Fabrikasyon yerli modifiye ekipmanları

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
  • Selamlar. Malum yerli tüfekleri çoğusunda modlama yapılmadan İsabet ve güç için en verimli nokta bulunamıyor. Modlama işinde uzman olmayanlar da çoğunluğu oluşturuyor. Firmalar neden farklı çekiç ağırlığı, çekiç yayı, farklı basınç için regülatör vs gibi kolayca pazarlayabilecekleri parçaları satışa sunup bunun montajı için videolar çekmiyor? Veya bir ustamız kendi markasıyla farklı marka modeller için modifiye kitleri üretse fena mı olur? İnternet ten sipariş etsek videoyu izleyip taksak hoş olmaz mı? Bir yerli firma diğerleri yapmadan bunu yapsa eminim birçok kullanıcı için tercih sebebi olur veya bir solid üreticisine modele özel solid ürettirse fabrikada o solide göre kendi modlayıp verse mesela. Effecto grubu tamam kaliteli ama esas tercih sebebi bunu jsb 18.13 le yapıyor olması.

    Huben K1 Gen 6 .22 cal

    Huğlu Px-4 .22 cal

    Reximex Throne Gen2 .25 cal Fx superior namlu

    Hatsan AT44-10 LW .22 cal

    Zoraki ultra .177 cal

  • Türkiye de üretilen havalı tüfekler fiyat-performans odaklıdır.Yani ekmek köfte hesabı.İthal tüfekler ise (fx ,daystate,airarms vb.) Üstün kalite üstün performans odaklıdır haliyle bu durum ürünlerin birim maliyetlerini ve perakende satış fiyatlarını artırmaktadır.Toparlayacak olursam yerli ürünler lada niva gibi, ithal tüfekler ise range rover gibidir. Yerli firmalar modlama için parça üretmekle uğraşmaz ,bunun arge maliyeti ve piyasadaki arz talep dengesinden ötürü müşteri porföyünde herhangi bir artış sağlamayacağı kanısındadırlar.Çünkü bir üretim hattı kurmak belirli bir yatırım ve o ürünün satışını artırmak için fazladan pazarlama stratejisi gerektirir.Kısmen haklılarda.Onların yegane stratejisi en iyiyi üretmek değil, en uygun fiyatla belirli bir seviyede alım gücüne sahip tüketicinin ilgisini çekecek kısmen de olsa tüketicinin işini görecek nitelikte ürün pazarlamaktır,haliyle maliyetleri düşürmek için ellerinden geleni yaparlar.Modlama için iş gücü istihdamı , parça üretimi ve stoklama onlar için gereksiz birer maliyet unsuru. Bunu yaparlarsa maliyet artışları ürünün birim fiyatını yükselteceği için tüketici fayda-maliyeti azalan yerli ürün yerine ikamesi olan ithal ürünlere yönelecektir ,bu da pazar kaybına neden olur.