ibrhmzkn01 adlı kullanıcının mesajları

    Hocam bildiğin kadarıyla uçakta bagajınıza su tabancası bile alamazsınız, hava alanı güvenliğine sormanızda fayda var silah teslim noktasına teslim edip indikten sonra silah teslim noktasından alabilirsiniz diye tahmin ediyorum, tabi faturası ile beraber gitmeniz gerekiyor.

    Valla hocam ilk tüfeğim pek anlamam ben ama genede bi açıp bakarım yarın belki basit bişeydir.


    Basit degilse eğer fabrikaya gonderme olayı varmışta ben 2. El aldım sıkıntı olurmu acaba.

    Sıkıntı olmaz hocam, isterse 20 yıllık tüfek olsun yapar gönderirler.

    teşekkür ederim evet tercihim güçten yanaydı ama sıfırlama sehpasına sahip olamadığım için ve düzgün bir atış alanı hazırlamadığım için henüz tüfeği sıfırlayamadım ^^ 6 lt tüp 1 kg da solid bitirdim bu arada dürbünümde bazı problemler ortaya çıktı herşey o kadar kötü gidiyor ki başlar başlamaz soğuma eşiğine geldim bully almama rağmen ağır bir tüfek ayakta ateş etmek sorun değil ama dürbünle nişan alıp hedef tutturmak sorun uzun vadeli bir kullanım sonrasında olumlu ve olumsuz yanlarını yazacağım bir başlık açacağım

    Dürbün marka model nedir hocam

    Hatsan striker 1000s vortex kullanıyorum. Son birkaç atışımda kurarken biraz sürtünüyomuş gibi olmaya başladı.


    Bende o alt kısma makine yağı sürsem geçermi diye düşünüyorum yoksa ayrı bi yağ flnmı almam lazım diye bi sorayım dedim.


    Birde düzenlimi yapmam lazım bu yağlama işini veya ayrı namlunun içine bi işlem vb yapılmalımı.

    Kundağın ön kısmında ki sağında, solunda bulunan vidaları ve tetik korkuluğunun arka tarafındaki vidayı söküp kundağı tamamen söktükten sonra gözle kontrol etmenizde fayda var, havalı tüfeklerin yağlanmasını doğru bulmuyorum, sürtünme hissinin geldiği noktaya odaklanıp gözle kontrol edip yapılacak işlemi kendiniz belirlemelisiniz.

    Adamları aradım 19 unda yolladım dedim ürün bize 24 unde geldi dediler. O arada aras kargo nun bilgi ekranını açtım. Ürün ayın 20 sinde size teslim edilmiş. Aras kargoya gore 20 sinde teslim aldın dedim. 20 sinde bayram dediler şirkete gelmiştir ama 24 unde kutu teknik servise gelmıştir dediler. Bende bayram 21 indeydi dedim. Onlar da 20 si arife idi biz çalışmadık dediler. 20 sinde herkes çalıştı dedim. Sonra biz yarım gün çalıştık dediler. Tamam dedim anlaşıldı sen sallamışsın ürünü. Sonra dedi ki ürününüzün bakımı yapıldı atış testi kaldı. Haftaya size yollarız dediler. Neden haftaya yolluyorsan ürün bittiyse yolla dedim. Yok dedi haftaya yollayacağız dediler. Peki dedim uzatmak istemiyorum anladım derdinizi dedim. Sonra benden adres bilgilerimi aldı. Ya bende bir sürü tüfek var birçok ürünü size bakıma yolladım adresim sizde kayıtlı değil mi dedim. Hayır dediler. Peki dedim kapattım. 5 dak sonra beni bir cep telefonu aradı. Hatsan Teknik servis. Ecevit Bey ürününüz hazır pakette bekliyor. Bugün size ürününüzü yollayacağız dediler. YA demin bir arkadaş bambaşka şeyler soyledi siz neler diyorsunuz dedim. Hayır efendim paketiniz hazır yolluyoruz dedi. Peki dedim. Bugun yollarsa yarın ürün elimde. Göreceğiz bakalım....

    Abi benim mod 25 için arayıp sen mi konuşsan acaba 😄

    Servis dediğiniz satınaldığınız mağazamı @serhilcat?

    Reximex firmasının servisine uzun zamandır ulaşamıyorum, resmi siteden iletişim kurmaya çalıştım sonuç olumsuz.

    İletişim için yardımcı ola bilirmisiniz?

    0506 470 3828 bana WhatsAppdan yazın hocam servisten bir kaç kişinin numarası mevcut verebilirim, Reximex parça temini konusunda sıkıntı yaratan bir firma değil, siz doğru kişi veya yer ile görüşememişsiniz anladığım kadarı ile.

    Bende ayın 20 sinde bir tüfeğimi servise yolladım. Klasik tüpten hava kaçırma olayı. 9 gün sonra aradım ve yetkili ile görüştüm. Tüfeği aldıklarını ve teknik servis süresin 2 ile 3 hafta süreceğini söyledi. Tartışmaya girmedim , peki dedim ve kapattım.

    Ben de merak ettim şimdi ürüne ne zaman sahip olacağımı...

    İnşallah en kısa zamanda gelir abi

    Gerekli aparatın görselleri varsa 3d baskı yapan birine çizdirip yaptırabilirsiniz

    dünyanın bazı ülkelerinde atsanın hemen hemen bütün yedek parçaları satılırken Türkiye'de yedek parça satılmamasını doğru bulmuyorum. bu derece arızaya meyilli bir ürün üretip yedek parça hizmeti verilmemesi servis hizmetinde yığılmaya neden olacaktır. bu durumu üreticinin kullanıcıyı önemsememesi, kale almaması olarak değerlendiriyorum. diğer taraftan servis hizmeti sunumu noktasındaki tahammüllerini de takdir etmemek mümkün değil. öyle sanıyorum ki bu derece kötü bir ürüne olan tahammülümüze mukabil olarak kendileri de bıkmadan usanmadan tamir edip duruyorlar. bakalım önce kim usanacak.

    Ben usandım hatsan ürünlerimi elimden çıkarmayı düşünüyorum