ben de 2 aydır bt65 kullanıyorum, bahsettiğiniz atış sayıları normal gibi... benim tüfeğim de 200 bardan 100 bara 33-35 atış yapıyor.
sizin yorumunuzu görünce tam 200 bar a denk getirip atıs yapmaya basladım 3 şarjorde (30 atış sonra) 100 bar a indi
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
ben de 2 aydır bt65 kullanıyorum, bahsettiğiniz atış sayıları normal gibi... benim tüfeğim de 200 bardan 100 bara 33-35 atış yapıyor.
sizin yorumunuzu görünce tam 200 bar a denk getirip atıs yapmaya basladım 3 şarjorde (30 atış sonra) 100 bar a indi
yaylı-pistonluların gözünü seveyim o zaman
pcp nin de elbette yeri ayrı ama kullanmak için bir araban olacak bagajda tüpünü taşıyıp durmak lazım..pcp hiç pratik görünmüyor...
yaylı-pistonluların gözünü seveyim o zaman
pcp nin de elbette yeri ayrı ama kullanmak için bir araban olacak bagajda tüpünü taşıyıp durmak lazım..pcp hiç pratik görünmüyor...
tüp konusunda haklısın ama pcp yaylıya göre biraz lüx. çünkü yaylı ile 200 saçmayı bir haftada bitirirken pcp ile günde bitirebiliyorsun. birde şöyle bir istatislik vereyim ; yaylıyı kurarken pcp de nişan alırken kol yoruyor ![]()
beyler içerisinde yağ lekeleri gördüğünü söylediğim dürbün tırtladı. ayarlamıştım ama sağ-sol ayarını yaptığım vida çok fazla dışarı çıkmıştı. şimdi son noktaya kadar kıvırmama ragmen dürbünü ortalayamadım. eğer zamanım olursa yarın götürüp teslim edeceğim
dürbün ayaklarını muhtemelen yanlış bağladınız.namluyla dürbün paralel değil büyük ihtimal.
beyler içerisinde yağ lekeleri gördüğünü söylediğim dürbün tırtladı. ayarlamıştım ama sağ-sol ayarını yaptığım vida çok fazla dışarı çıkmıştı. şimdi son noktaya kadar kıvırmama ragmen dürbünü ortalayamadım. eğer zamanım olursa yarın götürüp teslim edeceğim
hani yaptığınız alışverişin durumuna göre değerlendirirsek;
yağ lekeleri varsa, belki daha önce açılmış olabilir bu dürbün, kendimden biliyorum; açıp, dağıtıp topladığım dürbün lenslerinde yağ lekeleri kalmıştı
iyi temizlemek gerekiyor toplarken.. dikkat etmek gerekiyor..
Ama dürbünlere çok kibar davranmak gerekiyor, özellikle turretleri sonuna kadar açıp-kapatmamaya dikkat etmek, illa bu son sınırlarda kullanılacaksa, adeta tıklayarak-hissederek belki.. vidaları-turretleri öyle ayar yapılmalı..
Aksi halde, çok sınırlarda kullanılan bir dürbünün ayar vidalarının bozulmaması işten bile değil.
dürbün ayaklarını muhtemelen yanlış bağladınız.namluyla dürbün paralel değil büyük ihtimal.
normal bi şekilde monte ettim, kızaklara geçirdim vidalarını sıktım... nasıl yanlıs baglayabilirim ki ?
bazen ayaklara dürbünü taktığınız hilal kısımları iki ayakta karşılıklı olarak,birbirine paralel bakmayıp çok az miktarda(0.25 mm) çapraz bakabiliyor.buda hem dürbünü kasıyor,hemde namlu hattına oturmasını engellemiş oluyor.
bazen ayaklara dürbünü taktığınız hilal kısımları iki ayakta karşılıklı olarak,birbirine paralel bakmayıp çok az miktarda(0.25 mm) çapraz bakabiliyor.buda hem dürbünü kasıyor,hemde namlu hattına oturmasını engellemiş oluyor.
nasıl çözerim peki ?
nasıl çözerim peki ?
çok kötü bir soru ![]()
çok kötü bir soru ;
sebep ?
bazen ayaklara dürbünü taktığınız hilal kısımları iki ayakta karşılıklı olarak,birbirine paralel bakmayıp çok az miktarda(0.25 mm) çapraz bakabiliyor.buda hem dürbünü kasıyor,hemde namlu hattına oturmasını engellemiş oluyor.
sebep ?
yukardaki mesajda cevabı görmenizi beklerdim, kötüden kastım kalitesiz bir soru anlamındaydı..
yukardaki mesajda cevabı görmenizi beklerdim, kötüden kastım kalitesiz bir soru anlamındaydı..
tmm sorun hakkında bir fikrini belirtmiş onu anladım. peki çapraz olup olmadığından yada öyle ise nasıl düzelteceğimden yada sorunun bu olup olmadığından nasıl emin olurum ?
Dürbünü tutan üst parçaları takmadan sadece alt gövdeleri yanyana bitişik olacak şekilde tüfeğin dürbün kızağına dürbünü monte edermiş gibi bağla, aralarında fark varsa. gönyede değilse belli olur..
Dürbünü tutan üst parçaları takmadan sadece alt gövdeleri yanyana bitişik olacak şekilde tüfeğin dürbün kızağına dürbünü monte edermiş gibi bağla, aralarında fark varsa. gönyede değilse belli olur..
boşuna nefesinizi yormayın, çünkü dürbünün ayakları ile çok oynadım ama hep aynı oranda sola attı ( dürbün ayarının sonda olmasına ragmen) . dürbünde sorun olduğu bariz. zaten ilk geldiğinde belliydi.
bu dürbün bağlamas töreni sorununu haftaya çözüme kavuştrucağım.bi çalışmam var,paylaşırım izmire döndüğümde.ama dürbünde sorun varsa olay başka tabiki.
bu dürbün bağlamas töreni sorununu haftaya çözüme kavuştrucağım.bi çalışmam var,paylaşırım izmire döndüğümde.ama dürbünde sorun varsa olay başka tabiki.
Eğer başarılı bir sonuç çıkarsa ürünüz yok satar size iyi çalışmalar dilerim..
1. Si ben ikisinede sahip olduğum için sb nin daha kullanışlı olduğunu söylemiştim.
2.si şarjör değiştirirken gördüğünüz halka namlu o ringidir. Siz eğer kurma kolunu tam çekmeden yükleme yapmışsanız peletin egzantirik bir şekilde sürtmesiyle yerinden çıkabilir ki elinize gelen hava o ringin yerinde olmadığını gösteriyor.
3. Silahınız dürbün bağlı iken geldiyse muhtemelen ikinci el bir silahınız var demektir.
4. Sıfır aldığınız silahınızın fiyatı mutlaka kaç liradan aldıysanız o fiyattan kesilir.
Bence silahınızı hatsanla görüşüp durumu anlatın ve silahı hatsana gönderin değiştireceklerse değiştirirler yoksa tam bakımını yapıp gönderirler.
1. Si ben ikisinede sahip olduğum için sb nin daha kullanışlı olduğunu söylemiştim.
2.si şarjör değiştirirken gördüğünüz halka namlu o ringidir. Siz eğer kurma kolunu tam çekmeden yükleme yapmışsanız peletin egzantirik bir şekilde sürtmesiyle yerinden çıkabilir ki elinize gelen hava o ringin yerinde olmadığını gösteriyor.
3. Silahınız dürbün bağlı iken geldiyse muhtemelen ikinci el bir silahınız var demektir.
4. Sıfır aldığınız silahınızın fiyatı mutlaka kaç liradan aldıysanız o fiyattan kesilir.Bence silahınızı hatsanla görüşüp durumu anlatın ve silahı hatsana gönderin değiştireceklerse değiştirirler yoksa tam bakımını yapıp gönderirler.
aradım bir sorun yok dendi.
Üstadım bir haftaya adanaya geleceğim geldiğimde bir görüşelim isterseniz silahınızı bir kontrol ederim.