    Daha sonra komidinin onune yastigimi enlemesine koyuyorum.ustune kalin bezim var seriyorum.onub onunede hazirladigim kutuyu koyuyorum.
    Atisa hazir. 30 fpe ye kadar evde atis yaptim.sikinti yok :)


    bunu bende deniyeyim inş delip geçmez duvara dek geldi mi saten boyada kurşun çarpmış gibi kocaman sıva dökülüyor:) akşam bende tüfeği denedim ilkgünki gücü yerine gelmiş ve namlu kırmasını yumuşatmışlar



    bu bağlardan bende düşündüm ama hep siyah beyaz var diye yapmadım koçtaşta renkli yoktu mediamarta bakayım birde:)bu arada kümes hakkında baya bir başını ağrıtırım:)

    abi tam kümesim kapısını açtım uçarak çıkınca korktum valla dedim gözümü falan çıkaracak herhalde:) yanlız bugün tavukları kümese koydum halleri çok komik sokaktaki abazalar gibiler resmen dişilere bir bakışları var

    süper o zaman istikrar konusunda sıkıntı yaşanmayacaksa daha ne olsun bir havalı tüfekten..... daha başka beklentiye girmemek gerekiyor artık dürbün sıfırlanmış e 60-70 metreden de isabetli atışlar çıkıyorsa..........hımmm beklenti demekki insanları doyurmuyorda olabilir sitede mod 125 le 120 metrelik atışlarda gördük ama araziye vurduğumuzda yanı top sahası artı 20 metre biraz fazla geliyor bana .....................çevrede o kadarda arazi bulmak biraz zor ahahahah...........ama dehşet olur bu mesafede birde dürbün 125de sıfır duracak .......................:-)


    fiyatına göre iyidir isabet oranıda iyidir mod 85in vortex olmasıda atış gücünü istikrarlı yapar bence bu bir artı yani bizimkiler gibi eskiden 1 tl grupmanı 75 metrede yaparken hatsana göndermeden öceki yay gücüyle 50 metreyi zor vuruyordu:)

    şimdi güleceksiniz ama..
    Aliexpreste görmüştüm bunlardan, yani o bileziklerden :D


    abi bende gördümde ingilizcesini bilmiyorum birde benimkilere harem kurdum 5 tavuk 4 horoz oldular acil almam gerek bahçeden kaçarlarsa diye:) geçen kanaı kesik olmasına rağmen horozun teki rahat 15 metre mesafeyi uçarak gitti bir ara hatta dedim kuş gibi gidecek:)