At 44 hava tüpü ve hatsan pompa oringleri

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
  • Selam arkadaşlar,uzun zamandır,at 44 tüfeğimin hava tüpü ve pompası sorunlu olduğundan form'a girmedim,

    Açıkçası sorunlar hobiden soğuttu,ancak

    Sorunları gidermeye karar verdim.

    Hatsan pompa nın içinde ince mil üzerinde 2 adet oring in ve diğer oringlerin bozulduğunu gördüm.

    Bu 2 küçük oring ölçüleri nedir,bu konuda yardımcı olabilirmisiz.?

    At 44 tüpün,hava çıkış kısmından hava kaçağı vardı,tüpü söktüm,çıkış vaıfinin içinde beyaz plastiğin üzerindeki ince oringin çatladığını gördüm.bu oringi sökmek istediğimde dağılıverdi,bu oringinde ölçüleri veya aynı malzemeden lazım.

    Bu konu hakkında yardımcı olurmusunuz.

    Bu arada Antalya da eski sanayide oringlerin bir kaç tanesi yok.özellikle küçük olanlar.

    Hatsan AT44-S 5,5 optima 3*9-32 Dürbün
    Hatsan bt 65 Elite 5,5 - 3*12-44 Dürbün




    "Hükümetler gelir , İnsanlar ve kanunlar değişir , değişmeyen tek kanun Allahın kanunlarıdır."

  • bana orınklerın resımlerını yada olculerını atarsanız ıstanbul perpa ticaret merkezındeyim burda oringcılerden bulmaya calısırım






    Hatsan Mod 125 Sniper VORTEX 5,5




    Herkes bugünü aynı anda уaşar ama herkesin karanlığı farklıdır.

  • bana orınklerın resımlerını yada olculerını atarsanız ıstanbul perpa ticaret merkezındeyim burda oringcılerden bulmaya calısırım

    Ah güzel kardeşim,oringlerin ölçülerini bilmiyorum,parçalandığı içinde tam olarak ölçüsünü bilemiyorum.

    Şemada da belirtilmemişP_20201105_120040_vHDR_Auto_1_1_autoscaled.jpg

    Hatsan AT44-S 5,5 optima 3*9-32 Dürbün
    Hatsan bt 65 Elite 5,5 - 3*12-44 Dürbün




    "Hükümetler gelir , İnsanlar ve kanunlar değişir , değişmeyen tek kanun Allahın kanunlarıdır."

  • Ah güzel kardeşim,oringlerin ölçülerini bilmiyorum,parçalandığı içinde tam olarak ölçüsünü bilemiyorum.

    Şemada da belirtilmemişP_20201105_120040_vHDR_Auto_1_1_autoscaled.jpg

    belkı aynı tufekten kullanıp orınk olculerını bılen arkadas vardır yada fabrıkayı aradım demıssınız tekrardan arayıp fabrıkayı orınk olculerını ısteye bılırsınız belkı o konuda yardımcı olur larsa sıze ben ıstanbuldan o olculerı bulmaya temın etmeye calısırım






    Hatsan Mod 125 Sniper VORTEX 5,5




    Herkes bugünü aynı anda уaşar ama herkesin karanlığı farklıdır.

  • P_20201106_151805_vHDR_Auto_autoscaled.jpg

    Arkadaşlar bugün Antalya da Akdeniz sanayi sitesinde oring satan bir yer varmış pompanın malzemesini götürerek ona uygun oring olarak mil üzerindeki 2 adet oringler,sağolsun ölçüleride yazıp verdiler bir dahaki sefere bu ölçülere göre alıcam,oring temin edildi.Pompa

    Webley tri pomp

    Hatsan AT44-S 5,5 optima 3*9-32 Dürbün
    Hatsan bt 65 Elite 5,5 - 3*12-44 Dürbün




    "Hükümetler gelir , İnsanlar ve kanunlar değişir , değişmeyen tek kanun Allahın kanunlarıdır."

  • P_20201106_151805_vHDR_Auto_autoscaled.jpg

    Arkadaşlar bugün Antalya da Akdeniz sanayi sitesinde oring satan bir yer varmış pompanın malzemesini götürerek ona uygun oring olarak mil üzerindeki 2 adet oringler,sağolsun ölçüleride yazıp verdiler bir dahaki sefere bu ölçülere göre alıcam,oring temin edildi.Pompa

    Webley tri pomp

    hade gecmıs olsun






    Hatsan Mod 125 Sniper VORTEX 5,5




    Herkes bugünü aynı anda уaşar ama herkesin karanlığı farklıdır.

  • Sağol Bahadırgümüş

    Sanırım kimse oring değiştirmemiş,veya ölçülerini bilmiyor,

    Senden başka yardımcı olmak isteyen olmadı.

    Hatsan AT44-S 5,5 optima 3*9-32 Dürbün
    Hatsan bt 65 Elite 5,5 - 3*12-44 Dürbün




    "Hükümetler gelir , İnsanlar ve kanunlar değişir , değişmeyen tek kanun Allahın kanunlarıdır."

  • Bu arada at 44 hava tüpünün çıkışındaki kaçağı oring değiştirerek giderdim.

    Ancak giriş valfindende kaçırıyor.

    Hatsan AT44-S 5,5 optima 3*9-32 Dürbün
    Hatsan bt 65 Elite 5,5 - 3*12-44 Dürbün




    "Hükümetler gelir , İnsanlar ve kanunlar değişir , değişmeyen tek kanun Allahın kanunlarıdır."

  • Bu arada at 44 hava tüpünün çıkışındaki kaçağı oring değiştirerek giderdim.

    Ancak giriş valfindende kaçırıyor.

    giris valfindekı ölçu 2,50x1,5 olanmı takdınız acaba






    Hatsan Mod 125 Sniper VORTEX 5,5




    Herkes bugünü aynı anda уaşar ama herkesin karanlığı farklıdır.

  • Bu arada at 44 hava tüpünün çıkışındaki kaçağı oring değiştirerek giderdim.

    Ancak giriş valfindende kaçırıyor.

    birde aldıgınız yüksek basınç o-ringi olması gerek






    Hatsan Mod 125 Sniper VORTEX 5,5




    Herkes bugünü aynı anda уaşar ama herkesin karanlığı farklıdır.

  • Girişi sökmedim,daha doğrusu sökemedim sadece çıkışı sökebildim.

    Hatsan AT44-S 5,5 optima 3*9-32 Dürbün
    Hatsan bt 65 Elite 5,5 - 3*12-44 Dürbün




    "Hükümetler gelir , İnsanlar ve kanunlar değişir , değişmeyen tek kanun Allahın kanunlarıdır."

  • Pekı bu contalar ne kadar sure sonra degısmesı gerek kac atıs sonrası türk mantıgıyla gıtmemek lazım mesala bızde kullanılmaz hale geldıkden sonra degısım oluyor genelde araba gıbı dusunmek lazım belırlı bır km gecdıkden sonra 20 bın bakımı gıbı tufeklere bakım yapmak lazım






    Hatsan Mod 125 Sniper VORTEX 5,5




    Herkes bugünü aynı anda уaşar ama herkesin karanlığı farklıdır.

  • benim at 44 tüpü iki uçtan da hava kaçırıyordu. dolum yerindekini değiştirdim. baskı altında uzun süre kaldığından sertleşmişti. sökerken conta kırılıp dağıldı. kömürleşmiş. yedek oringi vardı. taktım oldu. valfi de söktüm. valf için conta bulamadığım için contayı sökmeye çalışmadım. valfin yuvası kirlenmişti. iyice temizleyip tüpü toplayınca hava kaçağı geçti.

    browning auto 5

    akkar karatay tk355

  • mil ucundaki oringleri orjinali dışında değiştirince yine patlıyor diye duymuştum. sanırım viton oring lazım.

    agt agtagt

  • aslında tüfek kullanılmadığı zaman tüpü tam dolu tutmak zarar veriyor. uzun süre baskı altında kalınca esnekliğini kaybediyor.

    browning auto 5

    akkar karatay tk355

  • benim at 44 tüpü iki uçtan da hava kaçırıyordu. dolum yerindekini değiştirdim. baskı altında uzun süre kaldığından sertleşmişti. sökerken conta kırılıp dağıldı. kömürleşmiş. yedek oringi vardı. taktım oldu. valfi de söktüm. valf için conta bulamadığım için contayı sökmeye çalışmadım. valfin yuvası kirlenmişti. iyice temizleyip tüpü toplayınca hava kaçağı geçti.

    Arkadaşım, bu giriş valfini nasıl söktün,ben sökemedim.

    Sökerken hava basınç göstergesi sökülüyormu.

    Hatsan AT44-S 5,5 optima 3*9-32 Dürbün
    Hatsan bt 65 Elite 5,5 - 3*12-44 Dürbün




    "Hükümetler gelir , İnsanlar ve kanunlar değişir , değişmeyen tek kanun Allahın kanunlarıdır."

  • Arkadaşım, bu giriş valfini nasıl söktün,ben sökemedim.

    Sökerken hava basınç göstergesi sökülüyormu.

    tüfeğin dolum yerini sökmek için tüpü söküp havasını boşalttım. sonrada tüpü sabitledim mengene ile daha sonra dolum ucunu koyduğumuz yere bir tornavida koyup çevirince açılıyor. daha sonra içeriden kapalı bir düzenek çıkıyor. onuda açınca valf çıkıyor. bununla ilgili youtube de yabancılar tüp açma oring değiştirme videoları var ama ben şimdi bulamadım. göstergeyle birlikte komple açılıyor.

    browning auto 5

    akkar karatay tk355

  • sağol Behcets

    Bi deneyeyim

    Hatsan AT44-S 5,5 optima 3*9-32 Dürbün
    Hatsan bt 65 Elite 5,5 - 3*12-44 Dürbün




    "Hükümetler gelir , İnsanlar ve kanunlar değişir , değişmeyen tek kanun Allahın kanunlarıdır."

  • sağol Behcets

    Bi deneyeyim

    tüpü önce plastik bir şeye sarıp öyle sıkıştırın yoksa çizilir.

    browning auto 5

    akkar karatay tk355