Ertuğrul adlı kullanıcının mesajları

    Merhaba;

    Öncelikle hayırlı ramazanlar. Ayırdığınız zaman ve verdiğiniz cevaplar için çok teşekkür ediyor sayılarımı sunuyorum. Modeli ( Sanırım sizinki ile aynı.) kral 11 gaz piston.

    Hayırlı iftarlar dilerim.

    Çok sağolun estağfurullah,


    Şuan Mod125 Th yaylı kullanıyorum, çok değil 1 yıl önce kullandım N 11 gas piston modelini ben bir türlü verim alamadım, 10 tüfekte 1 olur desem o da bana denk geldi, umarım sizin yüzünüzü güldürür bu model.


    Nacizane tavsiyem, arada namluya harbi çekip kurularsınız, kauçuklu yeşil gres harici denediklerimin hepsi dizel etkisini tavan yaptırdı.

    Özellikle piston transfer deliğinden içeriye sakın sıvı yağ vs. temas ettirmeyin.


    Kazasız belasız inşallah, hayırlı iftarlar dilerim size ve tüm camiaya 🙋‍♂️

    Selamlar öncelikle, hayırlı ramazanlar dilerim.İmla hataları için şimdiden affola mobilden giriş yapıyorum 🙋‍♂️


    Gaz piston veya yaylı arasında ben dizel etkisi süresinin farklı olduğunu düşünmüyorum.


    Dizel etkisinin süresi ;


    Namlu içerisindeki yağın miktarı cinsi incelik veya kalınlık derecesi


    Piston içerisinde, varsa piston contası önündeki yağ miktarı ve özelliği


    Bu kısımlara bulaşabilecek, pistona ulaşabilecek seviyede tüfek fazla yağlı ise ve özellikle basınç altında yanma özelliği olan bir yağ ise


    Nacizane tavsiyem;


    Ne namlu ve içerisine, özellikle piston kısmı hava transfer deliği içerisine,

    Yaylı modellerde yay üzerine


    Kesinlikle kauçuklu yeşil gres hariç yağ değdirmeyin, contalar zamanla dizel etkisi ile de yanar, biter.


    Model nedir, kitaba hiç atış yapmadım yakınlarda ama piyasadaki belli başlı 1000 fps özelliği ile satılan modeller, alaşım ve ultra hafif pellet ile ulaşır o hıza, kurşun pellet ağırlığı standart olanlarla 650-700 fps bandında hıza ulaşır araştırmalarım tecrübelerim bu şekilde nacizane.


    Son olarak şahsen, alaşım pellet olmadığı sürece kurşun pelletlerin şekli önemsiz, çok sert cisimlerde doğrudan çıkış hızı tüfek balistiği ile ilgili


    Tekrardan selamlar 🙋‍♂️

    Ahşap kısım için ballistol marka şaftöl öneririm, s.poze restore ederken dipçiğine kullanmıştım, hem vernik gibi rengi, deseni gölgelemez aksine damarları ortaya çıkarır görsellik katar..

    Eline sağlık süper çalışma dostum 🙋‍♂️👏


    Beni tanırsın, kral 6,35 almıştım senden güz aylarında... Selamlar dostum 🙋‍♂️

    Çok iyi be 1 tanede bende var 93 model. Atıl durumda.

    Vallahi söküp takmadığım yaylı tüfeklerim hiç keyif vermiyor kullanırken, arada iş çıkaracak, emek verip diriltince daha bi değerli oluyorlar.

    Keşke benim de olsa, sizin için bir fırsat bence hocam, elinizden geliyorsa sökün takın tamir edin, inanın atışlarda verdiği keyif paha biçilemez 👍

    2.el olarak aldığım tüfeğim beni oyalasın hem de keyif yaptırsın diyerek yedek yayı ile piston contasını sipariş etmiştim, zira piston pek kompresör yapmıyordu.

    Orjinal yayı da baya kısalmış söktüğümde inceledim.


    Eski konulardan Mustafa Serdar amcamızın diana modifiyelerinden esinlenip transfer portunu 5,5 mm'ye genişlettim.(Orjinal hali kumpasla 5 mm ölçtüm)


    Talaşları çapakları temizleyip piston içerisini güzelce kuruttum eski yağlarından arındırdım.


    Piston contasını sıcak suda bekletip montajını yaptım zira direk takmak oldukça zor.


    Yaptığım işlemler sonrası yeni yayını tek başıma takamıyacağım için pistonu ve keçeyi kauçuklu yeşil gres ile hafif miktarda yağlayıp tüfeği topladım.


    İşlemler sonrası atışlarda baya baya güç artışı sağlandı zira 25 grain solidi tahtaya zar zor saplayan tüfek biraz da dizek etkisi de var lakin 50 atış sonra bile solidi 2 cm. gömüyor ben çok memnun oldum.


    Kurşun plakaya da attım resimleri paylaşıyorum.


    Delip geçenler spoton pars 18,13


    Diğerleri Engin Sak 25,3 grain solid


    Herkese selamlar 🙋‍♂️

    Bu arada hocam belki güzel işçilikle orta güçteki yaylılar idare eder dürbünü ayaklara sünger bant vs. takviyesi ile.

    Ben mod95 in yayını daha kısa yayla değiştirip denemiştim çift parça ayağa sünger takviyesini, hiç sorun yaşamamıştım.


    Ama bu işin sonu yok cidden nacizane olarak söyleyeyim 😀


    Pratik olsun levelini elbet atlarız, iş 150-200'lere gelir, dürbün ayar bozar, grupman işine girilir, o zaman keşke direk pcp alsaymışım diyor insan maddiyat da sorunsa.


    Hayırlısı olsun inşallah benim tecrübelerim bunlar, umarım faydası olur herkese bi nebze de olsa.

    Bi videoda dampa yoksa o ayakların arasına sünger fln sıkıştırın diolardı oyle iş görürmü hani gormezsede hic durbun işine girmicem tufekle aynı fiyata geliyo yoksa dampa fln


    N11 in ne sıkıntısı vardı hocam neden sattınız

    Hocam belki 10 tüfekten 1'i böyle berbat çıkar bilemem ama en azından Hatsan bu konuda çok daha az üzdü, kral marka yaylı taş çatlasın 3-4 modelini kullanmak nasip oldu.


    Serüven ise şöyle;


    Belki 6 yıl aradan sonra yine heves tavan yaptı, yaylılarla nefis köreltiyordum pcp'ler elden çıkmıştı.


    Pratik olsun diye pcp'den vazgeçmiştim kırmalı baktım. Sebebi de böyle çeşit yaylılar gas pistonlular piyasaya çıkmışken beni baya memnun edecek bişi vardır elbet dedim.


    2013'te mod135'e vortex o zaman için ilk defa üretilmişti, vortex sistem taktırıp kullanmıştım o sebepten Kralın gas pistonu da aynı ayardır deyip Kral'a niyetlendim.

    (Beklentiler her zaman üzer 😀)


    En güçlü model bir n-07 bir de n-11 vardı, yani baya araştırdım inceleme videosu izledim neredeyse mod125 e yakın gücü var diye düşünüp n-11 gas piston .22 skull desen sipariş geçtim, o kundak rengine kadar özenmiştim.


    Neyse tüfek geldi hevesle açtık biz arkadaşım da var o da heveslidir bu işlere.

    Şekil güzel tamam beğendik, kurdum.

    Dakika 1 gol 1. Pellet namluya girmiyor ucu dahi ezecen de anca.Pelletdendir dedim gittim 2 farklı marka daha getirdim aynı.

    Bu kısımda hevesim mevesim söndü zaten.

    Seçip namluya eze büze de olsa sürdüklerimle atayım dedim ciğeri sağlam mı diye o da hüsran.

    Hatsan mod70'in delip geçtiği tiner tenekesinin tek tarafını anca deldi.

    Mantıken gas pistonu sıkıntılı dedim kurması kolaydı çünkü.


    Neyse velhasıl kelam isabete bakayım dedim belki bir umut güldürür diye.

    3 - 5 atış yaptım.

    Gezi son noktasına dahi getirsem 5 cm. sol vuruyor.


    Heves bitti iş o kadar emek verip aldım, hataları giderirler elbet demeye döndü.


    İdris usta pcp konusunda çok çok memnun etmişti tamiri, teknik bilgisi, sağolsun.


    Tüfek 2 defa gitti geldi, gas piston değişti gücü yerine geldi başka bir sorunu çözülemedi.

    Bu arada gas pistonlarını Çin'de yaptırıp getirtiyorlarmış, ondan çok arıza varmış ek bilgi.


    Hallettik denildi biz de attığı yeri vuruyor denildi ama 2 sefer tamire rağmen, gezin yükseklik ayarı en alt seviyede 5 cm. yukarı vuruyordu.


    Pellet yuvasına da amatörce matkapla dokunulmuş diye düşündüm o kadar berbattı hali. Çap hafif genişletilmeye çalışılmış ufaktan göstermelik faydası yok saçmaları çekiçle çakacan anca girer.

    Ucuz saçma alıp çap hatası olanı bulup seçersen atıyordu anca.


    Valla o zaman teknik servise eyvallah edip bir abimize değerinin çok altında sembolik rakama sattım hakkı bu idi.


    O da durumunu anlatmıştım bildiğinden bağ evinde durur çok nadir atarım belki diye aldı.


    Lafı uzattım affola konusu açıldı, içimdekini kusmuş gibi oldum, kimseyi kırmadan. iyi oldu. yine de yerli firmalarımıza Allah zeval vermesin.

    Ben de onlarca Hatsan kırmalı kullandıktan sonra N11 gas piston skull .22 alayım dedim vallahi pişman etti beni bir de Kralın kırmalı model servisi hizmet olarak çok çok zayıf.3 kuruşa satıverdim.


    Arıza olayı iki markada da illa ki olabilir ama Hatsan mükemmel olmasa da Kral'a göre kırmalı modelleri baz alırsak, daha tutarlı.

    Şimdi google yazdım dampa ayak diye bi normal yuvalak olanlar var bide protector diye bitane var raylı fln bisey ikiside aynı işimi görüyor

    Eskiden tek parça şekilde sadece yatagun ve sportsmatch bulunuyordu.

    Çift parça olanlar o özellikte değil, protector olan yaylıda sarsıntıyı emip dürbünü korumak içindir sizin işiniz onunla eğer yaylı alırsanız.


    İbrahim Özkan dostuma katılıyorum, yaylı veya gaz pistonlu farketmez Hatsan çok daha isabetli bir karar olur.


    Kral n11 gas piston gez-arpacıklı modelini büyük hevesle alıp aynı pişmanlıkla 3 kuruşa veriverdim.


    Hatsan 33-35-45-55-70-90-95-99-125-135 modellerini farklı sürelerde aldım kullandım kimisi duruyor kimisi gitti...


    Ben Hatsan derim.

    silahınız yeni ise dizellemesi geçene kadar ortalama 100 atış yapın dizelleme geçtikten sonra (namlu dumanı kesince ) namluyu temizleyip tekrar dürbünü takıp ayarlayın. Normale dönecektir. dizelleme yoksa namlu bağlantılarını ve o ringini , öndeki moderatörün namlu ağzını kapatıp kapanmadığını kontrol edin

    Ustam, teşekkür ederim.


    Sizi tekrar buralarda görmek güzel.


    Allah sağlık sıhhat versin inşallah

    Kaynak yaratma amacı ile satılıktır.


    Ürünün 2. sahibiyim.


    Orjinal hali ile su geçirmezdir buna rağmen ne ilk sahibi tarafından ne de ben tarafından sualtında kullanılmamıştır. Cihazda hiçbir sıkıntı yoktur. Lens ve ekran koruma mevcuttur.


    Yedek bataryası, 32 gb hafıza kartı, kafa bandı ve göğüs aparatı dahil birçok aksesuar ile gönderilecektir.


    İstediğim fiyat 1800 TL'dir. Balıkesir civarı gelip görüp deneyebilir, elden teslim alabilir.


    Diğer illere kargo alıcıya aittir.


    Sıfır ayarında, kurcalanmamış hatsan nova star ile takas düşünebilirim.


    İletişim: 0507 869 9687


    Edit: 1800 olarak güncelledim. Hobidaşlara indirim yaparız

    Cevap için teşekkürler, Diana yaylıda son nokta, imkanlar el verirse dediklerinizi düşüneceğim, sağolun


    Biraz anlatım bozukluğu yapmışım, aslında gez-arpacık atarken ayar tutmadı, dürbün montajını yapmadım, dürbün ile belki ayar tutardı ama belli yani namlu sıkıntılı.Bu arada yeni tip gez çok oynak kesinlikle 2.atış aynı yere gitmez


    Bugün Kral arms ile görüştüm, ne gerekiyorsa yaparız dediler, gezi'de eski versiyon ile değişmek istediğimi ilettim onu da onayladılar, piston'da sıkıntı varsa onu da değiştiririz dediler ama yine de sıfır üründe böyle sıkıntılar hoş değil.

    Çok sağolun..


    Aslında bir nebze mod125 e yakın güçte olucağını düşündüğümden, bir nebzede gaz pistonuyla dürbünü zabdetip biraz daha stabil atışlar yapmaktı amacım.


    Açıkçası bir kral breaker ile tekrar başlamadığıma pişman oldum.