Hatsan 180cc tüp hava kaçırma

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
  • Merhaba arkadaşlar


    AT44 tüfeğimin tüpüne akşam 200 bar hava basıyorum sabah 160 bar civarına inmiş oluyor 9. ay da bakım için göndermiştim oysaki tüfeği


    Tüpü fabrikaya göndermeden kendim söküp gerekli o-ring lerini değiştirebilirmiyim ? yoksa fabrikaya göndermek mi gerekiyor ?

    Sorunu çıkaran değil, çözen ol !


    HATSAN AT44 WX-10 LONG LW PREMIUM 5.5mm - Regülatör modding by Hakan HIZLI

    HAWKE ECLIPSE 30 6-24x50SF (Metric)

    VECTOR OPTICS NO LIMIT

    HILL MK2 PCP PUMP

  • İçindeki tüm havayı boşalttıktan sonra çekinmeden otur sök, söküm işlemini kameraya kaydet ki toplarken takıldığın yerde rehber olsun. Piyasada aynı çaplarda ( ölçüler üç aşağı beş yukarı yakın olsun ) o ring bulma şansın varsa yapısı bozulan oringleri değiş. Sök tak tan çekinme, zamanla geliştirirsin kendini. Olmadı en kötüsü fabrikası orada..

  • Yapabilirsiniz. Ben tüp bakımlarımı hep kendim yaptım. Tüpün hangi tarafından kaçırdığını belirleyin. Bunu her iki tarafına balon takarak yapabilirsiniz. Şişen balonun olduğu taraf size kaçağında yerini söylemiş olacaktır.

    Önce TÜP BOŞALTMA aparatı ile tüpü tamamen boşaltın. ilk sökerken biraz zorluyor. Eğer valf tarafından kaçak çıkarsa yarım ağız bir anahtara ihtiyacınız var. Anahtarı valf tarafına takın ve tüpü yere yatırın iki elinizle yerde yuvarlarmış gibi anahtarı zorlayarak açın. ( Yazarak pek iyi anlatamamış olabilirim ama video bulursam ekliyeceğim ) eğer manometre tarafında ise sağlam bir torna vidayı dolum deliğine sokarak aynı şekilde yerde yuvarlama haraketi ile yapabilirsiniz ama o manometre kapağını ve dolum ucu toz kapağını çıkarmanız gerekiyor. El ile çevirerek çıkıyorlar. Umarım kaçak bu taraftan değildir. Çünki manometre tarafı gerçekten zorluyor. Oringlere iyi kötü bakmadan mutlaka değiştirin. Takarken de oring'leri yağlamayı (çok az gres) tüpün içindeki tozu pası temizlemeyi unutmayın. Valf ve veya manometre hazır sökmüşken onları da söküp temizleyip yağlamayı unutmayın. Bir daha ki bakımda bu kadar zorlanmayacaksınız. ilk sökerken zorluyor. Kolay gelsin.


    Tekrarlıyorum, kusura bakmayın.

    Önce TÜP BOŞALTMA aparatı ile tüpü tamamen boşaltın.

    HATSAN AT44-10 Tac. 0.22cal | Discovery Optics VT-R 4-16x40

    HATSAN Mod55s 0.177cal | Hawke Airmax 3-9x40 AMX + Protector Dampa

    Kral N-03 Carbin 0.22cal | Vector Optics 3-9x40

    Daisy Powerline 5501 0.177cal

    Akkar AŞ Kırma Namlu (Gamo Delta Cadet Kopyası) 0.177cal (ilk Tüfek)

    Mesaj 3 düzenlendi, son düzenleyen TakeDawn ().