Çok istediğim halde ve İstanbul'a gelmiş olmama rağmen yarışmaya katılamadım. Katılamadığım halde 3 vuruş yapmışım, bir de katılsaydım ne madalya bırakırmışım ne de ödül ![]()
!!!_18 Ağustos 2013 - FT Şampiyonası İstanbul Ayağı_!!!
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
evet yarışma bitti sonuçlar hala şaibeli

Rıfat bey kusura bakmayın , sayın Hüseyin Demirtaş(brus77) ın puanlarını size yazmışım, Hüseyin bey de yarışmamış gibi görünüyor, her ikinizden de özür diliyorum
son liste aşağıdadır bu defa gerçekten son
[Resim Engellendi: http://t1308.hizliresim.com/1d/q/rsfq9.jpg] -
İlk 10 yarışmacının 7 tanesi AA kullanıcısı dikkatinizi çektimi.
-
İlk 10 yarışmacının 7 tanesi AA kullanıcısı dikkatinizi çektimi.
AA hayat onda

-
Yarışmaya katılan herkesi tebrik ederim. Birlikteliği görmek çok güzel. Ellerinize sağlık.
-
Kulvar hakemlerimizin dikkat etmesi gereken atış stillerinden ''diz çökerek'' stilinde bir çoğumuz hatalı atış yapıyoruz.Aşağıdaki resimde ki gibi olmalıdır.Hatalı diz çöküldüğü zaman ''oturarak'' stilinden nerdeyse hiç bir farkı kalmıyor.Önümüzdeki yarışmada bu kurala riayet edilmesini canı gönülden diliyorum.
[Resim Engellendi: http://abload.de/img/ftoturarakgps7n.jpg]
[Resim Engellendi: http://abload.de/img/bfta-skills-19n9usx.jpg]
[Resim Engellendi: http://abload.de/img/bfta-skills-20_endvuei.jpg]
-
Güzel yarışma olmuş, aranızda olamasamda aklım oradaydı. Emeği geçen herkese teşekkürler.
-
Merhaba
Bende bu hobiye yeni başladım ve bildiğim kadarıyla istanbul reşadiye de toplanılıyor daha çok
Reşadiyeye bir iki kilometrelik mesafedeyim ama tam yerini bilmiyorum
Grup reşadiyenin tam olarak neresinde takılıyor?
Cevaplarsanız çok sevinirim çünkü bende gelmek istiyorum:)))
-
Merhaba
Bende bu hobiye yeni başladım ve bildiğim kadarıyla istanbul reşadiye de toplanılıyor daha çok
Reşadiyeye bir iki kilometrelik mesafedeyim ama tam yerini bilmiyorum
Grup reşadiyenin tam olarak neresinde takılıyor?
Cevaplarsanız çok sevinirim çünkü bende gelmek istiyorum:)))
Öğrenebildiniz mi
-
Merhaba Arkadaşlar,
Reşadiye Havalı Silah Atış Alanı artık kullanılmıyor.
Ben de Filintalar Grubunun bir üyesiyim. Maalesef 4 yıldan fazla oldu, öncelikle atış yaptığımız baraka bir fırtına sonrası yanındaki ağaçların üzerine çökmesi sonucunda yerle bir oldu. Daha sonra aramızda para toplayarak yeni bir baraka yaptık ama, pandemi ve artan ekonomik nedenler ile gidiş gelişler de azaldı. Saha bakımsız kaldı. Ayrıca atış yaptığımız yöndeki koruyucu perdemiz zaman ile eskiyip çürümeye başladı. O ynde orman arazisine kaçak ev yapanlar, daha sonra çıkarılan 2B Yasasından faydalanarak müstakil villa diktiler ve daha sonra da "Can güvenliğimiz yok" gerekçesi ile Jandarmaya şikayet edildi. En son olarak Jandarma orada atış yapılmasını yasakladı ve en az 4 yıldır kullanılmıyor, atıl durumda...
-
Merhaba Arkadaşlar,
Reşadiye Havalı Silah Atış Alanı artık kullanılmıyor.
Ben de Filintalar Grubunun bir üyesiyim. Maalesef 4 yıldan fazla oldu, öncelikle atış yaptığımız baraka bir fırtına sonrası yanındaki ağaçların üzerine çökmesi sonucunda yerle bir oldu. Daha sonra aramızda para toplayarak yeni bir baraka yaptık ama, pandemi ve artan ekonomik nedenler ile gidiş gelişler de azaldı. Saha bakımsız kaldı. Ayrıca atış yaptığımız yöndeki koruyucu perdemiz zaman ile eskiyip çürümeye başladı. O ynde orman arazisine kaçak ev yapanlar, daha sonra çıkarılan 2B Yasasından faydalanarak müstakil villa diktiler ve daha sonra da "Can güvenliğimiz yok" gerekçesi ile Jandarmaya şikayet edildi. En son olarak Jandarma orada atış yapılmasını yasakladı ve en az 4 yıldır kullanılmıyor, atıl durumda...
İstanbul içinde toplanıp atış yapma devri kapandı yani doğru mu
-