Asg Teknik Servis Vasatlığı

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
  • Herkese merhaba arkadaşlar, bu konuyu sizleri Asg firmasının Türkiye teknik servisinin vasatlığı hakkında bilgilendirmek için açtım.

    01-05-2022 tarihinde internet üzerinden satış yapan bir av bayiinden Asg Sti Duty One Co2 Blowback tabanca satın aldım, 2 günde elime ulaştı ilk atıştan itibaren BB'lerin hedefin altında kaldığını fark ettim, bu düşüş normal bir düşüş değildi 30 cm gibi kısa bir mesafeden 5cm gibi inanılmaz bir düşüşü vardı silahın, bir kaç gün silahı denedikten sonra çözüm bulamayınca bir video çekip bayiye gönderdim onlarda kendilerine göndermemi söylediler, 5. gün kargoya verip gönderdim ve bayii tabancayı teknik servise gönderdi. Buraya kadar bir problem yok, aradan yaklaşık 6-7 gün geçtikten sonra bayii beni aradı tabancada bir problem olmadığı görülüp geri gönderildiğini söyledi, silahı kendilerinin test edip duruma göre tekrar daha detaylı bir yazı ile servise yollicaklarını söylediler ve sağ olsunlar test edip problemi kendi gözleri ile görüp söylediklerini de yaptılar, bugün kargonun servise gitmesinin üzerinden tam 32 gün geçti ve silahtan kesinlikle haber alamıyoruz teknik servis o kadar kötü bir durumda ki tabancayı satan bayiye bile silahım ile ilgili bilgi vermiyorlar, Asg firmasının Türkiye teknik servisine atılmış onlarca maillerinin olduğunu ve geri dönüş alamadıklarını söyleyip bayide bu durumdan aşırı derecede rahatsızdı. Asg firması benim problemimi 32 günde çözemediği gibi silahımın nerede ne durumda olduğu hakkında bile bilgi vermedi, Asg markalı ürün alırken 2 kere düşünün arkadaşlar bu servisin eline düşmezsiniz umarım. Sağ olsunlar satışı yapan bayii ürün ortada olmadığı halde faturayı iptal edip güzel bir indirim yaparak yeni bir tabanca almama yardımcı oldular, iyi niyetli olmayan bir satıcı teknik servisin iade onayı olmadan böyle bir şey yapmazdı.


    NOT: Ürünü satın aldığım ve bana fazlasıyla yardımı olan bayi isavsilah'dır burada bunu yazmak yasak mı değil mi bilmiyorum, yasak ise silebilirim.

    Rifle

    Kral Empre X RG / .25
    Huğlu Effecto Px5 Pro / .22
    Hatsan Galatian LW RG / .22

    Hatsan AT44 LW RG / .177

    Hatsan Mod 85 Sniper / .177

    Ersüs ERS-2017 / .410 ga


    Scope - Red dot

    Vector Optics Everest Gen2 3-18x50 SFP

    Vector Optics Maverick-lll 1x22 S-SOP

    Solognac 4-16x50 SFP

  • Bu denli uzayan servis yetersizliğini şikayet edebilirsiniz. Servis formu ile tüketici haklarina gidebilirsiniz.

    İşlemlerin daha fazla uzamasını istemeyen bayii ürünün iadesi veya değişimi onaylanmadan iade almayı kabul edince o topa hiç girmedim bende, ama böyle durumları resmi kurumlara şikayet etmek gerek tabi.

    Rifle

    Kral Empre X RG / .25
    Huğlu Effecto Px5 Pro / .22
    Hatsan Galatian LW RG / .22

    Hatsan AT44 LW RG / .177

    Hatsan Mod 85 Sniper / .177

    Ersüs ERS-2017 / .410 ga


    Scope - Red dot

    Vector Optics Everest Gen2 3-18x50 SFP

    Vector Optics Maverick-lll 1x22 S-SOP

    Solognac 4-16x50 SFP

  • 2006-2007 yıllarında aynı duruma düştüm. Çok bilinen bir firma ile mahkemelik oldum. Bana hem silahı hediye ettiler hemde paramı geri ödediler.

    Güzel sonuç :D

    Rifle

    Kral Empre X RG / .25
    Huğlu Effecto Px5 Pro / .22
    Hatsan Galatian LW RG / .22

    Hatsan AT44 LW RG / .177

    Hatsan Mod 85 Sniper / .177

    Ersüs ERS-2017 / .410 ga


    Scope - Red dot

    Vector Optics Everest Gen2 3-18x50 SFP

    Vector Optics Maverick-lll 1x22 S-SOP

    Solognac 4-16x50 SFP

  • Maalesef iç piyasada yerli olsun yabancı olsun durum böyle, benzer şekilde şuanda çok bilinen yerli bir marka ile 4 aydır süren teknik servis sorunum devam ediyor.



    Kendilerinden 1 adet tüfek aldım fakat üründe pek çok sorun çıkması üzerine, fabrika ile iletişime geçerek durumu izah ettim, kendileride alakalı bir tavır sergileyerek tüfeği fabrikaya gönderirsem gereken herşeyin yapılacağı söylediler, fakat yaz sezonunda tüfeksiz kalmamak için firmanın alakalı tavır sergilemesinede güvenerek,fabrikadan 2. bir tüfek sipariş edip o elime geçtikten sonra elimdeki sorunlu ürünü düzeltilmesi için fabrikaya gönderme kararı alarak 2. tüfeğin siparişini geçtim.



    20-25 gün kadar bir zaman diliminden sonra 2. tüfeğin elime ulaşmasının ardından, arazide yaptığımız testlerde gerek isabetliliği gerek chrono değerleri olsun sonuç maalesef tam bir fiyasko çıkınca , Fabrika ile tekrar iletişime geçerek durumu izah etmem üzerine bu tüfeğide geri göndermemi ve gerekenin yapılacağı tarafıma ileterek, araya giren bayram tatilinin bitmesinin ardından tüfeği fabrikaya göndermem söylenildi ve Tüfek fabrikaya ulaştıktan sonra yeni 3. bir tüfek için siparişi geçildi,



    Siparişin ardından geçen 3 haftalık zaman diliminden sonra 3. ve elime ulaşan son tüfekte büyük bir heves ile yaptığımız chrono ve atış testlerinde 2. tüfeğe rahmet okutur biçimde kötü çıkınca, 4 aydır tarafıma çalışan 1 tüfek gönderemedikleri için sağlam bir tüfek edindikten sonra elimdeki iyi kötü çalışan tüfeği fabrikaya gönderirim fikrinden tamamen ümidi keserek ilk almış olduğum sorunlu olan tüfek ile beraber son gelen sorunlu tüfeği paketleyerek bu sefer ikisini birden fabrikaya gönderdim...



    4 ay kadar süren bu süreçte dolar kurundan 2000 küsur lira, kargo masrafları, araziye git geli,yakıtı,solidi derken 3500 tl civarındada bir zararım olmasına rağmen kimseyi sıkboğaz etmeden beklemiş olsamda, sonuç maalesef değişmedi. Tüm bu süreçlerde sipariş edilen iki tüfekte fabrikada imalatı yapan usta ile birebir diyalog halinde olmamıza rağmen, yapılacağı söylenilenden tamamen alakasız şekilde geldiği için geri gönderildi, Şuanda ne gelicek, nasıl gelicek merakla beklemekteyim, telefonlarıma çıkılmıyor, attığım mesajlara geri dönüş yapılmıyor, yerel yarışmalara katılacağımızıda belirttiğimiz halde, herhangi bir ciddiyet maalesef göremedik.



    Dün itibari ile fabrika tarafından teslim alınmasına rağmen, henüz kimin teslim aldığı ve akibeti belli olmayan, son gönderiminde ardından tarafıma tekrar gönderilecek olan yeni ürünlerde de eğer benzer durumlar söz konusu olur ise, bu sefer gerek tüketici hakem heyeti ve gerek hukuki olan diğer yasal süreçleride maalesef başlatma niyetindeyim, hakikaten başka bir seçenek kalmadı, umarım gerek olmadan hallolur.

    Olaki hal böyle olur isede tüm detaylarıda burada paylaşacağım.



    Saygılar.

  • Sizin durumunuz tamamen ilgili görünen ilgisiz çalışanlardan kaynaklı gibi hocam, fabrikada üst düzey mevkide birine ulaşıp tüm süreci anlatırsanız bence faydası olabilir.

    Rifle

    Kral Empre X RG / .25
    Huğlu Effecto Px5 Pro / .22
    Hatsan Galatian LW RG / .22

    Hatsan AT44 LW RG / .177

    Hatsan Mod 85 Sniper / .177

    Ersüs ERS-2017 / .410 ga


    Scope - Red dot

    Vector Optics Everest Gen2 3-18x50 SFP

    Vector Optics Maverick-lll 1x22 S-SOP

    Solognac 4-16x50 SFP

  • Bakalım hallolacak deniliyor, inşAllah çözüme ulaşır.

    İnşallah hocam

    Rifle

    Kral Empre X RG / .25
    Huğlu Effecto Px5 Pro / .22
    Hatsan Galatian LW RG / .22

    Hatsan AT44 LW RG / .177

    Hatsan Mod 85 Sniper / .177

    Ersüs ERS-2017 / .410 ga


    Scope - Red dot

    Vector Optics Everest Gen2 3-18x50 SFP

    Vector Optics Maverick-lll 1x22 S-SOP

    Solognac 4-16x50 SFP