MustafaSezer adlı kullanıcının mesajları

    arkadaşlar flood gibi olcak ama hatsanda beni biraz delirten bir özellik var şimdi pellet i alması için bolt mekanizmasının kolunu çektiğimde güvenlik hep devreye giriyor arasıra bu özelliği unutuğumdan tetiğe basıyorum atış yapamayınca deli oluyorum bu güvenliği kapatma gibi bir özellik varmıdır ? Hatsan at44-10s

    tabıkı mumkun yanlız silahınızı sökmeniz gerekecek.eliniz yatkınsa bu tur seylere verdiğim linktekı 15 numaralaı resımde tutmus oldugum o parcanın üst kısmını kesmenız gerekecek ozaman emniyet birdaha kurulmuyor.eğer takıldığın bir şey olursa özelden veya resim üzerinde oynamalar yaparak sana yeniden anlatabilirim
    AT 44W10 SÖKÜMÜ RESİMLİ ANLATIMI

    uğur bey aynen anlattığınız gibi gayet doğru söylemişiniz bendeki sorunda emniyet tam açık tetik cok gec kavrıyor ve sallantı var o normalmidir bilmiyorum ama .duble atıs yaptığımda gazı ıletemiyor hatta bazen valfe dokunamadıgını bıle görüyorum.valfın altında metal gri renklı bırseye carpıp hızını keser gibi oluyor.ama emniyet acik.silahımı cok seviyorum ama bu sorun baya moralımı bozdu cunku daha once bayıye goturdum aksam tutukluk yapmıstı hatta palet namluda kalmıstı.bayıde adamlar bakınca calıstı.yalancı konumuna düştük sankı.ondan sonra epeyce silahı kullanmadım havalar düzelınce yeni kullanmaya basladım ve bidaha yapınca işin acıkcası insan soğuyor.3 tüp taktım ardından sonuç alamadım.bozuk halde sabah bayıye goturmek ıcın yanıma aldım.işyerinde bidaha bakım dedim yine çalıştı.benim silahın arızası kronık sanıyorum.bunu nasıl çözümleyebilirim bu konuda benim sıkıntımı gayet güzel acıklamalı dile getirmişiniz.bayi tüpü delmemiştir diyor her seferinde ama benim silahımın horozu valfe vurmuyr.tetiği kurduğum vakıt calısıyor.söktüğüm tüpleride götürdüm görsünler diye nasıl delindiğini.sarjörü dolduruyorum tetiğe bastığım an sarjörden hafif çıkıyor namluya bile ulaşmıyor bazende palet namludan tüükürür gibi çıkıyor 4 metre sonra yere düşüyor

    Kundağı söktüğünde, kundak ön vidasının girdiği yerin az arkasında küçük bir delik var. o delikten uzun iğne tarzı birşey sokacaksın, ama bunun için önce kurma konulu yarım aç daha sonra alleni sokup bir ışık altında sağa sola farketmez hafif hafif çevir ki sokabileceğin minik delik senin iğne sokacağın deliğin hizasına glsin. minik deliği gördüğünde iğneni sonuna kadar sok ve kurma kolunu kapat. soktuğun iğne hafif sıkışarak orada kalacaktır. sonra allen ile setksur vidasını saat yönünde durana kadar çevir. muhtemelen kaç tur döndüğünü sayamayacaksın. çünkü o boş dönüşlerde de sıkılıyor fakat pim ile sabitenmediği için anlaşılmıyor. bu aşamadan sonra benim tavsiyem, sıkıntın sadece bu setskurun gevşemesi ile hız düşmesi ise, 4 veya 5 tur sola(saat yönünün tersine) çevir ve tüfeğini topla. test et. tahribatı sen de göreceksin. 4 veya 5 tur çevirdin hala tüfeğinin gücü kuvveti yerinde değilse, namlu kökündeki 2 oringin ve veya namlu iç girişindeki oringin zedelenmiştir. ve hava kaçağı yapıyordur. 1.aşama işini görmezise, 2. aşama olarak onları değiştiririsn.

    ;lol; süper anlatmışınız :thumbup:

    elinize saglık. guzel olmuş.


    bu model tabancalarda kullanılan lazerler gayet kullanışlı oluyor. buna benzer bir uygulamayı ben de yapmıştım. kullanışlı bir model f92 harika duruyor.


    saygılar.

    teşekkür ederim.tam silahımı bu lazer sayesinde sevmiştimki silah tutukluk yaptı anlamadım.namludan palet çıkmaz oldu.gücü zayıfladı bian.aldığım yere götürdüm tüpü tam delmemiştir gibi şeyler söylediler ama yinede gösterelim diye aldılar silahı.bikere daha yapmıştı önemsememiştim.hiç başınıza geldimi co2 tabancalarda böyle şeyler.oluyormu.ben tetiği kurmadan kullanıyoum.yoksa ondanmı kurunca atıyor kurmayıncada atıyor ama aldığımdan buyana ıkıkez oldu bu olay.

    Thenighthawk in gondermis oldugu resimler namlu altindan kurma tufeklere ornektir. Weihrauch HW97K, hatsan torpedo serisi ve gmo cfx royal bu tufeklere ornektir.
    Namludan kirma tufeklerin daha saglikli oldugu soylense de ben inatla namlu altindan kirma tufek istedim. benim kanaatimce estetik acidan cok daha guzeller..
    namlu altindan kurma tufek namlularinda bir sure sonra oynama olabiliyormus..
    Eger forumda ayrintili bir arastirma yapabilirseniz cok daha faydali bilgilere ulasabileceginize eminim..
    saygilarimla..

    +1

    Mustafa,,Mehmet bu hafta yok da artık haftaya belki deneriz. Sonucu ben de merak ediyorum ama kesin olan bir şey benim tüfekteki Moderatör benzeri şeyin çıkarılması lazım,söküp deneriz.
    Sonucu bildiririz.

    valla süper olur haberi bekleyeceğim.

    ya ben aslında tüpü merak ediyorum long un acaba at44 wx lerle aynımı diş çapları.yedek tüp düşünüyorum benim at44wx ama longunkını almak istiyyorum.bunun cevabını daha kimse verebilmiş değil at44wx olurmu olmazmı.bilen birisi yokmu acaba yedek parça olarakta daha göremedik longun tüplerını pıyasada

    Dolum yerini buldum, 30tl ye dolduruyorlar. Arabada var taÅımada sıkıntı da yok. Sizinde ediÄiniz gibi Ãabuk dolum ve Zahmetsiz oluÅu, buna deÄer gibi geliyo...

    siz şanşlı olanlardanmısınız tekrar hayırlı olsun.bana scuba ters gelıyor sebebıyse evde sılah zaten goze batıyor bıde tup fılan ısın ıcıne gırerse buyuk ıhtımalle kovulurum.ayrıca sürekli bir aracımda olmayabiliyor bazen.memlekete tatıle gıtsem tufegıde gotursem orda yıne dert benim için nerde doldurcam nasıl taşıyacağım.yani buna benzer dertleri var scubanın bende benimde oyüzden tercihim pompadan yana oldu.tabikide scuba en güzeli ama bazılarımız içinde eziyet olabiliyor başta ben :)