1. Forum
  2. Airgunpazar
  • Login
  • Register
  • Ara
Bu Forum
  • Heryer
  • Bu Forum
  • Sayfalar
  • Forum
  • Gelişmiş Ayarlar

Sayfamıza hoş geldiniz!

Sayın ziyaretçi, hoş geldiniz! Bu sayfanın tüm özelliklerini kullanmak için kayıt olmayı düşünmelisiniz. Eğer önceden kayıtlıysanız, lütfen giriş yapınız.

Şimdi giriş yap
veya
Yeni bir hesap oluştur
  1. Forum
  2. Airgunpazar
  1. Forum
  2. Airgunpazar
  1. AirGunTürk
  2. HAVALI SİLAHLAR
  • Sidebar
  • Sidebar

Dürbünler, Reddotlar ve Atış teknikleri

Bu bölümde Dürbünler, RedDotlar Atış Teknikleri ile ilgili paylaşımları bulabilirsiniz.

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.
  • RSS Yayını
      • Tarih
        • Başlık
        • Yazar
        • Tarih
        • Cevaplar
        • Tepkiler
        • Görüntüleme
        • Son Cevap
    1. İlan Verme Kuralları (Önemli Lütfen Okuyun) 100

      • Mahmut Sami
      • 28 Mart 2018 11:20
      • Mahmut Sami
      • 1 Mart 2026 21:14
    2. Cevaplar
      100
      Görüntüleme
      1,4M
      100
    3. Cemal Bozan

      1 Mart 2026 21:14
    1. Kırık Dürbün Yardım!

      • moguz
      • 6 Kasım 2008 19:48
      • moguz
      • 6 Kasım 2008 19:48
    2. Cevaplar
      0
      Görüntüleme
      850
    1. 9-11mm kızakmı yoksa 20mm weaver kızakmı? 11

      • MADMAX
      • 16 Kasım 2008 20:39
      • MADMAX
      • 4 Ocak 2009 17:56
    2. Cevaplar
      11
      Görüntüleme
      5k
      11
    3. Mustafa Serdar

      4 Ocak 2009 17:56
    1. yüksek görüş 100mt ye nokta atışı dürbün arıyorum 15

      • bekir kaymak
      • 17 Kasım 2008 00:05
      • bekir kaymak
      • 15 Ocak 2009 10:13
    2. Cevaplar
      15
      Görüntüleme
      8,2k
      15
    3. Jackson

      15 Ocak 2009 10:13
    1. Otomatik av tüfeğinde kullanılmak üzere hangi reflex sight(holosight)? 16

      • trou6le
      • 17 Kasım 2008 14:52
      • trou6le
      • 8 Mayıs 2009 16:33
    2. Cevaplar
      16
      Görüntüleme
      6k
      16
    3. hasanbilir

      8 Mayıs 2009 16:33
    1. dürbünü ayarlıyamıyorum-yardım? 6

      • meydey26
      • 18 Kasım 2008 13:19
      • meydey26
      • 19 Kasım 2008 13:31
    2. Cevaplar
      6
      Görüntüleme
      4k
      6
    3. ilkertozluklu

      19 Kasım 2008 13:31
    1. Nikko - Platinum Nighteater 8x32x44 sizce nasıl 21

      • hakanbaba
      • 20 Kasım 2008 00:09
      • hakanbaba
      • 6 Aralık 2008 01:29
    2. Cevaplar
      21
      Görüntüleme
      9k
      21
    3. hakanbaba

      6 Aralık 2008 01:29
    1. Walther - 4x32 Trıtac CI dot durbun 3

      • lazarow
      • 23 Kasım 2008 02:51
      • lazarow
      • 23 Kasım 2008 18:41
    2. Cevaplar
      3
      Görüntüleme
      1,8k
      3
    3. lazarow

      23 Kasım 2008 18:41
    1. ve sonun da beklenen rangefinder ım geldi :) 18

      • sideprensi07
      • 24 Kasım 2008 15:56
      • sideprensi07
      • 25 Kasım 2008 15:18
    2. Cevaplar
      18
      Görüntüleme
      7,3k
      18
    3. sideprensi07

      25 Kasım 2008 15:18
    1. dürbün yansıması 6

      • Quardiyan
      • 25 Kasım 2008 10:45
      • Quardiyan
      • 25 Kasım 2008 16:49
    2. Cevaplar
      6
      Görüntüleme
      3,6k
      6
    3. Quardiyan

      25 Kasım 2008 16:49
    1. sportmach dampa 2

      • arthur
      • 28 Kasım 2008 17:48
      • arthur
      • 30 Kasım 2008 04:19
    2. Cevaplar
      2
      Görüntüleme
      1,8k
      2
    3. Mustafa Serdar

      30 Kasım 2008 04:19
    1. Dampa veya tek parça ayak 2

      • muhendisbey
      • 29 Kasım 2008 18:03
      • muhendisbey
      • 30 Kasım 2008 04:22
    2. Cevaplar
      2
      Görüntüleme
      1,7k
      2
    3. Mustafa Serdar

      30 Kasım 2008 04:22
    1. Long Range Shot Simulator ( Uzun mesafe atış simulatörü) 39

      • xaupau
      • 2 Aralık 2008 23:43
      • xaupau
      • 8 Aralık 2018 21:31
    2. Cevaplar
      39
      Görüntüleme
      21k
      39
    3. hasan

      8 Aralık 2018 21:31
    1. .177 cal. boresighter

      • ccoorrvauxs
      • 5 Aralık 2008 22:22
      • ccoorrvauxs
      • 5 Aralık 2008 22:22
    2. Cevaplar
      0
      Görüntüleme
      867
    1. Hatsan Mod 95 SAS & Optima 3*9*44 ışıklı dürbün 11

      • _ŞaVŞaTLı_
      • 6 Aralık 2008 20:32
      • _ŞaVŞaTLı_
      • 9 Aralık 2008 14:25
    2. Cevaplar
      11
      Görüntüleme
      5,5k
      11
    3. _ŞaVŞaTLı_

      9 Aralık 2008 14:25
    1. Reddot hakkında 2

      • tuka
      • 6 Aralık 2008 23:00
      • tuka
      • 6 Aralık 2008 23:19
    2. Cevaplar
      2
      Görüntüleme
      1,4k
      2
    3. tuka

      6 Aralık 2008 23:19
    1. hawke varmin II 6-24x44 AO 17

      • ccoorrvauxs
      • 17 Aralık 2008 00:11
      • ccoorrvauxs
      • 18 Aralık 2008 11:34
    2. Cevaplar
      17
      Görüntüleme
      6,2k
      17
    3. legolas

      18 Aralık 2008 11:34
    1. ilginç bir alet 12

      • tuka
      • 17 Aralık 2008 04:31
      • tuka
      • 19 Aralık 2008 15:10
    2. Cevaplar
      12
      Görüntüleme
      5,4k
      12
    3. sideprensi07

      19 Aralık 2008 15:10
    1. Nikon dürbün 16

      • guctony
      • 17 Aralık 2008 20:21
      • guctony
      • 23 Aralık 2008 20:24
    2. Cevaplar
      16
      Görüntüleme
      5,8k
      16
    3. eblemis

      23 Aralık 2008 20:24
    1. yeni dürbünüm hakiki çakma tasco 16

      • MADMAX
      • 20 Aralık 2008 18:33
      • MADMAX
      • 21 Aralık 2008 18:24
    2. Cevaplar
      16
      Görüntüleme
      5,9k
      16
    3. takashi_tr

      21 Aralık 2008 18:24
    1. bu dürbünün ucundaki nedir.? 6

      • skyplume
      • 25 Aralık 2008 20:38
      • skyplume
      • 30 Aralık 2008 21:41
    2. Cevaplar
      6
      Görüntüleme
      2,6k
      6
    3. togay yurtsever

      30 Aralık 2008 21:41
    1. GAMO DÜRBÜN ama hangisi!!!!!! 6

      • ramazan
      • 26 Aralık 2008 22:03
      • ramazan
      • 19 Temmuz 2011 14:18
    2. Cevaplar
      6
      Görüntüleme
      2,7k
      6
    3. meenet

      19 Temmuz 2011 14:18
    1. Hatsan mod125 4.5mm X Optima 3-9x 36 10

      • bychosen
      • 28 Aralık 2008 23:31
      • bychosen
      • 30 Aralık 2008 09:20
    2. Cevaplar
      10
      Görüntüleme
      3,7k
      10
    3. xaupau

      30 Aralık 2008 09:20
    1. reddotmu? Holosightmı? 25

      • tuka
      • 29 Aralık 2008 22:55
      • tuka
      • 31 Aralık 2008 01:14
    2. Cevaplar
      25
      Görüntüleme
      8,3k
      25
    3. serkan_esk

      31 Aralık 2008 01:14
    1. hw-90 için dürbün tavsiyesi 4

      • dreamworld
      • 31 Aralık 2008 07:24
      • dreamworld
      • 31 Aralık 2008 14:54
    2. Cevaplar
      4
      Görüntüleme
      2k
      4
    3. dreamworld

      31 Aralık 2008 14:54
    1. daisy 7811 point side plastikmi? metal mi??

      • ugur35
      • 2 Ocak 2009 12:40
      • ugur35
      • 2 Ocak 2009 12:40
    2. Cevaplar
      0
      Görüntüleme
      809
    1. torun-K-101 5.5 hangi dürbün gider? 8

      • ekinuzunlar
      • 2 Ocak 2009 14:43
      • ekinuzunlar
      • 7 Ocak 2009 13:13
    2. Cevaplar
      8
      Görüntüleme
      3,5k
      8
    3. ekinuzunlar

      7 Ocak 2009 13:13
    1. Crosman Phantom 1000x için dürbün 5

      • mizrakk
      • 3 Ocak 2009 02:07
      • mizrakk
      • 5 Ocak 2009 18:04
    2. Cevaplar
      5
      Görüntüleme
      2,3k
      5
    3. RaptorX

      5 Ocak 2009 18:04
    1. dürbün hakkında 2

      • doganmustafa
      • 4 Ocak 2009 12:23
      • doganmustafa
      • 4 Ocak 2009 14:04
    2. Cevaplar
      2
      Görüntüleme
      1,6k
      2
    3. doganmustafa

      4 Ocak 2009 14:04
    1. HATSAN TORPEDO 150 -- 4.5--İLK KULLANIM 3

      • SEKO81
      • 4 Ocak 2009 18:37
      • SEKO81
      • 4 Ocak 2009 20:35
    2. Cevaplar
      3
      Görüntüleme
      2k
      3
    3. Mustafa Serdar

      4 Ocak 2009 20:35
    1. yeni bir dürbün sıfırlama taktiği :) 14

      • tuka
      • 4 Ocak 2009 18:46
      • tuka
      • 4 Ocak 2009 21:56
    2. Cevaplar
      14
      Görüntüleme
      5,6k
      14
    3. TheNightHawk

      4 Ocak 2009 21:56
    1. SİZCE HANGİ ÇİN MALI DÜRBÜNÜ ALMALI??? 9

      • nesetkar
      • 5 Ocak 2009 18:28
      • nesetkar
      • 6 Ocak 2009 13:50
    2. Cevaplar
      9
      Görüntüleme
      4,7k
      9
    3. nesetkar

      6 Ocak 2009 13:50
    1. Barska Mil Dot 8-32x50 hakkında bilgisi olan var mı? 11

      • schweps
      • 7 Ocak 2009 21:24
      • schweps
      • 18 Ocak 2009 13:01
    2. Cevaplar
      11
      Görüntüleme
      4,3k
      11
    3. MADMAX

      18 Ocak 2009 13:01
    1. bsa 8*32*44 arkadaslar yardım lütfen 17

      • hgfdsa
      • 9 Ocak 2009 21:51
      • hgfdsa
      • 16 Ocak 2009 14:10
    2. Cevaplar
      17
      Görüntüleme
      6k
      17
    3. Jackson

      16 Ocak 2009 14:10
    1. Uzakdoğu Optik Üreticileri ve Dürbün Seçimi 24

      • MASTER
      • 10 Ocak 2009 00:59
      • MASTER
      • 10 Temmuz 2009 11:24
    2. Cevaplar
      24
      Görüntüleme
      9,2k
      24
    3. frog

      10 Temmuz 2009 11:24
    1. dürbün ayağının kaymas.... 1

      • SEKO81
      • 10 Ocak 2009 19:53
      • SEKO81
      • 10 Ocak 2009 20:07
    2. Cevaplar
      1
      Görüntüleme
      1,4k
      1
    3. apollos

      10 Ocak 2009 20:07
    1. Tek parça dürbün ayağı Takmak 8

      • Uzdir
      • 10 Ocak 2009 21:45
      • Uzdir
      • 10 Ocak 2009 23:32
    2. Cevaplar
      8
      Görüntüleme
      3,5k
      8
    3. Uzdir

      10 Ocak 2009 23:32
    1. Yandan Paralakslı Dürbün 5

      • Runner
      • 13 Ocak 2009 22:03
      • Runner
      • 14 Ocak 2009 21:17
    2. Cevaplar
      5
      Görüntüleme
      2,7k
      5
    3. MASTER

      14 Ocak 2009 21:17
    1. Diana 350 Magnum için Bushnell 3x9-32 13

      • silverking
      • 14 Ocak 2009 17:06
      • silverking
      • 14 Nisan 2009 21:08
    2. Cevaplar
      13
      Görüntüleme
      5k
      13
    3. ramazan

      14 Nisan 2009 21:08
    1. Diopter 9

      • guctony
      • 16 Ocak 2009 10:24
      • guctony
      • 16 Ocak 2009 14:19
    2. Cevaplar
      9
      Görüntüleme
      3,5k
      9
    3. Mustafa Serdar

      16 Ocak 2009 14:19
    1. tek parça mı yoksa 2 parça ayak mı? 1

      • MADMAX
      • 17 Ocak 2009 15:09
      • MADMAX
      • 17 Ocak 2009 15:57
    2. Cevaplar
      1
      Görüntüleme
      1,5k
      1
    3. hogo87

      17 Ocak 2009 15:57

Görüntüleme Seçenekleri

İstatistikler

Konular
11.591
Mesaj
165.850
Resimler
11.830
Videolar
33
Üyeler
37.271
En Çok Online Kullanıcılar
30
En Yeni Üye
Brc

Kayıt

Henüz bir hesabınız yok mu? Şimdi kayıt olup topluluğumuzun bir parçası olun!

Hemen Kayıt Olun

En Yeni Üyeler

  • Brc

    21 Haziran 2026 02:57
  • Yasinesen

    20 Haziran 2026 10:40
  • Mtekin54

    19 Haziran 2026 18:18
  • Ahmet DABAK

    17 Haziran 2026 14:02
  • mstfa

    17 Haziran 2026 10:23

Bugün Doğanlar

  • agus

    22 Haz 1981 (45)
  • istek

    22 Haz 1956 (70)
  • freebaba07

    22 Haz 1980 (46)
  • ugur_kilic

    22 Haz 1990 (36)
  • Madmes

    22 Haz 2014 (12)

En Fazla Mesaj Gönderen Üyeler

  • RaptorX

    5.074 Mesajlar
  • Mustafa Serdar

    4.001 Mesajlar
  • TheNightHawk

    3.074 Mesajlar
  • ZETAX

    2.965 Mesajlar
  • Kafa avcısı

    2.680 Mesajlar

En Son Mesajlar

  • TANIŞALIM

    shooteryovka 22 Haziran 2026 02:34
  • !!!_18 Ağustos 2013 - FT Şampiyonası İstanbul Ayağı_!!!

    Brc 22 Haziran 2026 01:43
  • Hatsan pompa

    huseyinsert3535 21 Haziran 2026 23:20
  • Bt 65 tüfeğim için pellet tavsiye yardımı

    airgun234323 21 Haziran 2026 22:45
  • Toprağa Saplanan Metal Hedef

    Kafa avcısı 21 Haziran 2026 22:19

Canlı Konular

  • Hobiye Yeni Başlayanlar İçin Atış Tekniği: "Artillery Hold"

    8 Cevaplar, 1.528 Görüntülenme, Bir yıl önce
  • Sıfırlama Sorunu

    13 Cevaplar, 20.149 Görüntülenme, Bir yıl önce
  • Optik Merkezleme'nin önemi

    155 Cevaplar, 138.659 Görüntülenme, 12 yıl önce
  • Artıkıl en altta daha inmiyor

    5 Cevaplar, 1.440 Görüntülenme, Bir yıl önce
  • Dürbünüm gümrüğe takıldı alamıyorum.

    72 Cevaplar, 42.003 Görüntülenme, 10 yıl önce

İstatistikler

  • 808 Konu
  • 9.581 Mesajlar (1,41 Günlük s Mesaj)

Bu Forumu Görüntüleyen Kullanıcılar

  • 35 Misafirler
Powered by WoltLab Suite™ 6.1.22 tarafından geliştirilmiştir.
stil: Inspire by cls-design
Stil adı
Inspire
Üretici firma
cls-design
Lisans
Ticari stiller
Yardım
Destek Forumu
cls-design'ı ziyaret edin